جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

آشنایی با الگوریتم موش کور گوگل

صفر تا صد کار با الگوریتم موش کور گوگل

گوگل در سال ۲۰۱۶ به طور رسمی از یکی از الگوریتم های خود به نام الگوریتم موش کور گوگل رونمایی کرد. در این مقاله قصد داریم درباره این الگوریتم و کاربردهای آن توضیح بیشتری به شما بدهیم.

تا قبل رونمایی از الگوریتم موش کور کسب و کارهای محلی شانسی برای حضور در رتبه های بالا نداشتند. برای مثال اگر کسی عبارت رستوران در غرب تهران را جستجو می کرد، با لیست تمام رستوران ها در تهران مواجه می شد. با انتشار الگوریتم موش کور کسب و کارهای محلی هم می توانند شانس خود را برای حضور در  صفحات اول گوگل امتحان کنند.

دلیل نامگذاری الگوریتم  موش کور گوگل

تمرکز اصلی الگوریتم موش کور روی سئوی محلی کلمات است. با استفاده از این الگوریتم ممکن است یک سایت با کلمه کلیدی در نتایج اول گوگل نشان داده شده و یک سایت دیگر با همین کلمه جزء نتایج صفحه اول نباشد. به همین دلیل اغلب مدیران سایت ممکن است ابتدا گیج شوند که سایت آن ها از طرف گوگل پنالتی شده است.

قوانین اصلی الگوریتم موش کور

اگر شما هم جزء کسب و کارهای محلی هستید، باید همیشه در حال بررسی و تست مشخصات مربوط به شغل خود باشید. این نکته را فراموش نکنید که کسب و کار شما دارای محتوای صحیح و مناسب باشد.

در مرحله دوم باید مطمئن شوید که موقعیت مکانی شما به درستی در گوگل مپ ثبت شده باشد. برای شروع می توانید از شماره تماس کسب و کارتان شروع کنید. همچنین می توانید اطلاعات کسب و کارتان را از طریق Google my Business به گوگل معرفی کنید.

 رعایت تمام این موارد در کنار هم به شما کمک می کند تا موقعیت مکانی و آدرس کسب و کارتان را در کوتاهترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار دهید تا با یک جستجوی ساده آن را پیدا کنند.

مرحله سوم این است که بعد ثبت آدرس کسب و کارتان، از کاربران خود نظرخواهی کنید. به همین دلیل حتما در سایت خود بخشی را به نظرات کاربران و کامنت گذاری اختصاص دهید.

الگوریتم موش کور گوگل

آشنایی با نحوه کار الگوریتم موش کور گوگل

آیا تا به حال عملکرد و نحوه کار الگوریتم موش کور را مورد بررسی قرار داده اید؟ گوگل همواره در حال بروز رسانی الگوریتم های خود است. انتشار الگوریتم موش کور گوگل کمک می کند تا کسب و کارهای محلی بتوانند جزء نتایج بالای گوگل قرار بگیرند. این الگوریتم عملکردی شبیه الگوریتم کبوتر گوگل دارد. برای مثال اگر کسب و کار در حومه شهر و بازار هدفتان مرکز شهر باشد، الگوریتم موش کور به شما کمک می کند تا در صفحات اول قرار بگیرید.

یکسان سازی آدرس توسط الگوریتم موش کور

یکسان سازی آدرس یکی دیگر از مزایای استفاده از الگوریتم موش کور است که تاثیر زیادی در سئوی محلی سایت ها هم دارد. موش کور کسب و کار شما را با توجه به آدرسی که در گوگل معرفی کرده اید، بالا می آورد. بنابراین خیلی مهم است که آدرس خود را دقیق و درست ثبت کنید.

نکته مهم اینکه اگر آدرس شرکتتان تغییر کرده حتما آن را در ابزارهای گوگل اصلاح کنید.

الگوریتم موش کور گوگل

موقعیت مکانی نسبت به قدمت کسب و کار

موقعیت مکانی کسب و کار شما در الگوریتم موش کور بسیار اهمیت دارد. یکی از مزایای استفاده از این الگوریتم هم همین است.

استفاده از موش کور برای سئوی سایت

تمام الگوریتم های گوگل از جمله الگوریتم موش کور به طور خودکار به کارشان ادامه می دهند و تنها کاری که باید انجام دهید، کنار آمدن با آن هاست.

هدف گوگل از طراحی و انتشار الگوریتم موش کور، کمک به کسب و کارهای محلی با استفاده از روش هایی است که در ابتدا به آن ها اشاره کردیم. کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما در زمینه چگونگی استفاده از الگوریتم موش کور گوگل هستند.

برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

پیشنهاد مطالعه:

راهنمای کار با الگوریتم کبوتر گوگل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *