جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

طراحی و توسعه وب

آشنایی با طراحی و توسعه وب

طراحی و توسعه وب امروزه برای ایجاد طراحی یک سایت، راه های بسیاری همراه با نرم افزار های مختلفی موجود می باشد. این مقاله شما را با سایت و لوازم و آموزش آن آشنا خواهد کرد و شما را به سمت درآمدزایی سوق خواهد داد.

چگونه یک توسعه دهنده وب بشویم؟

هر فرد برای تبدیل به یک فرد مشهور در حوزه توسعه وب شدن، نیاز به فراگیری و اقداماتی در طول آموزشش می باشد که اگر تمام آنان را به خوبی فراگیرد، یک انسان موفق  در این حوزه از کامپیوتر خواهد شد. در ادامه به گام های مهم در رسیدن به این امر مهم خواهیم پرداخت.

گام اول، آگاهی از هدف نهایی خود

افرادی در حوزه توسعه وب موفق تر خواهند بود که درک کامل و خوبی از آینده خود در این رشته دارند که علاوه بر اینکه به فکر درآمد خود هستند، باید بدانند که چرا این کار را انجام می دهند و این، یعنی کمک به پیشرفتی سریع.

گام دوم، فراگیری دانش کدنویسی

مهم ترین گام برای شروع برنامه نویسی و توسعه وب، همین بخش کدنویسی آن است؛ چرا که این کدها هستند تا دستورات کاربران را پردازش می کنند. پس دانستن کامل آنها، بسیار الزامی ست.

کدنویسی در ابتدای مسیر، سخت به نظر می رسد اما پس از گذشت مدتی و کار در این بخش، متوجه خواهید شد که پیشرفت چشمگیری داشته اید و برایتان مانند آب خوردن شده است. در نتیجه از آن نترسید و کامل آموزش ببینید.

گام سوم، آشنایی با قالب ها

توسعه دهندگان وب با قالب های آماده، مخالف هستند. اما باید بدانید که برای یک فرد مبتدی که به تازگی وارد این کار شده اند، بسیار مفید است و می تواند به آنها کمک کند تا سایت های خوبی را بسازند.

توجه مهم: در قدم های ابتدایی یادگیری توسعه وب، شما نیازی به آشنایی قبلی به برنامه های طراحی وب سایت مانند  CSSو HTML نیست و باید پس از درک کامل از طراحی و توسعه وب سایت، آن را آرام آرام یاد بگیرید.

آموزش برنامه های مختلف طراحی سایت

حال می رسیم به برنامه هایی که توسط آنها، کار توسعه وب را انجام می دهیم. همانطور که در بالا اشاره کردیم، برنامه همچون CSS، HTML، JAVA SCRIPT و… اشاره کرد که بسته به نیازتان، باید برنامه موورد نظر را یاد بگیرید و شروع به کار کنید.

شما می توانید برای خرید دوره های آموزشی CSS، HTML، JAVA SCRIPT و… که به صورت پروژه محور همراه با آموزش کامل است، اینجا کلیک کنید.

در انتها شما با یادگیری برنامه مورد نیاز و تعیین اهداف و انجام راه های تبدیل شن به یک توسه وبگر موفق، می توانید کسب درآمد کنید و برای خود شغلی را به پا کنید.

مقالات مرتبط :

کتاب آموزش طراحی پیشرفته صفحات وب به زبان فارسی (نسخه PDF)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *