جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

۱۳ افزونه امنیتی کاربردی وردپرس

معرفی بهترین افزونه امنیتی وردپرس

در این مقاله قصد داریم ۱۳ افزونه امنیتی وردپرس به عنوان یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا را به شما معرفی کنیم. محبوبیت بی اندازه وردپرس آن را در معرض انواع هکرهای خرابکار قرار می دهد. گرچه وردپرس از قابلیت های امنیتی قدرتمندی برخوردار است اما امروزه پلاگین های زیادی در بازار هستند که امنیت آن را چندین برابر می کنند.

برای آشنایی با بهترین افزونه های امنیتی وردپرس در ادامه همراه ما باشید.

افزونه امنیتی WordFence

یکی از محبوب ترین افزونه های امنیتی وردپرس محسوب می شود که تا کنون بیش از ۳ میلیون نصب بین کاربران داشته. این برنامه یک افزونه چندکاره و بسیار قدرتمند است که به طور مرتب از لحاظ امنیتی بروز می شود.

پلاگین WordFence از سیستم وردپرس در برابر هرگونه هکر، بدافزار و ترافیک مخرب محافظت کرده و به دلیل داشتن قابلیت های زیاد در صف اول بهترین افزونه های امنیتی وردپرس قرار می گیرد. توصیه می کنیم حتما از نسخه پرمیوم پلاگین WordFence استفاده کنید.

افزونه امنیتی وردپرس

قابلیت های پلاگین امنیتی WordFence

استفاده از اسکن امنیتی همراه فایروال های پیشرفته تنها بخش کوچکی از قابلیت های فوق العاده پلاگین امنیتی WordFence محسوب می شود.

سایر ویژگی های مهم و کاربردی WordFence عبارتند از:

  • استفاده از ابزارهای مسدودسازی؛
  • بخش ورود به سیستم؛
  • ویژگی مانیتورینگ؛
  • پلاگین WordFence سازگار با نسخه ۶ پروتکل اینترنت است. از طرفی قابلیت پیشتیبانی از پلاگین های دیگر و انواع تم را دارد.
  • قابلیت امنیت مولتی سایت؛

قابلیت های پلاگین رایگان iThemes Security

افزونه امنیتی iThemes Security اولین بار توسط شرکت iThemes طراحی و وارد بازار شد. این پلاگین رایگان برای حفاظت از سایت های وردپرسی از بیش از ۳۰ روش مختلف استفاده می کند. نصب این افزونه بسیار آسان است به طوری که با چند کلیک و به سادگی می توان آن را نصب و فعال کرد.

تمام کاربران حرفه ای و تازه کار وردپرس می توانند برای حفظ امنیت سایت خود از این افزونه استفاده کنند. iThemes Security بسیاری از مشکلات امنیتی وردپرس را برطرف کرده و از وبسایت های وردپرسی حفاظت می کند.

کاربران با استفاده از این پلاگین کاربردی می توانند برای سایت های خود کلمه های عبور قوی تری انتخاب کرده و حمله هکرها را به طور خودکار متوقف کنند.

Sucuri

شرکت Sucuri یکی از کمپانی های پرآوازه در زمینه وردپرس و برقراری امنیت سایت است. افزونه امنیتی Sucuri یک ابزار مانیتورینگ و اسکن وردپرس محسوب می شود که ۴ ویژگی مهم اسکن از راه دور فایل های مخرب، حفاظت از وردپرس و یکپارچگی فایل ها را برای کاربران فراهم می کند. پلاگین Sucuri ابزاری مناسب برای کلیه توسعه دهندگان با تجربه محسوب می شود به طوری که برای استفاده از آن باید درک درستی از کد و فایل های وردپرس داشته باشید.

افزونه امنیتی وردپرس

افزونه امنیتی MalCare

MalCare یکی دیگر از افزونه های امنیتی رایگان برای برقراری ایمنی سایت های وردپرسی است و به نوعی ترکیبی از یک افزونه امنیتی در کنار یک فایروال به شمار می رود. این افزونه از ادمین وردپرس با استفاده از قابلیت امنیتی ورود به سیستم در برابر حمله های انواع بدافزارهای اینترنتی محافظت می کند.

اسکنر افزونه امنیتی MalCare به طور خودکار تمام کدهای وبسایت را در برابر سیگنال های خراب مورد بررسی قرار می دهد. نکته جالب توجه اینکه شما می توانید به راحتی تنها با یک کلیک اسکن دستی فایل های خود را انجام دهید. این افزونه امنیتی علاوه بر قابلیت های بالا، توانایی شناسایی انواع فعالیت های مخرب، ویروس و بدافزارهای اینترنتی را دارد.

پلاگین MalCare دارای یک فایروال هوشمند است که ترافیک کلیه سایت ها و تعداد دفعات ورود به آن ها را کنترل کرده و در دیتابیس خود ذخیره می کند. سرورهای افزونه MalCare داده های مربوط به کلیه سایت ها را در یک فاصله زمانی مشخص جمع آوری کرده و مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد تا از آن ها در برابر حمله های مشابه استفاده کند.

یکی از نقاط قوت این افزونه امنیتی کاربردی این است که تمام فرایندهای امنیتی دقیقا روی سرورهای آن انجام می شود. به این ترتیب سرعت و عملکرد سایت شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

آشنایی با ابزار  All In One WP Security & Firewall

یکی از بهترین افزونه های امنیتی برای تازه کاران به حساب می آید. به طوری که کاربر می تواند به راحتی به کمک یک رابط کاربری ساده قابلیت های امنیتی را روی سیستم خود نصب کند. این پلاگین رایگان امنیت سایت های وردپرسی را با استفاده از یک فایروال قدرتمند چندین برابر کرده و مانع از نفوذ کدهای مخرب به کدهای آن می شود.

افزونه امنیتی Shield Security

 این افزونه امنیتی یکی از پلاگین های رایگان وردپرس است که تاکنون توانسته رتبه بسیار خوبی در سایت WordPress.org به دست بیاورد. تمرکز اصلی این پلاگین رایگان روی بی صدا کردن است به طوری که بیشتر کارها در این افزونه امنیتی به صورت خودکار انجام می شود. به علاوه یک راهنمای کانفیگ کاربردی در این افزونه امنیتی وجود دارد که استفاده از آن را برای کاربر تا حد زیادی آسان می کند.

قابلیت های پلاگین Shield Security

این افزونه امنیتی با استفاده از محدود کردن تعداد ورود کاربران سایت شما را در برابر حمله های بدافزارهای اینترنتی محافظت می کند. همچنین Shield Security کلیه آی پی های مشکوک را به طور خودکار مسدود کرده و فایل های مخرب را از راه اسکن فایل های مرکزی شناسایی می کند.

احراز هویت افرونه کاربردی Shield Security در ۲ مرحله از راه ایمیل یا برنامه های گوگل انجام می شود.

مشخصات پلاگین امنیتی Cerber

یکی دیگر از پلاگین های امنیتی رایگان وردپرس Cerber نام دارد که کلیه فایل ها و پوشه های خراب سایت را شناسایی و اسکن می کند. این پلاگین کاربردی امنیت سایت های وردپرسی را با استفاده از محدود کردن تعداد دفعات ورود کاربران یا همان لاگین به سایت فراهم می کند.

افزونه امنیتی رایگان Cerber دارای یک چک لیست است که کلیه فایل ها را یکپارچه کرده و در ۲ مرحله احراز هویت و اسکن های امنیتی برنامه ها را انجام می دهد.

آشنایی با قابلیت های افزونه Limit Login Attempts Reloaded

یکی از رایج ترین راه های نفوذ به سایت های وردپرسی، حمله های Brute-Force است به طوری که هکرها سعی می کنند از راه های مختلف رمز عبور جدید را حدس بزنند. برای مقابله با چنین بدافزارهایی باید تعداد دفعات ورود را محدود کنید. معمولا وردپرس به طور پیش فرض هیچ محدودیتی برای تعداد دفعات ورود در نظر نمی گیرد. بنابراین می توانید برای این کار از افزونه Limit Login Attempts Reloaded هم استفاده کنید.

با این کار شما می توانید به راحتی در یک بازه زمانی معین تعداد ورودهای مشخصی را برای کاربران در نظر بگیرید. به علاوه با استفاده از فعالسازی گزینه قفل لاگین می توانید تلاش های افراد برای ورود به سیستم را پیگیری کنید.

اگر یک کاربر نتواند وارد سایت شود، افزونه امنیتی Limit Login Attempts Reloaded تعداد دفعات باقی مانده برای ورود را به وی نشان می دهد.

قابلیت های افزونه امنیتی Bulletproof

افزونه امنیتی Bulletproof امنیت سایت را با استفاده از فایروال افزایش می دهد. این پلاگین کاربردی علاوه بر اینکه از دیتابیس محافظت کرده، از داده های آن هم نسخه پشتیبان تهیه می کند. همچنین شما می توانید با استفاده این افزونه از سایت وردپرسی خود در برابر هرگونه ویروس یا بدافزار محافظت کنید.

پلاگین امنیتی Bulletproof برای شناسایی کدهای مخرب که باعث کندی سایت می شوند، از فایل های htaccess. استفاده می کنند. نصب و راه اندازی این افزونه امنیتی بسیار راحت است و شما می توانید ویژگی های پیشرفته آن را از راه انتخاب حالت Manual آن روی سایت خود اعمال کنید.

پلاگین امنیتی Brute Force Login Protector

این افزونه امنیتی تمام تمرکزش را روی حمله های Brute- Force گرفته به طوری که کلیه آدرس های آی پی مشکوک را با استفاده از فایل htaccess. برای یک بازه زمانی مشخص مسدود می کند.

افزونه Two Factor Authentication

معمولا ورود به سیستم از راه گذرواژه راه امنی برای کاربران وردپرسی به حساب نمی آید. پلاگین احراز هویت ۲ مرحله ای وردپرس برای ورود به سایت یک راه امن و آسان در اختیار کاربر قرار می دهد. این افزونه کاربردی قابلیت پشتیبانی از پروتکل های TOTP + HOTP را داشته همچنین با برنامه های Authy و احراز هویت گوگل کاملا سازگار است.

شما برای ورود به سایت وردپرسی باید از رمز یکبار مصرف برنامه های احراز هویت استفاده کرده و نام کاربری و رمز عبور خود را در آن وارد کنید.

ابزار امنیتی Google Authenticator چیست؟

افزونه امنیتی Google Authenticator به کاربر امکان احراز هویت ۲ مرحله ای می دهد. در واقع این برنامه از راه برقراری تماس های صوتی، پیام های متنی یا برنامه های موبایلی احراز هویت کاربران را انجام می دهد. همچنین این افزونه امنیتی کاربردی از درگاه یو اس بی هم پشتیبانی می کند.

آنتی ویروس WP Antivirus Site Protection

آنتی ویروس WP Antivirus Site Protection از سایت های وردپرسی در برابر انواع ویروس و بدافزار محافظت می کند. این نرم افزار  مسئولیت اسکن و شناسایی انواع نرم افزارهای جاسوسی، کرم های کامپیوتری، بدافزارهای روت کیت و بدافزارهای تبلیغاتی، تروجان و تمام فایل های موجود در سایت را به عهده دارد.

 در این مقاله سعی کردیم شما را با ۱۳ افزونه امنیتی وردپرس آشنا کنیم. برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *