جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

چگونگی خرید کاربران از فروشگاه اینستاگرام

راهنمای خرید کاربران از فروشگاه اینستاگرام

خرید کاربران از فروشگاه اینستاگرامی برای اغلب افرادی که تا به حال تجربه‌ای در این زمینه نداشته‌اند، بسیار جالب است لذا در این مقاله چگونگی خرید کاربران از فروشگاه اینستاگرام مرحله به مرحله توضیح داده می‌شود.

بعد راه اندازی صفحه فروشگاهی و فعالسازی تگ محصولات، کاربر می‌تواند به راحتی نیازهای خود را شناسایی و طبق آن‌ها خرید نماید.

خرید کاربران از اینستاگرام چگونه صورت می‌گیرد؟

اینستاگرام برای سادگی در خرید و فروش اقدام به راه اندازی قابلیتی تحت عنوان فروشگاه اینستاگرام (instagram shopping) کرد. طبق این ویژگی کاربر هنگام مواجه با یک پست فروشگاهی، نقاط سفیدی در تصویر مشاهده کرده همچنین در گوشه سمت چپ آیکون سبد خرید را می‌بیند.

تگ‌های محصولات بعد ضربه‌ی کوتاهی قابل مشاهده بوده و کاربر با انتخاب آن‌ها وارد صفحه محصول می‌شود. صفحه مورد نظر داخل برنامه اینستاگرام موجود بوده و برای خرید محصول یک دکمه به نام خرید پیش روی کاربر قرار می‌گیرد.

خرید کاربران از اینستاگرام

چگونه توضیحات محصول را مشاهده کنیم؟

برای مشاهده توضیحات بیشتر در خصوص محصول، صفحه اینستاگرام را کمی رو به پایین اسکرول کنید. اهمیت این توضیحات در جذب کاربران و فروش محصولات بیشتر فوق العاده زیاد است.

مشاهده محصولات مشابه هم به همین طریق انجام می‌شود. همچنین برای خرید و تسویه حساب باید روی دکمه shop now (الان خرید کن) ضربه بزنید.

سؤال اغلب کاربران این است که هزینه ایجاد صفحه فروشگاهی در اینستاگرام چقدر است؟

در ادامه به این سؤال شما پاسخ داده می‌شود.

هزینه ایجاد فروشگاه در اینستاگرام

متاسفانه استفاده از قابلیت instagram shopping (فروشگاه اینستاگرام) دارای چالش‌های زیادی است که در ادامه مهم‌ترین آن‌ها بیان خواهد شد.

  • متاسفانه نام ایران در بین کشورهای استفاده کننده از قابلیت فروشگاه اینستاگرام نیست.
  • برای ایجاد فروشگاه در اینستاگرام باید شماره تلفن، آدرس و کد پستی کشورهای دیگر را وارد کنید که این کار با سختی‌های زیادی همراه است.
  • تگ محصولات در صفحه فروشگاهی حتماً باید به تومان قرار گیرد که تبدیل واحد دلار به تومان سخت است.

خبر خوب اینکه با توجه به چالش‌های موجود، شرکت‌های زیادی وجود داشته که خدمات راه اندازی و مدیریت صفحات فروشگاهی را با دریافت مبلغ مشخصی در اختیار سازمان‌های مختلف قرار می‌دهند.

خرید کاربران از اینستاگرام

نکات مهم در استفاده از قابلیت instagram shopping

وجود چالش‌های موجود در استفاده از قابلیت فروشگاه اینستاگرام راه را برای سودجویان باز کرده است. پس در مقابل این افراد هوشیار باشید.

ایجاد قابلیت instagram shopping باید تأثیر مثبتی بر کسب و کارهای مختلف بگذارد اما متاسفانه افراد سودجو از ناآگاهی افراد سوء استفاده کرده و سود زیادی از این راه کسب می‌کنند.

اگر مدیریت کسب و کار خود را به دیگران می‌سپارید حتماً نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • قبل هر چیز آموزش‌های لازم در خصوص مدیریت کسب و کار مجازی را بیاموزید.
  • اطلاعات دقیقی درباره شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و مجازی به دست آورید.
  • قبل مراجعه به شرکت‌های مربوطه، اطلاعات دقیقی در خصوص تعرفه‌ها و هزینه‌های مربوط به این خدمات کسب کنید.

در این مقاله ابتدا با مراحل خرید کاربران از فروشگاه اینستاگرام را بیان کردیم سپس چالش‌های پیش رو در ایجاد فروشگاه را معرفی کرده و راه‌های رفع این مشکلات را بیان کردیم. تجربیات خود در این زمینه را از طریق ثبت نظرات خود با ما در میان بگذارید.

برای اطلاع از تخفیف‌های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *