جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

آموزش نصب برنامه InDesign2020

آموزش گام به گام نصب برنامه InDesign2020

نرم افزار ایندیزاین یکی از برنامه های کاربردی در زمینه طراحی و صنعت چاپ است. این برنامه اولین بار توسط شرکت ادوبی به بازار عرضه شده و در حال حاضر نسخه های مختلفی از آن در بازار موجود است. در این مقاله قصد داریم نصب برنامه InDesign2020 را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم.

مراحل نصب برنامه InDesign2020

قبل هر چیز باید نرم افزار را از سایت های معتبر دانلود کنید. هنگام دانلود نرم افزار از سازگاری آن با سیستم عامل خود حتما مطمئن شوید. اگر نرم افزار به صورت فایل فشرده شده است، حتما قبل نصب آن را از حالت فشرده خارج کنید.

مرحله اول: فعالسازی تنظیمات برنامه

بعد دانلود برنامه چندین فایل در پوشه مورد نظر وجود دارد. روی autoplay.exe کلیک راست کرده و گزینه run as administrator را انتخاب کنید. در این مرحله باید تنظیمات برنامه را فعال کنید.

مرحله دوم: تعیین زبان  برنامه

با انجام مرحله قبل پنجره ای مقابل شما باز می شود که باید در آن گزینه install را انتخاب کنید. با این کار پنجره ای باز می شود که در آن می توان زبان و موقعیت برنامه را انتخاب کرد.

نکته مهم در نصب برنامه  indesign2020، تعریف زبان نرم افزار است. ایندیزاین زبان فارسی را شناسایی نمی کند از این رو هنگام نصب باید زبان آن را روی عربی قرار دهید.

مرحله بعدی تعیین موقعیت نرم افزار است. برای این کار روی گزینه change location کلیک کنید.

در درایو مورد نظرتان یک پوشه جدید به نام adobe indesign ایجاد کرده و ok کنید.

با انتخاب گزینه continue، نصب نرم افزار شروع خواهد شد. بهتر است تا پایان فرایند نصب منتظر بمانید.

در نهایت برای اجرای ایندیزاین روی گزینه launch کلیک کنید. به این ترتیب محیط برنامه برای شما باز شده و می توانید در آن سند جدید ایجاد کنید یا اسناد قبلی را تغییر دهید.

برنامه InDesign2020 دارای اندازه های مختلفی است که از آن ها برای طراحی در کامپیوتر یا موبایل استفاده می شود. شما می توانید به راحتی اندازه مورد نظر سند جدیدتان را انتخاب کرده و در دنیای InDesign مشغول به کار شوید.

برای آشنایی بیشتر با امکانات و مزایای نرم افزار ایندیزاین به مقاله ” آَشنایی با کاربردهای نرم افزار InDesign” مراجعه کنید. همچنین برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *