جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

معرفی برنامه طراحی Canva

از برنامه طراحی Canva چه می دانید؟

برنامه طراحی Canva یکی از مهم ترین ابزارهای ویرایش عکس به خصوص برای علاقمندان به شبکه های اجتماعی است. بسیاری از افراد به دلیل پیچیدگی های زیاد این نرم افزار و قیمت بالای آن تمایلی به استفاده از برنامه طراحی Canva ندارند. با این حال اگر عاشق شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام هستید، پیشنهاد می کنیم حتما یکبار برنامه طراحی Canva را امتحان کنید.

برنامه طراحی Canva، مناسب هر رده سنی

یکی از دلایلی که برنامه طراحی Canva را از دیگر نرم افزارها متمایز کرده، رابط ساده و روان آن است به طوری که کاربر می تواند بدون هیچ نگرانی از این نرم افزار کاربردی استفاده کند. برای استفاده از برنامه کانوا کافیست عکس مورد نظرتان را انتخاب کرده و افکت های دلخواهتان را در کمترین زمان به آن اضافه کنید.

 برنامه طراحی Canva

ابزاری برای طراحی رزومه

شاید برایتان پیش آمده باشد که برای زیباتر نوشتن رزومه تان به فردی مراجعه کرده و برای آن هزینه گزافی داده باشید. در حالی که می توانید به راحتی تنها با صرف چند ساعت و کمی سلیقه رزومه کارتان را به بهترین نحو نوشته و آن را تزئین کنید.

ساخت بیزینس کارت از دیگر مزایای استفاده از برنامه طراحی Canva است. در این نرم افزار کاربردی می توانید بدون هیچ هزینه اضافی کارت ویزیت مورد علاقه تان را مطابق سلیقه خود بسازید.

برنامه طراحی Canva یا کانوا یکی از ابزارهای فوق العاده و حرفه ای ادیت عکس، ساخت لوگو، بروشور، کارت ویزیت و… است که بسیاری از افراد به دلیل پیچیده بودن به سراغ آن نمی روند در حالی که این باور کاملا اشتباه بوده و استفاده از این اپلیکیشن کاربردی چندان سخت هم نیست!

در این مقاله از استادیاری سعی کردیم شما را با قابلیت های برنامه کاربردی کانوا آشنا کنیم. برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

مطلب پیشنهادی: معرفی نرم افزار طراحی تصاویر Xara Designer Pro X

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *