جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

صفر تا صد نصب ایلوستریتور در ویندوز

آموزش نصب ایلوستریتور در ویندوز

در این مقاله از استادیاری قصد داریم صفر تا صد نصب ایلوستریتور در ویندوز را به شما آموزش دهیم. ایلوستریتور یکی از نرم افزارهای حرفه ای و کاربردی در زمینه طراحی انواع لوگو، کارت ویزیت، بنرهای تبلیغاتی و… است که فضایی شبیه فوتوشاپ دارد. این نرم افزار کاربردی امکانات قابل توجهی در اختیار کاربران قرار می دهد. نصب ایلوستریتور راحت است. فقط کافیست مراحل زیر را با دقت انجام دهید.

در این مقاله نصب ایلوستریتور ۲۰۱۹ را به شما آموزش می دهیم.

نکات مهم قبل نصب ایلوستریتور در ویندوز

شرکت ادوبی یکی از ارائه دهندگان نرم افزارهای گرافیک از جمله ایلوستریتور است. نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که نسخه ۲۰۱۹ به بعد ایلوستریتور نیازی به کرک نداشته و فایل های نصبی برنامه از قبل فعال شده اند.

نصب ایلوستریتور ۲۰۱۹

برای نصب ایلوستریتور ۲۰۱۹ بعد اجرای فایل setup کافیست محل نصب نرم افزار را از قسمت location انتخاب کرده سپس دکمه continue را فشار دهید تا نصب برنامه شروع شود.

فعالسازی نسخه های پایین تر نرم افزار ایلوستریتور

در نصب ورژن های پایین تر نرم افزار به این نکته توجه داشته باشید که بعد آماده کردن برنامه یک کادر با ۲ گزینه install و try برایتان باز می شود که از شما می پرسد آیا نصب نرم افزار همراه لایسنس را قبول می کنید یا خیر.

نصب ایلوستریتور در ویندوز

اگر قصد استفاده از نسخه های پایین تر برنامه را داشته یا فایل های آن را در دسترس دارید، این بخش را از دست ندهید.

با توجه به اینکه نرم افزارهای ادوبی مثل ایلوستریتور قابلیت خرید اینترنتی یا بسته های لایسنس دار را در ایران ندارند، باید گزینه try را انتخاب کنیم.

نکته ای که باید هنگام نصب ایلوستریتور در ویندوز در نظر بگیرید این است که حتما اینترنت سیستمتان قطع باشد. در مرحله بعدی گزینه sign in  را بزنید. سیستم در این مرحله از شما درخواست می کند که دسترسی اینترنت خود را بررسی کنید. اما چون لایسنس اصلی نرم افزار را ندارید، پس نیازی به اینترنت هم ندارید. در ادامه گزینه sign in later را فشار داده و وارد مرحله بعدی شوید.

نصب ایلوستریتور در ویندوز

در مرحله بعد اطلاعات مربوط به شرکت ادوبی برایتان نمایش داده می شود که باید همه آن ها را بپذیرید.

هنگام نصب ایلوستریتور روی ویندوز دقیقا ۲ نسخه رو به رویتان قرار می گیرد که نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی هستند و شما باید یکی از آن ها را مطابق با تنظیمات ویندوزتان انتخاب کنید. در پایان گزینه install را فشار دهید تا فرایند نصب شروع شود.

نصب ایلوستریتور در ویندوز

کرک ایلوستریتور در نسخه های قبل از ۲۰۱۹

در این بخش به فعالسازی و نصب ایلوستریتور به کمک کرک آن می پردازیم. برای کرک کردن نرم افزار باید ابتدا وارد بسته نرم افزاری شوید سپس روی patch کلیک راست کرده و گزینه run as administrator را انتخاب کنید. فایل موجود در پوشه ۶۴bit را کپی کرده سپس در منوی start روی نرم افزار ایلوستریتور راست کلیک کرده و گزینه open file location را انتخاب کرده و در نهایت پوشه را در این مسیر جایگذاری کنید.

نصب ایلوستریتور در ویندوز

ایلوستریتور کرک شد. به همین راحتی!

ساخت شورتکات ایلوستریتور روی دسکتاپ

روی دسکتاپ کلیک چپ کنید تا پنجره start بسته شود. سپس برای باز کردن برنامه از طریق شورتکات کافیست روی آیکون مورد نظر ۲ بار کلیک کنید یا یکبار روی آن راست کلیک کرده سپس گزینه open را انتخاب کنید.

در این مقاله سعی کردیم نصب ایلوستریتور در ویندوز و فعالسازی آن را به طور کامل به شما آموزش دهیم. برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

پیشنهاد مطالعه:

آشنایی با محیط نرم افزار ایلوستریتور

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *