جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

معرفی قابلیت های نرم افزار برداری Affinity designer

آشنایی با نرم افزار برداری Affinity designer

نرم افزار برداری Affinity designer یکی از دقیق ترین و سریع ترین ابزارهای طراحی و گرافیک است که امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. از این برنامه کاربردی در ساخت انواع آرم های تجاری، پروژه های بزرگ طراحی، آیکون های مختلف و هزاران آیتم دیگر استفاده می شود.

با دانلود و نصب نرم افزار برداری Affinity designer تمام ابزارهای مورد نیاز برای طراحی مثل مداد یا گرادیانت حرفه ای در اختیار شما قرار می گیرد. این برنامه کاربردی در یک محیط کاملا حرفه ای طرح های مورد نظر شما را ثبت می کند. در این مقاله از استادیاری قصد داریم شما را با قابلیت های مختلف این برنامه کاربردی آشنا کرده سپس ابزارهای مختلف آن را به شما معرفی کنیم.

تاریخچه نرم افزار برداری Affinity designer

برنامه Affinity designer برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ طراحی و منتشر شد. هدف اصلی از انتشار این برنامه رفع نیازهای اولیه طراحان و گرافیست های حرفه ای بود. بعد گذشت چند سال قابلیت ها و امکانات فوق العاده ای به این نرم افزار برداری اضافه شد. تا جایی که در حال حاضر این برنامه به یکی از روان ترین ابزارهای طراحی تبدیل شده و از رنگ بندی های مختلفی پشتیبانی می کند.

در حال حاضر به لطف امکانات فوق العاده برنامه Affinity designer می توان آن را اصلی ترین رقیب ادوبی ایلوستریتور دانست. در ادامه سعی کردیم مهم ترین ابزارهای افینیتی دیزاینر را جمع آوری کرده و در اختیارتان قرار دهیم.

نرم افزار برداری Affinity designer

مهم ترین ابزارهای برنامه افینیتی دیزاینر

در این بخش سعی می کنیم مهم ترین ابزارهای نرم افزار برداری Affinity designer را به شما معرفی کنیم.

کاربرد ابزار انتخاب در برنامه Affinity designer

اغلب نرم افزارهای طراحی دارای ابزار انتخاب هستند که با استفاده از آن می توانید شی یا تصویر مورد نظرتان را روی بوم بیاورید. با استفاده از ابزار انتخاب می توانید چندین شکل را به طور همزمان تنها با کشیدن ماوس انتخاب کرده و روی بوم بیاورید.

در استفاده از ابزار انتخاب باید خیلی مراقب باشید که شکلی که نمی خواهید را وارد برنامه نکنید.

لایه های VECTOR و BITMAP در برنامه افینیتی دیزاینر

کاربران در نرم افزار برداری Affinity designer گرافیک برداری و بیت مپ را به طور همزمان روی بوم خود اجرا کنند. برای این کار می توانید ابتدا یک لایه برداری در بیت مپ ایجاد کرده سپس الگوهای مورد نظرتان را تک تک به آن اضافه کنید. این کار باعث می شود بدون نیاز به استفاده از چندین برنامه طرح خود را به راحتی روی لایه ایجاد کنید.

نرم افزار برداری Affinity designer

اشکال پیش فرض در نرم افزار برداری Affinity designer

برای راحتی کاربران چند شکل به طور پیش فرض در لیست ابزارها وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. شما می توانید این اشکال را به طور مستقیم روی بوم فراخوانی کرده یا ابعاد آن ها را در نوار ویژگی برنامه تغییر دهید.

کاربرد ابزار snapping

یکی از قابلیت های فوق العاده نرم افزار برداری Affinity Designer این است که می توانید ویژگی اشکال را به راحتی در آن تغییر دهید. برای این کار باید ابزار ناگهانی را فعال کرده تا اجسام بتوانند به شبکه های مختلف متصل شوند.

نرم افزار برداری Affinity Designer یکی از ابزارهای سریع و دقیق طراحی است که استفاده از آن برای تمام کاربران رایگان است. این برنامه کاربردی امکانات بیشماری را در اختیار کاربران قرار می دهد که در این مقاله سعی کردیم به مهم ترین آن ها اشاره کنیم.

برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

پیشنهاد مطالعه: آشنایی با محیط نرم افزار ایلوستریتور

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *