جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

آموزش تکنیک های طلایی در بازاریابی لینکدین

آموزش ۱۰ راهکار مهم برای بازاریابی لینکدین

آموزش بازاریابی لینکدین همواره یکی از چالش های اصلی کسب و کارهای نوپا و حرفه ای به شمار می رود. لینکدین (Linkedin) یکی از شبکه های اجتماعی حرفه ای است که کسب و کارهای مختلف می توانند در آن پیج ایجاد کرده یا پست و تصویر به اشتراک بگذارند.

بسیاری از افراد این شبکه را مانند سایر فضاهای مجازی مانند فیسبوک و اینستاگرام دانسته و در آن پیج های غیر کاری ایجاد می کنند. اما پس از مدتی از پست گذاری در این فضا خسته می شوند. زیرا فضای لینکدین تنها مخصوص کسب و کار و بیزینس است.

بسیاری از خدمات لینکدین رایگان بوده و افراد در سراسر دنیا می توانند برای پیشرفت و توسعه کسب و کارشان بسته به نیاز خود از این امکانات استفاده کنند.

آموزش روش های بازاریابی در لینکدین

سایت لینکدین در اطلاعیه ای به کاربران خود اعلام کرده که اگر استارت آپی در سال ۲۰۲۱ فعالیت خود را در این شبکه آغاز کند، قادر به معرفی خود به بیش از ۶۶۰ میلیون کاربر حرفه ای خواهد بود. برای شروع تبلیغات در لینکدین باید از کجا شروع کنیم؟ آیا برای معرفی کسب و کارمان در این شبکه باید قوانین و مقرراتی خاصی را رعایت کنیم؟

در ادامه ۱۰ راهکار مهم برای تبلیغات کسب و کار در Linkedin به شما معرفی می کنیم.

آموزش مقدماتی لینکدین 

آموزش بازاریابی لینکدین

یک پروفایل تاثیرگذار برای پیجتان در نظر بگیرید

اگر قصد راه اندازی یک پیج تجاری برای کسب و کارتان دارید یا به عنوان یک مدیر قصد تبلیغات در لینکدین را دارید، در هر صورت پروفایل پیجتان اولین شانس برای تاثیرگذاری در مخاطبینتان است. هرچه پروفایل زنده تر و جذاب تری برای خود انتخاب کنید، افراد بیشتری به کسب و کارتان علاقه مند شده و آن را دنبال می کنند.

اگر مدیر یک شرکت هستید، برای تبلیغات در پیج شخصیتان حتما از تصاویر پرتره حرفه ای استفاده کنید. همچنین اگر به تازگی یک پیج تجاری در لینکدین راه اندازی کرده اید، حتما برای پروفایل آن از لوگوی شرکتتان استفاده کنید.

اخبار جدید و بروزی از فعالیت های شرکتتان در پیج منتشر کنید و این اطلاعات را هر چند وقت یکبار بروز کنید.

پیجتان را تاثیرگذار کنید

به جای خودستایی از کسب و کار یا خودتان، اطلاعاتی درباره منافع کسب و کارتان برای مخاطبین به آن ها ارائه دهید.

شناسایی مخاطبین و اهداف خود، تکنیک آموزش بازاریابی لینکدین

برای تبلیغات موثر در لینکدین باید ابتدا هدف خود از بازاریابی در لینکدین را بدانید. سپس مخاطبین هدف خود را شناسایی کرده و بدانید روی کدام دسته از افراد سرمایه گذاری می کنید.

هنگامی که هدف و مخاطبینان را شناسایی کنید، به مرور قدم هایی که برای پیج برمی دارید، هوشمندانه و حساب شده خواهد بود.

بهینه سازی پیج لینکدین

بهینه سازی، پیج شما را در نتایج جستجو کاربران نمایش داده و شانس بیشتری برای دیده شدن دارید.

آموزش کار با اپلیکیشن Clubhouse

آموزش بازاریابی لینکدین

راهکارهای مهم برای بهینه سازی پیج در لینکدین

لینکدین برای نوشتن متن و تیتر از تعداد کاراکترهای محدودی استفاده می کند. بنابراین برای انتشار پست حتما سعی کنید در همان جملات ابتدایی از کلمات کلیدی مرتبط به کسب و کارتان استفاده کنید.

  • در پیج خود از لینک شبکه های اجتماعی دیگر یا مقالات مرتبط به حوزه کاریتان استفاده کنید.
  • از اشتراک گذاری مطالب نامرتبط خودداری کنید.
  • سعی کنید تعداد فالوورهای پیجتان را افزایش دهید.
  • پست های جذاب و به روز منتشر کنید.
  • در پیج خود از تصاویر با کیفیت استفاده کرده و اصول رنگ شناسی در طراحی پست را جدی بگیرید.
  • برای معرفی بهتر کسب و کارتان حتما بهترین محتواهای خود را هایلایت کنید.
  • استفاده از کمپین های تبلیغاتی غیر رایگان لینکدین می تواند مسیر تبلیغ و معرفی کسب و کار شما را تا حد زیادی هموار کند. متاسفانه این امکان برای کشور ما به سختی فراهم می شود اما می توان یک شرکت ارائه دهنده خدمات تبلیغات لینکدین در ایران پیدا کرد و کار تبلیغات و بازاریابی را به آن ها واگذار کرد.
  • گوگل آنالیتیکس خود را به طور منظم بررسی کرده و در قسمت های مربوط به شبکه های اجتماعی، اطلاعات پیج خود را مورد مطالعه قرار دهید.

این اطلاعات به شما کمک می کند تا تبلیغات و بازاریابی کسب و کارتان در لینکدین را به طور هدفمند و جدی دنبال کرده و عادات رفتاری مخاطبین خود را بهتر شناسایی کنید.

برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *