جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

۱۳ ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

ترفندهای مهم افزایش فالوور در اینستاگرام

معمولا برای افزایش فالوور در اینستاگرام روش های مختلفی وجود دارد. شما زمانی که در حال مطالعه این مقاله هستید، هزاران کسب و کار در حال معرفی و تبلیغات خود روی این شبکه اجتماعی هستند. به طوری که در حال حاضر اینستاگرام توانسته به سرعت جایگاه خود را میان کاربران ایرانی و غیر ایرانی پیدا کند. در این مقاله قصد داریم ۱۳ ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام را به شما معرفی کنیم.

از بین روش های مختلفی که برای افزایش فالوور در اینستاگرام وجود دارند، تنها برخی از آن ها کاربرد داشته و بقیه تنها باعث اتلاف پول و زمان شما می شوند.

امروزه اینستاگرام به مکانی مهم برای معرفی خدمات، بازاریابی و فروش محصولات تبدیل شده که اگر از آن غافل بمانید، از رقیبانتان کاملا عقب می مانید.

اینستاگرام به طور متوسط در ماه  ۲۰۰ میلیون عضو فعال داشته و در آن بیش از ۶۰ میلیون عکس به اشتراک گذاشته می شوند. این اپلیکیشن امروزه به یکی از مهم ترین کانال های بازاریابی برای کسب و کارهای اینترتی و غیر اینترنتی تبدیل شده و هرگز نمی توان حضور آن را نادیده گرفت.

در ادامه تکنیک هایی را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن ها بتوانید به ستاره اینستاگرام تبدیل شوید.

ایجاد هشتگ اختصاصی، راه افزایش فالوور در اینستاگرام

اگر صاحب یک کسب و کار هستید یا قصد ورود به دنیای شهرت و معروفیت را دارید، باید برای خود یک هشتگ اختصاصی و کوتاه ایجاد کنید تا دیگران بتوانند به راحتی پست ها و محتواهای شما را مشاهده کنند.

بعد انتخاب هشتگ اختصاصی نوبت به معرفی و تبلیغ مناسب می رسد. برای این کار سعی کنید هشتگتان را در سایت ها، رویدادهای مهم یا سمینارها قرار دهید تا افراد بیشتری آن را مشاهده کنند.

افزایش فالوور در اینستاگرام

هشتگ گویی را فراموش نکنید!

زمانی که مشغول نوشتن کپشن مناسب برای پستهایتان هستید، هشتگ گویی را فراموش نکنید. یکی از ترفندهای افزایش فالوور در اینستاگرام این است که جملات کپشنتان را با هشتگ ترکیب کنید. به این ترتیب می توانید کپشن های بامزه تری بنویسید.

نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که هیچوقت متن را فدای هشتگ نکرده و به طور غیر طبیعی از آن استفاده نکنید.

افزایش فالوور در اینستاگرام

 ساخت پروفایل جذاب، ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

اگر قصد دارید توجه مخاطبین را به خود جلب کنید، باید پروفایل پیجتان جذاب باشد. معمولا اشخاصی در عرض چند ثانیه تصمیم می گیرند که پیج شما را فالو کنند یا نه. بنابراین برای حذف فالوور بیشتر به تمام زمینه های پیجتان از بیو گرفته تا پروفایل، طراحی پست و… توجه کنید.

ابزارهای لازم برای ساخت پروفایل جذاب کدام اند؟

برنامه لایت روم یکی از ابزارهای حرفه ای و رایگان برای ساخت پروفایل اینستاگرام است. شما می توانید با استفاده از این اپلیکیشن تصاویر جذابی برای پروفایلتان ساخته و آن ها را ویرایش کنید.

برای ساخت استوری های خود از قالب های آماده استفاده کنید. نرم افزارهای Canva و Unfold می توانند در درست کردن قالب های آماده استوری هایتان به شما کمک کنند.

معرفی کسب و کار از راه هایلایت های استوری

برای معرفی و تبلیغ کسب و کارتان می توانید از هایلایت استوری ها هم استفاده کنید. در این بخش می توانید محتواهای جذابی قرار داده یا از کارتان توضیحاتی ارائه دهید.

استفاده هوشمندانه از لینک های بایو، ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

یکی از راه های افزایش فالوور در اینستاگرام استفاده هوشمندانه از لینک های بایو است. بسیاری از کسب و کارها برای معرفی خود آدرس وب سایتشان را در بایو پیج قرار داده و آن را تغییر نمی دهند. در حالی که بایو می تواند ترافیک مناسبی برای پیج شما ایجاد کند. سعی کندی بایو پیجتان را هر ۲ هفته یکبار تغییر دهید. همچنین شما می توانید لینک های مفید کسب و کارتان را در بایوی پیجتان معرفی کنید.

نوشتن کپشن های جذاب

در اینستاگرام یک تصویر جذاب معادل هزاران کلمه است. شما به راحتی می توانید با طراحی یک عکس زیبا و نوشتن چند خط کپشن در مورد آن تعداد فالوورهای پیجتان را چندین برابر کنید. کپشن ها جزئی از پست شما هستند و اگر به درستی از آن ها استفاده کنید، سبب افزایش فالوور پیجتان خواهند شد.

برای این کار لازم است مهارت کافی برای نوشتن کپشن های طولانی و جذاب را داشته باشید.

برقراری ارتباط با افراد تاثیرگذار

یکی دیگر از ترفندهای افزایش فالوور در اینستاگرام، برقراری ارتباط با افراد تاثیر گذار کسب و کارتان است. برای نزدیک شدن به این افراد تنها کافیست فعالیت هایشان را زیر نظر داشته باشید. اگر این کار را به درستی انجام دهید، به مرور به یکی از افراد یا برندهای مورد علاقه آن ها تبدیل شده و آن ها کسب و کار شما را در پیجشان معرفی می کنند.

حذف تصاویر ناخواسته از پیج

احتمالا دوست ندارید مخاطبینتان حرف های منفی درباره کسب و کار شما بشنوند. به همین دلیل بهتر است تصاویری که درباره شما به نکته منفی اشاره کرده یا کسب و کارتان را زیر پست هایشان تگ کرده اند را از پیج حذف کنید.

برای این کار روی گزینه Edit tags ضربه زده، تصویر مورد نظرتان را پیدا کنید سپس گزینه Hide from Profile را انتخاب کنید.

ایجاد محدودیت برای تصویرهای تگ شده و افزایش فالوور در اینستاگرام

اگر می خواهید مخاطبینتان به تصویرهای تگ شده شما دسترسی نداشته باشند، وارد تنظیمات پیجتان شده سپس روی گزینه روی Photos and Videos of you ضربه بزنید.

در صفحه باز شده گزینه Add automatically را غیر فعال کنید.

استایل اینستاگرامی منحصر به فردتان را ایجاد کنید

سعی کنید از تخیل خود استفاده کرده و برای تولید محتوا از روش های جدیدی استفاده کنید. این کار باعث می شود بین تصاویر خودتان و دیگران تمایز ایجاد کرده و افراد بتوانند به راحتی شما را شناسایی کنند.

برای اهداف بازاریابی خود از موقعیت مکانی استفاده کنید

یکی از مهم ترین ترفندهای ایجاد فالوور در اینستاگرام استفاده از موقعیت های مکانی برای اهداف بازاریابیتان است. اگر کسب و کار شما مربوط به منطقه جغرافیایی خاصی است، کلیه رویدادها و فعالیت ها در منطقه تان را شناسایی کرده و بر اساس آن از روش های جدیدی برای بازاریابی پیجتان استفاده کنید.

استفاده از تگ های مکانی، ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

استفاده از تگ های مکانی و هشتگ های مناسب یکی از ترفندهای افزایش فالوور در اینستاگرام است. همانطور که می دانید، استوری ها در قسمت اکسپلور اینستاگرام قابل مشاهده بوده و شما می توانید از این راه فالوورهای بیشتری جذب کنید.

استفاده از IGTV

تا قبل رونمایی از قابلیت IGTV، اینستاگرام از قرار دادن ویدئوهای طولانی تر از یک دقیقه جلوگیری می کرد، حالا با استفاده از IGTV کاربران می توانند یک ویدئوی ۱۰ دقیقه ای را در اینستاگرام آپلود کنند. البته این زمان برای افرادی که فالوورهای زیادی دارند، تا یکساعت هم افزایش پیدا می کند.

تولید Reels جذاب

یکی از قابلیت های جدید و فوق العاده اینستاگرام، Reels است که به کمک آن می توان ویدئوهای جذاب در اینستاگرام تولید کنید. با استفاده از ریلز شما می توانید به راحتی یک ویدئوی ۱۵ ثانیه ای در اینستاگرام تولید کرده و افکت های جدیدی در آن ایجاد کنید.

در این مقاله سعی کردیم ۱۳ ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام را به شما معرفی کنیم. برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

پیشنهاد مطالعه: آموزش افزایش فالوور در فروشگاه اینستاگرام

ویدئوی پیشنهادی: تکنیک های راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *