جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

نکات مهم در تولید محتوا

آموزش نکات طلایی در تولید محتوا

امروزه مبحث تولید محتوا در دنیای دیجیتال و مجازی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و اغلب شرکت‌های بزرگ و کوچک برای افزایش فروش و تبلیغات و برندسازی از این تکنیک استفاده می‌کنند. در مقاله “ اصول مهم در محتوا نویسی سایت” با برخی از اصول اولیه محتوانویسی در سایت آشنا شدید.

برای موفقیت در سئوی سایت باید محتوای مناسب طبق اصول کلی نوشته شود تا کاربر جذب سایت شده و سایر بخش‌های آن را دنبال کند. در این مقاله شما را با نکات طلایی برای موفقیت در محتوانویسی آشنا خواهیم کرد.

اصول موفقیت در تولید محتوا کدامند؟

معمولاً برای موفقیت در محتوانویسی قبل هر چیز باید درباره موضوع تحقیق و بررسی کنید. این نکته برای ایجاد هر محتوا مانند ویدئو، پادکست، مقاله و… لازم و باید به آن دقت شود.

تولید محتوا

دیدگاه خودتان را پیدا کنید

بعد انتخاب موضوع و تحقیق درباره آن، باید سبک نگارش خود را پیدا کنید. متاسفانه اغلب نویسندگان برای تبلیغات سایت خود از مقالات دیگران استفاده کرده که نه تنها بازدید سایت را بالا نمی‌برد، بلکه رتبه آن هم روز به روز کاهش می‌یابد.

برای درک بهتر موضوع فرض کنید قصد نگارش عنوان برای محتوای خود را دارید. در این صورت ابتدا باید عبارت‌های کلیدی آن را در گوگل جستجو کرده و آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید.

استفاده از تجربیات خود در تولید محتوا

اگر در زمینه‌ای تجربه یا اطلاعات دارید حتماً آن را با مخاطبین خود در میان بگذارید زیرا این کار باعث جلب اعتماد و رضایت آن‌ها خواهد شد. به عنوان مثال اگر در زمینه تولید محتوا در اینستاگرام اطلاعات یا تجربیاتی دارید آن را به صورت ویدئویی یا متنی منتشر کرده تا دیگران هم استفاده کنند.

تولید محتوا درباره موضوعات خاص

برای موفقیت در محتوانویسی سایت موضوعاتی را پیدا کنید که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند به این ترتیب هم رقیبان کمتری در این موضوع پیدا کرده و هم مخاطبین بیشتری جذب مقالات شما خواهند شد.

تولید محتوا

 

محتواهای خود را در قالب‌های مختلف تولید کنید

انتشار محتوا در قالب‌های مختلف یکی از راه‌های جذب کاربر و موفقیت در این حوزه است. به عنوان مثال همان محتوایی که قصد ارائه آن به صورت متن را دارید را به روش‌های زیر منتشر کنید:

  • تصاویر ساده و متحرک؛
  • استفاده از طرح‌های کارتونی و گرافیکی؛
  • ایجاد نمودارهای مختلف برای درک بهتر موضوع؛
  • انتشار موضوع در قالب ویدئویی و صوتی که سبب افزایش مخاطبین خواهد شد.

بررسی مجدد فایل نهایی

اگر شما هم جزء محتوانویسان تازه کار هستید، متن‌های خود را قبل انتشار در سایت چندین بار با صدای بلند خوانده و برای ویرایش آن از افراد باتجربه کمک بگیرید همچنین هنگان نگارش محتوای متنی حتماً تمرکز و دقت خود را حفظ کنید.

در این مقاله سعی کردیم شما را با نکات طلایی تولید محتوا در سایت آشنا کنیم اما این تمام مطلب نبوده و برای نگارش یک محتوای خوب باید راه‌های زیادی را آزمایش کرده تا به نتیجه مطلوب دست یابید.

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *