جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

آشنایی با بک لینک در سئوی سایت

معرفی اهمیت بک لینک در سئوی سایت

امروز می خواهیم درباره اهمیت بک لینک در سئوی سایت با شما صحبت کنیم. بک لینک یا همان BACKLINK  همان لینک هایی هستند که به یک یا چند صفحه از سایت داده شده و با کلیک روی آن ها می توان وارد سایت مورد نظر شد. این بک لینک ها زمانی به وجود می آیند که از سایتی به سایت شما یک یا چند لینک داده شود. این لینک ها می توانند به ۲ روش فالو و نوفالو انجام شوند. به عبارت دیگر برای بهبود رتبه در سایت باید از سایت های دیگر به سایت شما لینک هایی وارد شوند. این کار باعث می شود گوگل تشخیص دهد یک محتوای با ارزش در سایت شما قرار دارد.

به طور کلی بعضی از بک لینک ها به صورت طبیعی و خود به خود در سایت شما ایجاد می شوند. در این روش شما می توانید به راحتی به سایت های دیگر لینک دهید.

در ادامه اهمیت وجود بک لینک قوی در سایت به شما گفته می شود.

بک لینک در سئوی سایت

اهمیت وجود بک لینک قوی در سایت

معمولا لینک هایی که از سایت های پربازدید و معتبر دریافت می شوند عملکرد بسیار خوبی دارند. معمولا سایت هایی که تعداد مخاطبان زیادی دارند، رتبه بالایی در الکسا و ماز دارند.

دریافت هرگونه بک لینک از سایت های اسپم و هرز نتیجه بسیار منفی در بهینه سازی و سئو خواهد داشت. در بعضی موارد رقبای شما از این کار برای وارد کردن هرگونه ضربه به شما استفاده می کنند.

معرفی بک لینک های فالو و نوفالو

لینک ها به ۲ صورت فالو و نوفالو به سایت شما وارد می شوند. در بک لینک های فالو، سایت مقصد باید از طرف سایت مبدا مورد تایید قرار بگیرد اما در بک لینک های نوفالو تایید سایت مقصد به عهده گوگل است. تقریبا هر ۲ بک لینک ارزش یکسانی دارند.

برای بهبود رتبه سایت و موفقیت در سئو و بهینه سازی آن سعی کنید بیشتر از بک لینک های فالو استفاده کنید.

تاثیر بک لینک در رتبه بندی سایت

زمانی که از یک سایت بک لینک دریافت می کنید در واقع بخشی از اعتبار آن را به دست می آورید. این به معنی کم شدن ارزش سایت مبدا نیست. به همین دلیل توصیه می کنیم بک لینک هایتان را از سایت های معتبر و پر بازدید دریافت کنید چون باعث بهبود رتبه سایت شما در نتایج گوگل می شود. هنگام بک لینک زدن این نکته را فراموش نکنید که دریافت حجم زیادی از بک لینک در زمان کم اصلا خوب و به صرفه نیست و گوگل این کار را تقلب محسوب می کند.

روش دریافت بک لینک

سوال اغلب کاربران این است که بک لینک را از کجا می توانیم دریافت کنیم؟ برای ثبت کردن لینک در سایت اول باید کیفیت آن را بررسی کنید. منظور از کیفیت همان اعتبار دامنه و رتبه سایتتان است. در ادامه باید به ارتباط سایت لینک دهنده و گیرنده توجه داشته باشید.

معمولا راه های زیادی برای لینک دهی به سایت وجود دارد که مهم ترین آن خرید بک لینک از سایت های معتبر مثل فیسبوک، انتشار مقاله در سایت های مختلف و… است. بعد انتخاب سایت مورد نظر نوبت به بررسی صفحات می رسد. در این مرحله باید ابتدا کلمه و عبارت کلیدی را شناخته، سپس آن را به عنوان انکر تکست لینک ثبت کنید.

بک لینک در سئوی سایت

روش های دریافت بک لینک رایگان

یک روش دیگر برای موفقیت در سئو و بهینه سازی سایت، دریافت بک لینک های رایگان است. برای این کار کافیست از طریق لینک ساخت بک لینک حدود ۵۰ لینک با کیفیت و مناسب دریافت کنید.

بهترین سایت ها برای دریافت بک لینک

برای ایجاد بک لینک مناسب در سایت بهتر است سایت هایی را انتخاب کنید که مرتبط با موضوع شما بوده و دارای کلمات کلیدی یکسانی باشند. معمولا لینک سازی در سایت هایی که در گوگل رتبه خوبی داشته و جزء اولین نتایج هستند، باعث موفقیت در سئو و بهبود سایت شما می شود. سعی کنید حتما به سایت خود از شبکه های اجتماعی و انجمن ها لینک دهید.

برای اطلاع از تخفیف های آموزشی ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *