جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

۵ قابلیت برتر افزونه Duplicator Pro

معرفی قابلیت های برتر افزونه Duplicator Pro

آیا تا به حال با افزونه Duplicator Pro کار کرده اید؟ آیا برای بک آپ گیری از سایت وردپرسی خود مشکل دارید؟ برای پاسخ به سوالات بالا این مقاله را از دست ندهید.

افزونه Duplicator Pro یا داپلیکیتور یک پلاگین مخصوص برای بک آپ گیری از سایت است که هر طرح سایت برای نصب وردپرس حتما به آن نیاز دارد. اما به راستی چرا استفاده از این پلاگین کاربردی اهمیت دارد؟

اما چرا افزونه Duplicator Pro؟

پلاگین داپلیکیتور به شما این امکان را می دهد بدون هیچ تنظیمات پیشرفته در عین سادگی تنها در عرض چند دقیقه از سایتشان بک آپ تهیه کنند. امکانات و قابلیت های فوق العاده افزونه Duplicator Pro باعث شده تعداد استفاده کنندگان از این پلاگین کاربردی به ۷۰۰ هزار نفر در جهان برسد. کار با این افزونه کاربردی به قدری آسان است که هر کس در هر نقطه از دنیا می تواند از این پلاگین به راحتی استفاده کند.

شاید برایتان جالب باشد اما تمام قالب های حرفه ای که به مشتریان ارائه می شوند با افزونه Duplicator Pro ساخته می شود.

پلاگین داپلیکیتور می تواند به راحتی تنها در ۳ مرحله از سایت شما بک آپ تهیه کند.

افزونه Duplicator Pro

مرحله اول بک آپ گیری: راه اندازی

این پلاگین کاربردی قبل هر چیز تنظیمات اولیه از جمله ساخت فیلترهای دلخواه، انتخاب محل ذخیره سازی بک آپ، قرار دادن لوگو و نام تجاری روی بسته شما و…

مرحله دوم: اسکن کردن سایت

افزونه Duplicator Pro در این مرحله سایت شما را به طور کامل اسکن و بررسی کرده و در صورت مشاهده فایل های پر حجم شما را مطلع می کند.

مرحله سوم: ساخت بسته

آخرین مرحله در بک آپ گیری سایت توسط پلاگین داپلیکیتور ساخت بسته است. در این مرحله افزونه به صورت خودکار از سایت شما بک آپ تهیه می کند.

انتقال سایت از یک هاست به هاست دیگر از دیگر مزایای استفاده از افزونه Duplicator Pro است که در ادامه به طور کامل به شما توضیح داده می شود.

انتقال سایت از یک هاست به هاست دیگر

حتما برایتان پیش آمده که بخواهید هاست سایتتان را به دلایل مختلف عوض کنید. افزونه Duplicator Pro در این مرحله به کمک شما آمده و کارتان را آسان می کند. ممکن است شما برای بک آپ گرفتن از سایتتان روش کنترل پنل سی پنل را انتخاب کنید اما در این روش باید توجه کنید که کنترل پنل هاست مبدا و مقصد هر ۲ با هم مشترک باشند. برای انتقال سایت از دایرکت ادمین به سی پنل هم بهترین راه استفاده از پلاگین داپلیکیتور است.

نصب پروتکل https یا تغییر آدرس سایت

یکی دیگر از مزایای استفاده از پلاگین داپلیکیتور نصب پروتکل https یا تغییر آدرس سایت است. داپلیکیتور در این زمینه هم می تواند به شما کمک کند. به این ترتیب شما می توانید سایتتان را با یک آدرس جدید و متفاوت نصب کنید.

افزونه Duplicator Pro

ساخت بسته آسان نصب برای مشتریان سایت

اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید، افزونه Duplicator Pro می تواند به شما در طراحی قالب کمک زیادی می کند. شما می توانید از سایت یا پروژه خود به راحتی بسته نصب آسان تهیه کرده و روی آن شخصی سازی انجام دهید.

انتقال سایت از لوکال هاست به سرور یا هاست اصلی

برای انتقال سایت از لوکال به سرور یا هاست اصلی می توانید از افزونه کاربردی Duplicator Pro استفاده کنید.

بک آپ گیری با استفاده از پلاگین داپلیکیتور

مهم ترین کاربرد افزونه داپلیکیتور بک آپ گیری یا همان تهیه نسخه پشتیبان از سایت  است. این پلاگین کاربردی به شما کمک می کند تا به صورت کاملا منظم از سایتتان نسخه پشتیبان تهیه کنید. طبق آمارهای به دست آمده کاربران بعد نصب افزونه Duplicator Pro به آن امتیاز ۴٫۸ از ۵ داده اند که در نوع خود امتیاز بسیار بالایی به حساب می آید.

یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این پلاگین کاربردی، سازگاری با هاست های php است.

سوالات متداول در خصوص استفاده از Duplicator Pro

کاربران زیادی در خصوص نصب و استفاده از افزونه Duplicator Pro از ما سوال پرسیدند. به همین دلیل در این بخش تصمیم گرفتیم سوالات متداول آن ها را با شما به اشتراک بگذاریم تا در صورت بروز هرگونه مشکل خودتان بتوانید آن را برطرف کنید.

داپلیکیتور چه کاربردهایی دارد؟

این اولین سوالی است که کاربران از ما می پرسند. در پاسخ باید بگوییم مهم ترین کاربرد افزونه کاربردی Duplicator Pro، انتقال سایت از یک هاست به هاست دیگر است. همچنین این پلاگین حرفه ای امکان نصب پروتکل http، انتقال سایت از لوکال به هاست اصلی یا سرور و مهم تر از همه تهیه نسخه پشتیبان را برای کاربران فراهم می کند.

چگونه با استفاده از Duplicator Pro بسته آسان بسازم؟

استفاده از افزونه داپلیکیتور پرو بسیار آسان است. کافیست بسته نصب آسان را تنها با چند کلیک ساخته سپس وارد بخش Duplicate> Pakages شده و در نهایت روی دکمه Create New کلیک کنید.

در مرحله بعد فایل مورد نظرتان را انتخاب کرده سپس دکمه build را فشار دهید. تبریک می گوییم. در این مرحله نصب بسته آسان شما با موفقیت انجام شده است.

در این مقاله سعی کردیم شما را با افزونه  Duplicator Pro و کاربردهای آن آشنا کنیم. برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

مطلب پیشنهادی: آموزش طریقه استفاده از افزونه امنیتی Really Simple SSL

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *