جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

آشنایی با ابزارهای بازاریابی پیامکی

معرفی ابزارهای مهم بازاریابی پیامکی

در این مقاله از استادیاری قصد داریم ابزارهای بازاریابی پیامکی را به شما معرفی کنیم. این ابزارها به شما کمک می کنند پیام هایتان را به راحتی و بدون هیچ دردسری ارسال کنید. در ادامه سعی می کنیم برخی از این ابزارهای بازاریابی پیامکی را به شما آموزش می دهیم.

ابزار ارسال پیامک نجوا

سرویس ارسال پیامک نجوا یکی از سرویس های ارسال پیام های انبوه است که با استفاده از آن می توانید کلیه کمپین های تبلیغاتی، بازاریابی ایمیلی و… را به راحتی مدیریت کنید. همچنین با استفاده از این سرویس می توانید داده های نهاییتان را به درستی بررسی کنید.

ابزار Sparkcentral برای ارسال پیام های انبوه

این سرویس کاربردی تمام پیام های مشتریانتان را در یک صندوق ورودی ارائه می دهد. مشتریان شما ممکن است از طریق چندین پلتفرم مختلف با شما ارتباط برقرار کنند. ابزار Sparkcentral به شما این امکان را می دهد تا از ربات های چت استفاده کرده و پاسخ مشتریانتان را بدهید.

پلتفرم ارسال پیامک EZ Texting

به شما این امکان را می دهد تا پیام های کمپین اختصاصیتان را وارد لیست انتخابیتان کنید. کمپین های تبلیغاتی شما می توانند شامل کدهای تخفیف، مسابقات، کدهای تبلیغاتی و… باشند.

 ابزارهای بازاریابی پیامکی

ابزار Omnisend

یک الگوی کامل پیامکی برای گردش های کاری از پیش تعیین شده است که قابلیت تایید سفارش و پیشنهادات سبد خرید را برای کاربران فراهم می کند. ابزار Omnisend نحوه ارسال پیام، پاپ آپ و صفحات فرود را ارائه می دهد. این سرویس کاربردی از سرویس MMS پشتیبانی می کند. بنابراین شما می توانید گیف و تصاویر را همراه پیام های متنی ارسال کنید.

 بازاریابی پیامکی را از کجا شروع کنیم؟

استفاده از بازاریابی پیامکی برای کسب و کارها کار پیچیده ای نیست. به عبارت بهتر بازاریابی پیامکی حتی از بازاریابی ایمیلی یا شبکه های اجتماعی هم آسان تر است. برای این کار کافیست یک متن تاثیرگذار نوشته و آن را به صورت پیامک به مشتریانتان ارسال کنید.

فهرستی از مخاطبانتان تهیه کنید

در بسیاری از کشورها ارسال پیام به افراد بدون اجازه خلاف قانون شناخته می شود. برای این کار قبل راه اندازی کمپین های بازاریابی پیامکی یک فهرست کامل از مخاطبانتان تهیه کنید. در این فهرست افرادی که مطمئن نیستید را به هیچ عنوان وارد نکنید.

برای استفاده از روش بازاریابی پیامکی می توانید شماره تلفن همراه مشتریانتان را هنگام خرید حضوری یا ثبت نام در سایت دریافت کنید. البته هنگام ارسال پیام حتما باید به آن ها اطلاع دهید که پیام های تبلیغاتی از طرف شما دریافت می کنند.

انتخاب ابزار مناسب برای ارسال پیام های تبلیغاتی

برای شروع بازاریابی پیامکی باید دنبال یک نرم افزار مناسب برای ارسال خودکار پیام های تبلیغاتیتان باشید. بعضی از این برنامه ها فقط توانایی ارسال پیام های تبلیغاتی را داشته اما برخی دیگر برای موارد دیگری هم استفاده می شوند.

مهم ترین مزیت استفاده از برنامه های ارسال خودکار پیام های تبلیغاتی، جمع آوری اطلاعات در کنار مدیریت داده ها و کمپین های فروش است.

 ابزارهای بازاریابی پیامکی

نوشتن متن مناسب

یکی دیگر از مزایای بازاریابی پیامکی یا اس ام اس مارکتینگ این است که برای تبلیغات نیاز به ارسال پیام های طولانی ندارید. در بسیاری از موارد نوشتن یک جمله تبلیغاتی راهگشاست.

تحلیل نتایج را جدی بگیرید

دنبال کردن و تحلیل نتایج در ارسال پیامک را فراموش نکنید. برای این کار لینکی را وارد متنتان کرده و ببینید چند نفر روی آن کلیک کرده اند. اگر کد تخفیف برای محصولتان در نظر گرفته اید، آمار افرادی که از آن استفاده کرده اند را درآورده و بررسی کنید.

این روزها بیشتر افراد در طول روز بارها و بارها از گوشی خود استفاده می کنند. بنابراین شما می توانید با استفاده از روش های مختلف بازاریابی محصول یا خدماتتان را به کاربران یا مشتریانتان معرفی کنید. یکی از این روش ها بازاریابی پیامکی یا اس ام اس مارکتینگ است. در این مقاله از استادیاری سعی کردیم ابزارهای مهم بازاریابی پیامکی را به شما معرفی کنیم. برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

پیشنهاد مطالعه: آشنایی با اصول اس ام اس مارکتینگ

آشنایی با بازاریابی پیامکی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *