جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

آشنایی با ابزار سئوی سایت majestic

معرفی مزایای استفاده از ابزار سئوی سایت majestic

ابزار سئوی سایت majestic راهی آسان و سریع برای بررسی و بهینه سازی انواع سایت است که این روزها مورد توجه بسیاری از متخصصین سئو و طراحان وب قرار گرفته است. در این مقاله از استادیاری قصد داریم ابتدا این ابزار کاربردی را به طور کامل به شما معرفی کنیم. سپس مزایا و نحوه استفاده از آن را به شما توضیح دهیم. در ادامه همراه ما باشید.

قبل تعریف ابزار سئوی سایت majestic باید بدانید این ابزار یک جستجوگر و تحلیل کننده بک لینک است که کلیه مشکلات مربوط به کلمات کلیدی و رتبه بندی سایت شما را بررسی و اطلاع رسانی می کند.

با استفاده از majestic می توانید داده های ترافیک سایت، محتوای آلی و… را مورد تحلیل قرار دهید.

ابزار سئوی سایت majestic

ابزار سئوی سایت majestic چیست؟

Majestic به کاربر این امکان را می دهد که لینک های سایت و رقبا را مورد تحلیل و بررسی قرار دهد. این ابزار کاربردی تمام بک لینک های سایت شما را تحلیل کرده، به این ترتیب رتبه آن ها در موتورهای جستجو بهبود پیدا می کند. ابزار سئوی سایت majestic یک گزینه عالی و فوق العاده برای جستجوگران و تمام بازاریابان است که طی چند سال اخیر همزمان با سایر ابزارهای دیگر سئوی سایت معرفی و استفاده شده است.

استفاده از majestic چه مزایایی برای کاربران دارد؟

سوال اغلب کاربران این است که استفاده از ابزار majestic چه مزایایی دارد؟ به همین دلیل در این بخش نقاط قوت این ابزار کاربردی را به شما معرفی می کنیم.

  • امکان دریافت داده های لینک دهی که ابزار ماز نمی تواند در اختیار کاربران قرار دهد.
  • ایندکس کلیه داده های بک لینک از سال ۲۰۱۱ به بعد
  • Majestic دارای یک سیستم خزنده است که کلیه بک لینک های موجود در سایت شما را بررسی و تحلیل می کند.
  • مقایسه بک لینک و دامنه های سایت
  • ارائه گزارش های معتبر درباره سایت
  • Majestic ابزارهای مختلفی برای ساخت لینک و بک لینک در اختیار کاربران قرار می دهد.

طریقه استفاده از ابزار سئوی سایت majestic

راه اندازی و استفاده از ابزار majestic بسیار آسان است. برای این کار کافیست یک حساب رایگان یا پولی در majestic ایجاد کنید. بعد ورود به حساب کاربریتان می توانید از این ابزار استفاده کنید. نکته جالب توجه اینکه majestic یک ابزار تحت وب است که نیازی به دانلود و استفاده ندارد. برای این کار کافیست دامنه سایتتان را تایید و وارد حساب کاربری سرچ کنسولتان شوید.

برای استفاده از ابزار سئوی majestic باید آن را در مرورگر کروم یا فایرفاکس نصب کنید. به این ترتیب تمام اطلاعات مربوط به بک لینک های شما قابل مشاهده می شوند.

برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *