جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

آشنایی با افزونه یواست سئو

کاربردهای افزونه یواست سئو

افزونه یواست سئو ابزاری برای بهینه سازی سایت ها به خصوص سایت های وردپرسی است که امکانات قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار می دهد. معمولا سایت ها بعد راه اندازی به بهینه سازی نیاز دارند. سایت های وردپرسی هم از این قاعده مستثنی نیستند. راه های زیادی برای بهینه سازی سایت وجود دارد. اما ما در این مقاله قصد داریم چگونگی استفاده از افزونه یواست سئو را به طور کامل به شما آموزش دهیم. در ادامه همراه ما باشید.

افزونه یواست سئو چیست؟

یکی از راه های آسان برای بهینه سازی سایت های وردپرسی استفاده از افزونه یواست سئو است. با راه اندازی و نصب این افزونه کاربردی می توانید در حین تولید محتوا، خوانایی و سئوی آن هم بررسی کنید.

افزونه یواست تمام  مواردی که برای موتورهای جستجو از جمله گوگل مهم است را در محتوای شما بررسی می کند. نکته جالب توجه اینکه این ابزار کاربردی در انتهای مقاله شما پیشنهاداتی برای بهبود آن هم به شما ارائه می دهد.

افزونه یواست سئو با پیروی از قوانینی که توسط ربات های گوگل مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرند در حال حاضر یکی از بهترین ابزارها برای بهینه سازی سایت های وردپرسی محسوب می شود.

افزونه یواست سئو

قابلیت هایی که Yoast SEO در اختیار کاربران قرار می دهد

افزونه یواست سئو یا همان Yoast SEO تمام نکات مورد نظر گوگل و سایر موتورهای جستجو را برای بهینه سازی و سئوی محتوا و سایت شما در نظر می گیرد.

این ابزار کاربردی برای جلوگیری از محتوای تکراری آدرس سایت و محتوای شما را بررسی و کنترل می کند.

پشتیبانی قوی، بروز رسانی های مداوم و مدیریت نقشه سایت یا همان سایت مپ از دیگر امکاناتی است که افزونه یواست در اختیار شما قرار می دهد.

دلایل استفاده از افزونه یواست سئو

اگر به دنبال یک افزونه حرفه ای و همه فن حریف برای بهینه سازی سایت وردپرسیتان هستید، پیشنهاد می کنیم حتما Yoast SEO را امتحان کنید.

در این افزونه کاربردی تمام موارد مربوط به محتوای استاندارد و اصولی به درستی رعایت شده است. اگر وارد صفحه این پلاگین در سایت وردپرس شوید، متوجه می شوید که ۱۳ هزار کاربر به یواست سئو امتیاز داده اند که بیش از ۱۲ هزار امتیاز کامل است.

البته این نکته هم بگوییم که امتیاز بالای این ابزار کاربردی بی دلیل هم نیست. در ادامه برخی از مهم ترین امکاناتی که Yoast SEO در اختیار کاربران قرار می دهد را به شما معرفی می کنیم.

  • افزونه یواست سئو سایت وردپرسی شما را به طور حرفه ای کنترل و مدیریت می کند.
  • این پلاگین تیم پشتیبانی بسیار قوی داشته در عین حال از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند.
  • نصب و استفاده از Yoast SEO برای افراد مبتدی و تازه کار بسیار ساده است.
  • این افزونه کاربردی برای بهبود وضعیت سئوی مطالب و صفحات سایت توضیحات دقیق و تجزیه و تحلیل کاملی در اختیار کاربر قرار می دهد.
  • بررسی خوانایی نوشته هایی که در سایت بارگزاری می شوند.
  • برای استفاده از افزونه یواست بیش از ۱۰۰۰ مقاله و کلیپ آموزشی در سایت ها و منابع مختلف وجود دارند.
  • با استفاده از این افزونه کاربردی می توانید ترفندهای سئو را به خوبی یاد بگیرید.
  • یواست سئو مطابق با آخرین تغییرات الگوریتم های گوگل کار می کند.

افزونه یواست سئو

این ابزار کاربردی دارای ۲ نسخه پرمیوم و ساده است که برای استفاده از نسخه پرمیوم باید اشتراک تهیه کنید اما نسخه ساده این افزونه در سایت های مختلف موجود است. کافیست آن را دانلود و روی سایت خود نصب کنید.

در این مقاله از استادیاری ابتدا شما را با افزونه یواست سئو آشنا کردیم سپس قابلیت ها و دلایل استفاده از این ابزار کاربردی را به شما معرفی کردیم. برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

۵ افزونه برتر سئو در گوگل کروم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *