جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

روش های کسب درآمد از یوتیوب

آموزش کسب درآمد از یوتیوب

امروزه کسب درآمد از یوتیوب به یکی از دغدغه های اصلی افراد در سراسر دنیا تبدیل شده است. در حال حاضر بسیاری از افراد و کمپانی های بزرگ کسب و کار خود را از طریق یوتیوب رونق داده و به شهرت رسیده اند. این افراد از طریق یوتیوب محتواهای مورد نظر خود با موضوعات مختلف مثل نقد و بررسی، آموزش، سرگرمی و… را به اشتراک می گذارند.

در واقع بسیاری از افراد گمنام به کسب درآمد میلیونی از یوتیوب می پردازند. این مقاله از استادیاری به بررسی ترفندهای کسب درآمد از you tube می پردازیم. همراه ما باشید.

آیا کسب درآمد از یوتیوب به پرداخت هزینه نیاز دارد؟

یوتیوب معمولا برای اشتراک گذاری ویدئو به تولید کنندگان آن هزینه ای پرداخت نمی کند. در واقع به طور پیش فرض از فروش ویدئو در یوتیوب درآمدی نصیب شما نمی شود. برای کسب درآمد از you tube باید در اکانت خود گزینه Monetization را فعال کنید. سپس به سرویس Youtube Partner Program مراجعه کرده و ویدئوهایتان را در قسمت Premium منتشر کنید.

کسب درآمد از یوتیوب

نحوه کسب درآمد از you tube

برای کسب درآمد از یوتیوب اصلا نیازی به دنبال کننده های میلیونی ندارید. به عبارت بهتر درآمد شما به تعداد دنبال کننده ها و بازدید ویدئوی شما بستگی نداشته و فقط به میزان تعامل شما با کاربرانتان مربوط می شود.

اگر کسب درآمد از you tube را هدف اصلی خود قرار داده اید، به عنوان اولین قدم باید درک درستی از مخاطبین هدفتان داشته باشید.

کسب درآمد از you tube با فعال کردن Monetize

برای اینکه بتوانید از یوتیوب درآمد کسب کنید باید ۲ شرط را رعایت کنید:

  • حداقل ۱۰۰۰ سابسکرایب داشته باشد.
  • ویدئوهای شما به مدت ۴۰۰۰ ساعت در یوتیوب نمایش داده شده باشند.

دقت کنید که شرایط بالا باید طی یکسال گذشته در اکانت شما رخ داده باشد.

کسب درآمد از یوتیوب

آیا کسب درآمد از you tube در ایران امکان پذیر است؟

در دنیای اینترنت و فضای مجازی هیچ چیز غیر ممکن نیست. بنابراین شما در ایران هم می توانید از یوتیوب درآمد کسب کنید. اما به دلیل تحریم ها ممکن است کمی کارتان سخت شود.

یکی از ساده ترین روش ها برای کسب درآمد از you tube این است که از طریق اطلاعات هویتی یکی از دوستان یا اقوام خود در خارج از کشور یک حساب در یوتیوب باز کنید.

در این شرایط شما باید برای نقد کردن درآمد خود یک حساب کاربری در Google adsense هم ایجاد کنید که چون ایران تحریم است، از داخل کشور نمی توانید حساب پی پال ایجاد کنید. پس یا باید از اطلاعات هویتی دوستان یا اقوام خود استفاده کنید یا اینکه روش هایی مثل خرید VPS را امتحان کنید.

نکته مهم دیگر اینکه هنگام ایجاد حساب کاربری برای احراز هویت باید یک آدرس  واقعی به گوگل ادسنس بدهید. در این شرایط یک نامه از طرف Google adsense برای شما ارسال می شود که باید اطلاعات لازم را تکمیل کرده و پاکت را مجدد برایشان پست کنید.

در واقع شما در ایران تنها در صورتی می توانید به کسب درآمد از یوتیوب بپردازید که یک دوست یا آشنا در خارج از کشور داشته باشید. این نکته را فراموش نکنید که اطلاعات بانکی شما باید با اطلاعات حساب کاربری یوتیوب و گوگل ادسنستان یکی باشد.

برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *