جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

معرفی ۸ تکنیک بازاریابی و تبلیغات

امروزه اغلب کسب و کارها برای معرفی محصول یا خدمات خود از تکنیک بازاریابی و تبلیغات استفاده می کنند. اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار جدید را دارید، اول باید خودتان را در بازار معرفی کنید. در حال حاضر روش های زیادی برای بازاریابی و تبلیغات وجود دارد که باید آن ها را متناسب با حرفه خود انتخاب کرده و استفاده کنید.

در این مقاله ۸ تکنیک بازاریابی و تبلیغات به شما معرفی خواهد شد. در ادامه همراه ما باشید.

باند واگن اولین تکنیک بازاریابی

استفاده از تکنیک باند واگن اعتماد مشتری به شما و خدماتتان را افزایش می دهد. باند واگن به این معنی است که برای متقاعدسازی افراد و تبدیل آن ها به مشتری دائمی مذاکره کنید. مثلا به مشتریانتان اجازه دهید در صفحه محصولاتتان به راحتی نظر دهند. شما می توانید به راحتی با اندکی خلاقیت نظرات مشتریان دائمیتان را به مشتری های بالقوه خود نشان دهید.

 تکنیک بازاریابی

استفاده از کلمات راسو

برای مثال در معرفی خدمات و محصولات مراقبتی خود به جای استفاده از جمله ای مثل اینکه محصولات ما تمام مشکلات پوستی شما را برطرف می کند، از جمله استفاده از محصولات ما باعث بهبود مشکلات پوستی شما می شود، استفاده کنید.

برگزاری کمپین های تبلیغاتی

طرز فکر افراد با هم متفاوت است ممکن است یک تکنیک بازاریابی برای عده ای جذاب و برای عده دیگر ارزشی نداشته باشد. کمپین تبلیغاتی به شما این امکان را می دهد که به طور همزمان از چندین روش بازاریابی استفاده کنید.

استفاده از افراد مناسب و ایده آل، تکنیک بازاریابی

در این تکنیک بازاریابی شما در تبلیغ محصولات خود از افراد ایده آل استفاده می کنید. مثلا برای تبلیغ مواد شوینده خانواده ای را نشان دهید که شاد و پر انرژی هستند و در یک خانه جذاب زندگی می کنند در کنار آن ها خانواده ای را نشان دهید که در خانه ای کثیف و به هم ریخته زندگی کرده و بی حال هستند. این خانواده از محصولات شوینده استفاده نمی کنند.

شناسایی نیازهای مشتری

یکی دیگر از تکنیک های بازاریابی، شناسایی ۲ عامل مهم در مشتریتان است. این ۲ عامل نیاز و ترس مشتریان شماست. بعد شناسایی این نیازها می توانید محصولات خود را بهتر به مخاطبینتان معرفی کنید.

 تکنیک بازاریابی

ایجاد چالش جدید و تکنیک بازاریابی

ایجاد چالش جدید و زیر سوال بردن مشتریان یک تکنیک بازاریابی است. در این تکنیک از نکته هایی استفاده می شود که آرزوی اغلب افراد است. مثلا یک پیرمرد ۸۰ ساله که با استفاده از محصولات غذایی شما می تواند به راحتی از پله ها بالا رفته یا ورزش کند.

استفاده از افراد معروف برای تبلیغ محصولات

استفاده از افراد معروف یک تکنیک بازاریابی کاربردی اما پر هزینه است. مثلا افراد معروف تجربه های خود در زمینه استفاده از محصول شما را با مخاطبینتان در میان می گذارند.

استفاده از اعداد، تکنیک بازاریابی

برای معرفی محصول یا خدماتتان سعی کنید از اعداد و آمار دقیق استفاده کنید. به این ترتیب می توانید اعتماد مشتریانتان را به خود جلب کرده و محصولتان را دقیق تر استفاده کنید.

برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

پیشنهاد مطالعه: چگونه تبلیغات تاثیر گذار انجام دهیم؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *