جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

به سامانه همکاری در فروش استادیاری خوش آمدید.

مالکیت سایت استادیاری متعلق به شرکت نوآوران چکاوک شهر می باشد

 

شما در این سامانه امکان ارائه خدمات تبلیغاتی و کسب درآمد از سایت استادیاری را پیدا خواهید نمود.

همکار گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از برنامه‌‏های کاربردی سامانه همکاری در فروش استادیاری به دقت ملاحظه فرمایید .

ورود شما به سامانه همکاری در فروش و همچنین استفاده از خدمات آن به معنای آگاه بودن و پذیرفتن تمامی شرایط و قوانین استفاده از این سامانه و همچنین نحوه صحیح استفاده از آن می‌باشد.

سامانه همکاری در فروش

سامانه همکاری در فروش (که در این تفاهم نامه به اختصار سامانه همکاری نامیده می‌شود.)، سامانه ای است که بر روی وب سایت استادیاری به آدرس ostadyari.com ایجاد می‌شود و شامل اطلاعات تعداد ارجاعات بازدید، کاربران و نرخ تبدیل ، پورسانت، درآمد ها، داده ها و طراحی های موجود در آن می‌باشد. عضو شدن در آن به شما امکان می دهد که از وب سایت ، شبکه اجتماعی، و نرم افزارهای آنلاین خود (که در این شرایط و قوانین به اختصار “وبسایت” نامیده می شوند .) درآمدزایی بنمایید. اشخاصی که در این سامانه عضو شده و نام کاربری و رمز عبور دریافت نمایند، همکار/ همکاران نامیده می شوند.

در این سامانه برای هر فرد یک لینک اختصاصی منحصربه فرد تعریف شده و در پنل خود قابل مشاهده می باشد. (این لینک باید کاملا مطابق شرایط و قوانین تنظیم شده باشد لذا در صورت هر گونه تغییر در لینک ارجاعات از سوی همکار محاسبه نخواهد شد)

نحوه ی درآمد زایی

هنگامی که مشتریان بر روی لینک اختصاصی شما کلیک می کنند تا کتاب / ویدئو آموزشی ( که در این تفاهم نامه به اختصار “کالا” نامیده میشود) را که در سایت استادیاری خریداری نمایند،شما برای هر خریدی که انجام می‌شود (در صورتی که در مهلت قانونی ۷ روزه بعد از تحویل، کالا عودت نگردد.)، میتوانید مبلغ مشخصی را به نسبت قیمت کالای خریداری شده دریافت بنمایید. استادیاری  برای سهولت در انجام تبلیغات کالاهای خود، اطلاعات، تصاویر، متن، فرمت لینک، محتوای بازاریابی و دیگر موارد در این رابطه را برای شما  در سامانه همکاری فراهم نموده است.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سامانه همکاری در فروش استفاده می‏‌کنید، بایستی به منظور دریافت درآمد و یا وجوه خود، مشخصات کامل خود شامل نام، نام خانوادگی را مطابق با اسناد معتبر هویتی ، شماره تماس و اطلاعات کامل حساب بانکی خود را در قسمت حساب کاربری خود وارد نمایند، در غیر اینصورت و در صورت مشاهده مغایرت و عدم تطابق اطلاعات، استادیاری مسئولیتی در قبال تبعات آن نخواهد داشت.

همچنین مشخصات، شماره حساب، آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که همکاران در پروفایل خود ثبت می‌کنند، تنها اطلاعات رسمی و مورد تایید همکار است و تمام مکاتبات، پاسخ‌ ها و واریزهای شرکت از طریق آن ها و به آن ها صورت می‌گیرد . .

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

استادیاری به اطلاعات خصوصی همکارانی که از خدمات سامانه استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند . .

استادیاری متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت استادیاری، رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید .

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات استادیاری، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط استادیاری تحت حمایت حقوق مالکیت فکری استادیاری محسوب می‌باشد و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود متعلق به استادیاری است و هرگونه استفاده غیر مجاز، حق پیگرد قانونی را برای استادیاری محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق استادیاری و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار استادیاری است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

شرایط پذیرش همکاران

همکار برای پذیرش در سامانه همکاری در فروش استادیاری باید شرایط و استاندارهای فنی ذیل را داشته باشد، در غیر اینصورت تایید نخواهد شد :

· از نظر طراحی و گرافیک وب، در سطح مطلوب باشد؛

· دارای پاپ آپ یا نمایش بیش از حد تبلیغات نباشد؛

· دارای مطالب و محتوای کافی و آرشیو باشد؛

· در زمان بررسی توسط استادیاری در دسترس باشد؛

· جزو سایت‌های تجاری، چت روم‌ها، باکس‌ها و سایت‌های افزایش رتبه (Rank) و موارد مشابه نباشد .

· حاوی اطلاعات ناقص و یا ناهمگون نباشد.

· حاوی مطالب غیر اخلاقی و خلاف مصلحت عمومی نباشد.

· فعالیت سیاسی نداشته باشد.

· مطابق با قوانین و مقررات حاکم باشد.

· در رسانه ثبت شده برای همکاری مطلبی که باعث گمراهی افراد برای ورود به سایت استادیاری شود وجود نداشته باشد. به عنوان مثال حاوی لینکی با عنوان “برای ورود به سایت اصلی استادیاری اینجا کلیک کنید” نباشد

· در صورتی که نوع فروش  همکاران از طریق سایت  می‌باشد، کاربر موظف است از ایمیل سازمانی مرتبط با همان سایت برای ثبت نام استفاده کند

· همکاران موظف اند از آوردن نام استادیاری در آدرس, عنوان و لوگوی رسانه ی خود(سایت یا شبکه ی اجتماعی) خودداری نمایند

· همکاران میبایستی در جریان باشند که فعالیت بهینه سازی گوگل روی کلمه “استادیاری” ممنوع است

. همکاران فروش باید در سایت فعالیت مستمر داشته باشند. اگر طی ۲ ماه متوالی هیچگونه فعالیتی از جانب همکار فروش مشاهده نگردد، پنل اختصاصی وی به طور سیستمی غیر فعال می شود.

. همکاران حق دخالت در امور سایت استادیاری یا فروش محصولات را ندارند.

. همکاران تعهد می دهند که تمام وب سایت یا شبکه های اجتماعی خود را مطابق قوانین جمهوری اسلامی راه اندازی نموده و آن ها را شخصا مدیریت نمایند. مجموعه استادیاری هیچ تعهدی نسبت به مدیریت حساب همکاران فروش ندارد.

. همکاران حق واگذاری اطلاعات مندرج در سایت استادیاری اعم از نام کاربردی، رمز عبور و محتواهای تولید شده به شخص ثالث را ندارند.

. استادیاری حق تغییر شرایط و مفاد این تفاهم نامه را داشته همچنین کلیه اطلاعیه ها و ابلاغیه ها توسط استادیاری در سامانه همکاری در فروش یا سایت رسمی این مجموعه به آدرس ostadyari.com قرار می گیرد و همکاران موظف هستند این اطلاعیه ها را با دقت و بدون هیچگونه کم و کاست مطالعه کنند.

. همکاران فروش اجازه تغییر اطلاعات محصولات سایت اعم از قیمت، عکس و… را بدون هماهنگی ندارند.

. همکاران بدون تایید کتبی استادیاری نمی توانند از محتواهای لینک های اختصاصی خود برای تشویق به قرعه کشی، ارائه محصول در قالب هدیه و… استفاده نمایند.

. همکاران در صورت لزوم باید نحوه ارتباط خود با استادیاری را صرفا همکاری در فروش معرفی کرده و به هیچ عنوان حق ندارند در پلتفرم های اختصاصی خود یا شبکه های اجتماعی اظهار هرگونه ارتباط به غیر این عنوان را داشته باشند.

تبصره: لازم به توضیح است که موارد بالا به تشخیص استادیاری مورد بررسی می گیرد و صورت عدم پذیرش در سامانه همکاری، امکان اعتراض و تجدیدنظر وجود ندارد. همکار با آگاهی از این امر اقدام به ثبت نام نموده و نمی تواند ادعای ورود خسارت را داشته باشد.

. همکاران مسئولیت هر گونه هزینه های ناشی از ورود و عضویت در “سامانه همکاری در فروش” و انجام بازاریابی بر سایت خود را مانند هزینه های پرداخت اینترنت، خرید و تمدید دامنه (Domain) و دیگر هزینه های مرتبط با نگهداری وب سایت را شخصا به عهده دارند و استادیاری هیچ گونه مسئولیتی در پرداخت آن ها ندارد .

. همکاران حق واگذاری این تفاهم نامه ، لینک اختصاصی خود، سامانه خود (نام کاربری و رمز) و محتواهای تولید شده توسط استادیاری را به اشخاص ثالث جزئا و کلا ندارند و نخواهند داشت. همچنین متعهد هستند کدهای دریافتی برای وبسایت خود را در دامنه های دیگر قرار ندهند.همکاران باید نهایت دقت را در حفظ نام کاربری و رمز عبور مبذول نمایند. در صورت اطلاع همکار از هرگونه استفاده غیر مجاز از نام کاربری و رمز عبور، همکار متعهد است در اسرع وقت استادیاری را مطلع نموده و نسبت به تغییر رمز عبور اقدام نماید. در هر حال مسئولیت های قانونی ناشی از این امر بر عهده همکار می‌باشد.

. استادیاری حق تغییر شرایط این تفاهم نامه را داشته و این تغییرات و همچنین اطلاعیه ها و ابلاغیه ها توسط استادیاری در سامانه همکاری در فروش و وبسایت استادیاری اعلام می شوند که به منزله ی ابلاغ به همکاران می‌باشد. همکاران متعهد هستند تمامی اطلاعیه ها را با دقت مطالعه نموده و طبق آن عمل نمایند. این تغییرات به طور خودکار پس از قرار گرفتن روی وبسایت استادیاری یه منزله ی اصلاحیه با الحاقیه این تفاهم نامه محسوب می‌شود و نیاز به هیچگونه تشریفات دیگری جهت امضا و ابلاغ نمی‌باشد.

. همکاران در صورت لزوم باید جایگاه و ارتباط خود را با استادیاری با عنوان “عضویت در سامانه همکاری در فروش” روشن و اعلام بدارند و در سایت، اپلیکیشن، شبکه های مجازی خود، دیگران و یا دیگر اماکن عمومی آنلاین و آفلاین یه هیچ عنوان، حق ندارند اظهار نمایند که با استادیاری هرگونه ارتباط دیگری به جز عنوان مذکور در فوق، همچون رابطه نمایندگی، اسپانسرشیپی، حمایت گری، جوینت ونچری و یا هر ارتباط غیرواقعی دیگری دارند. در صورت وجود چنین ادعاهایی، همکاران شخصا مسئول جبران خساراتی که از این حیث به شرکت اصلی، برند استادیاری و اعتبار استادیاری وارد شود، می باشند. در این موارد استادیاری می تواند به صلاحدید خود نسبت به ارزیابی میزان خسارات و کسر آن ها ازمطالبات همکاران اقدام نماید.

. همکاران متعهد می شوند، کدها و لینک‌های خود را در فریم های (Frames) مخفی، صفحات خالی و بدون محتوا و لینک باکس جهت نمایش تبلیغات، قرار ندهند.

. همکاران متعهد می گردند کدهای اختصاصی خود را در داخل آی فریم (Iframes) های وبسایت خود قرار ندهند.

. همکاران متعهد هستند که از نام‌ های کاربری‌ متعدد استفاده ننمایند و همچنین متعهد به اخذ نام کاربری مطابق با نام صاحب دامنه و وبسایت می باشند. مغایرت در این امر موجب انسداد سامانه همکاری در فروش از سوی استادیاری می باشد.

. همکاران تعهد می نمایند که بین سایت استادیاری و آنان هیچگونه ارتباطی اعم از کارمندی، کارفرمایی، نمایندگی فروش و… وجود ندارد.

. در صورتی که همکاران شرایط و قوانین ذکر شده در این تفاهم نامه را نادیده گرفته یا به هر دلیل نقض نمایند، استادیاری می تواند کلیه پرداختی ها را به طور سیستمی و اتوماتیک متوقف کرده یا دستور توقف آن ها را بدهد.

. نقض تفاهم نامه همکاری به صورت مستقیم یا غیر مستقیم منوط به رعایت مفاد این تفاهم نامه بوده و در این زمینه همکاران حق هرگونه اعتراض و ادعایی را از خود سلب می کنند.

. چنانچه همکار مرتکب یکی از تخلفات مندرج در این تفاهم نامه شده یا طبق بندهای آن عمل نکند، استادیاری مجاز است اجازه فعالیت را از وی سلب کرده و حساب کاربری او را غیر فعال کند.

. کلیه همکاران موظف هستند مدارک خواسته شده را هنگام ثبت نام در بخش مربوطه آپلود نمایند. در غیر این صورت ظرف مدت ۱۰ روز باید مدارک مورد نظرشان را تکمیل کنند. بعد این مدت در صورت تکمیل نبودن مدارک، حساب کاربری همکار به طور سیستمی و خودکار غیر فعال می شود.

. همکاران فروش موظف هستند از هر دسته بندی، ۱ تا ۳ محصول به فروش برسانند در غیر این صورت پورسانتی به آن ها تعلق نمی گیرد.

سایت استادیاری در خصوص موارد زیر هیچگونه تعهدی نسبت به همکاران فروش نخواهد داشت:

. ورود هرگونه آسیب عمومی به پنل اختصاصی از سوی همکار.

. هرگونه مطلب یا محتوای کپی که توسط همکار در پنل اختصاصی ایشان یا شبکه های اجتماعی منتشر شده باشند.

. هرگونه تلاش جهت ورود به سایت دیگران (هک) یا تخریب اطلاعات آن ها از سوی همکار.

. ارائه محتواهای توهین آمیز درباره قوم یا نژاد خاص که در بردارنده مفاهیم غیر اخلاقی و غیر اصولی می باشد.

. استادیاری در قبال کلیه فعالیت های غیر قانونی و استفاده از تصاویر خلاف عرف و عفت عمومی توسط همکار هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

. ارائه مطالب علمی بدون ذکر منبع تخلف از سوی همکار تخلف محسوب شده و استادیاری هیچگونه تعهدی در این خصوص ندارد.

. ارائه مطالب حاوی اطلاعات اشتباه و گمراه کننده از سوی همکاران

سایت استادیاری در خصوص موارد زیر اختیار تام داشته و همکاران حق هیچگونه اعتراض یا اعلام خسارت نخواهند داشت.

. استادیاری حق دسترسی به پنل اختصاصی همکاران را داشته و اجازه بررسی آمار و اطلاعات آن به منظور بهبود عملکرد سایت و فروش بیشتر را دارد.

. سیاست های انجام تبلیغات و تولید محتوا در سامانه همکاری در فروش به طور مجزا قرار گرفته و همکاران ملزم به رعایت این شرایط و قوانین هستند.

. در صورتی که همکاران هریک از شروط این تفاهم نامه را و یا شروط هر تفاهم نامه دیگری (در خصوص هر موضوعی) را که با استادیاری دارند نقض نمایند، استادیاری می تواند جهت جبران خسارات و یا حقوق دیگری که در تفاهم نامه ها تعریف شده است، راسا پرداخت مبالغی که می بایست از حیث این تفاهم نامه به همکاران پرداخت نماید را متوقف نموده و یا دستور توقف آن را بدهد و نقض تفاهم نامه همکاران چه به صورت مستقیم چه غیر مستقیم، به این تفاهم نامه مرتبط باشد را، از مطالبات، جبران خسارات بنماید. در این خصوص، همکاران حق هرگونه اعتراض و ادعایی را از خود سلب می نمایند. بدیهی است چنانچه خسارات وارده بیش از مطالبات باشد، مبلغ مازاد نیز قابل مطالبه خواهد بود.

. چنانچه همکار مرتکب یکی از تخلفات مندرج در این توافقنامه شود و یا خارج از تعهدات این توافقنامه عمل نماید یا در صورت وصول هرگونه دستور از سوی مقامات دولتی و قضایی، استادیاری می‌تواند حساب کاربری همکار را بدون اخطار قبلی مسدود نماید. همکار جهت فعال‌سازی مجدد وبسایت خود باید اسناد مثبته خود را مبنی بر قانونی بودن فعالیت‌هایش که با اصول کلی وبسایت استادیاری هماهنگی داشته باشد، ظرف ده روز ارائه نماید در صورت عدم ارائه مدارک در مدت مذکور و یا چنانچه مدارک ارسالی به تشخیص استادیاری، بر قانونی بودن فعالیت‌های همکار دلالت نکند، تمامی درآمد متخلف از حساب کاربری همکار کسر می‌شود. همکار می‌تواند بعد از گذشت یک ماه نسبت به درخواست رفع مسدودیت از وبسایت خود اقدام نماید. در هر صورت از این حیث مسئولیتی متوجه استادیاری نمی‌باشد.

در صورت تکرار تخلف که منجر به انسداد وبسایت یا وبسایت های نمایش‌دهنده بیش از سه بار شود، استادیاری می‌تواند حساب کاربری همکار متخلف را بصورت دائم مسدود نماید.

همکار با آگاهی از این بند اقدام به فعالیت نموده و ادعا و اعتراضی در این خصوص نخواهد داشت.

شرایط پرداخت

. درآمد همکار بر اساس شروط پرداخت و نرخ های اعلام شده در استادیاری به صورت روزانه محاسبه و بعد از خرید مشتری به حساب وی منظور می گردد، لیکن واریز آن به شماره حساب همکار پس از رسیدن به حد نصاب مشخص شده و در‌خواست واریز از جانب همکار (ارسال تیکت ) به صورت ماهانه انجام می‌شود به این صورت که درخواست های هر ماه  در بازه زمانی یکم تا پنجم ماه بعد انجام خواهند شد. تایید پرداخت ها هم به صورت اتوماتیک طبق همین رویه انجام می‌شود.استادیاری  در هر زمانی حق دارد که شرایط پرداخت را بر اساس نرخ های جدید اصلاح نماید. ادامه فعالیت پس از تغییر نرخ ها، به منزله تایید ضمنی همکار می‌باشد.

. درآمد سایت های همکار از انجام خرید ها تا قبل از رسیدن مبلغ موجودی همکار به حداقل مبلغ معین شده در سامانه همکاری (یک میلیون تومان) نزد استادیاری بصورت امانت تا هر زمانی که مبلغ به حداقل برسد، باقی خواهد ماند .

تبصره ۱: چنانچه بر اساس بررسی های استادیاری، مشخص شود همکار از مقررات درج شده تخطی نموده است به میزان هر تخلف براساس جدول جرایم و هزینه ها از صورت حساب قابل پرداخت، کسر و سپس پرداخت خواهد شد.

تبصره ۲: استادیاری می تواند خود و یا شرکت هایی را مشخص نموده و از آن طریق، مبالغ را به حساب همکاران واریز نماید.

تبصره ۳: نظر به اینکه کمیسیون همکاران فعال از همکاران غیر فعال تفاوت بسیاری دارد. استادیاری پلن هایی برای کسب درآمد بیشتر در ازای فروش بالاتر قرارداده است. هر یک از همکاران در صورت صعود به پلن همکاری بالاتر علاوه بر مبلغی به عنوان هدیه ارتقا سطح، میزان درصد درآمد آنها نیز بیشتر می شود.

درصد حاصل از فروش طبق جدول  زیر در فاصله ۱ تا ۵ هر ماه طبق سیکل شاپرک به حساب همکاران فروش واریز می گردد.

عنوانپورسانت حاصل از فروش
کاربر ☆۷ درصد
کاربر☆☆۱۵ درصد
کاربر☆☆☆۲۰ درصد
کاربر☆☆☆☆۲۵ درصد
کاربر☆☆☆☆☆۳۰ درصد
کاربر☆☆☆☆☆☆۳۵ درصد
کاربر☆☆☆☆☆☆☆۴۰ درصد

تبصره ۴: با توجه به اینکه کمیسیون فروش در قبال ترغیب مشتری برای خرید از استادیاری  پرداخت می‌شود، در صورت استفاده مشتری از کد تخفیف برای ثبت سفارش، به جهت اعمال اثر کد تخفیف در خرید مشتری، مبلغ آن از مبلغ کمیسیون پرداختی به همکار کسر خواهد شد.

شرایط معرفی هم تیمی 

همکاران فروش می توانند ۳ نفر را به عنوان هم تیمی برای تبلیغ و فروش محصول معرفی کرده و در قبال آن مبلغی به عنوان پورسانت تشویقی دریافت نماید. پورسانت های تشویقی طبق جدول زیر به طور ماهیانه به حساب همکاران واریز می گردد:

هم تیمیپورسانت دریافتی
نفر اول۷ درصد
نفر دوم۵ درصد
نفر سوم۳ درصد

حل اختلاف

طرفین تصریح و توافق دارند که محل انعقاد و اجرای تفاهم نامه شهر تهران می باشد. در صورت بروز اختلاف، مرجع صالح، دادگستری های شهر تهران می باشد. . این بند مانع از توافق طرفین، در هر زمانی، برای حل دوستانه و مسالمت آمیز موضوعات نمی باشد .

قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، استادیاری هیچ گونه مسئولیتی ندارد .