جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

۸ راهکار ریپورت محتوا در اینستاگرام

آموزش ریپورت محتوا در اینستاگرام

آیا تا به حال درباره ریپورت محتوا در اینستاگرام مطلبی شنیده اید؟ الگوریتم های شبکه های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام مطالب غیر مفید و تقلبی را به طور خودکار از نتایج حذف می کنند. اما چگونه؟

در این مقاله همراه ما باشید تا ۸ تکنیک ریپورت محتوا توسط اینستاگرام را به شما معرفی کنیم.

نحوه ریپورت حساب کاربری در اینستاگرام

برای این کار ابتدا باید وارد پیج  مورد نظر شده سپس از بخش تنظیمات گزینه ریپورت را انتخاب کرده و روی گزینه Report Account یا ریپورت کردن حساب کاربری کلیک کنید. در این شرایط ۳  گزینه مقابل روی شما قرار دارد:

  • انتشار محتوای نامناسب و خلاف اخلاق؛
  • کاربران سن کمی دارند.
  • کاربر فیک یا تقلبی بودن

در این بخش باید یکی از گزینه های بالا را انتخاب کنید. بعد انجام این مرحله اینستاگرام یکبار دیگر از شما دلیل ریپورت پیج را جویا می شود. در این مرحله گزینه violence را انتخاب کرده سپس گزینه Submit را انتخاب کنید تا یک پیام از طرف اینستاگرام برای شما ارسال شود.

طریقه ریپورت عکس و فیلم در اینستاگرام

گاهی اوقات با مشاهده یک فیلم خشونت آمیز تصمیم می گیرید که آن را ریپورت کنید تا برای دیگران نمایش داده نشود. برای این کار باید روی تنظیمات پست کلیک کرده، سپس گزینه ریپورت را انتخاب کنید. در این مرحله ۲ گزینه برای شما نمایش داده می شود. باید گزینه اسپم یا هرزنامه را انتخاب کنید تا پست مورد نظر شما در حالت ریپورت قرار بگیرد.

ریپورت حساب کاربری اینستاگرام در چه شرایطی صورت می گیرد؟

زمانی که کاربر بر خلاف چارچوب های اینستاگرام فعالیت کند، پیج او از طرف اینستاگرام ریپورت می شود. در ادامه مهم ترین دلایلی که پیج شما از طرف اینستاگرام ریپورت می شود، معرفی می کنیم:

افرادی که محتوای پیجشان را از سایت ها یا پیج های دیگر کپی می کنند، از طرف اینستاگرام بلاک یا ریپورت می شوند. البته در صورتی که تولید کننده اثر زیر پست تگ شود، این کار صورت نمی گیرد.

تولید و انتشار محتوای غیر اخلاقی، دلیل ریپورت محتوا در اینستاگرام

انتشار عکس های خارج از عرف اخلاقی و خشونت آمیز می تواند منجر به ریپورت پیج شما شود. اگر کاربران گزارش های غیر اخلاقی و نامناسب در پیج شما منتشر کنند، اینستاگرام به سرعت پیج کاری شما را ریپورت می کند.

تبلیغات به صورت بی دلیل و مکرر

یکی دیگر از دلایل ریپورت محتوا در اینستاگرام مربوط به تبلیغات بی مورد و مکرر است. نتیجه می گیریم اگر قصد تبلیغ در پیج کاری خود را دارید، حتما از قبل برای آن برنامه ریزی منظم انجام دهید تا اینستاگرام شما را به عنوان اسپم شناسایی نکند.

ایجاد حساب تقلبی برای افراد سرشناس و معروف

اگر از تصویر اشخاص معروف و سرشناس مانند هنرمندان، فوتبالیست های  معروف و… در پیج خود استفاده کنید، در صورتی که گزارشی مبنی بر فیک بودن پیج شما منتشر شود، اینستاگرام آن را ریپورت و از دسترس خارج می کند.

راه های رهایی از ریپورت حساب کاربری توسط اینستاگرام

در بخش های قبلی دلایل ریپورت پیج توسط اینستاگرام به شما معرفی شدند. اما سوال اصلی این است که چگونه می توانیم از شر ریپورت شدن پیجمان خلاص شویم؟

ریپورت محتوا در اینستاگرام

در ادامه همراه ما باشید تا به این سوال شما پاسخ دهیم:

  • کاربران کامنت های خود را به زبان انگلیسی بنویسند.
  • تماس با پشتیبان اینستاگرام
  • گاهی اوقات تماس با پشتیبانی اینستاگرام و راهنمایی گرفتن از او می تواند در رفع مشکل بسیار کمک کننده باشد.

صبور باشید!

برای پشت سر گذاشتن پروسه ریپورت اکانتتان توسط اینستاگرام صبور باشید و سعی کنید این کار را مجدد تکرار نکنید.

فعال کردن احراز هویت ۲ مرحله ای هم می تواند در رفع ریپورت حساب کاربری شما توسط اینستاگرام موثر باشد. برای این کار کافیست وارد پیج خود شده سپس از بخش امنیت یا Security  گزینه Two-Factor Authentication را فعال کنید.

ریپورت محتوا در اینستاگرام

ارسال گزارش به اینستاگرام

در برخی موارد می توانید برای رهایی از ریپورت شدن اکانتتان یک گزارش به اینستاگرام ارسال کنید.

ریپورت محتوا در اینستاگرام

پیغام اکشن بلاک

آخرین راه برای رهایی از ریپورت حساب کاربری توسط اینستاگرام، استفاده از پیغام بلاک اشکن است. بعد انجام این کار اینستا برای شما یک ایمیل ارسال کرده و در صورت انجام مراحل درست و اصولی اکانت شما طی مدت ۲ روز از ریپورت خارج می شود.

برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *