جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

آموزش نصب و فعالسازی نرم افزار ادیوس

نکات مهم درباره نصب و فعالسازی نرم افزار ادیوس

آیا شما هم در نصب و فعالسازی نرم افزار ادیوس مشکل دارید؟ اگر پاسختان بله است، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. ادیوس یکی از برنامه های حرفه ای و محبوب برای تدوین و مونتاژ فیلم است که قابلیت های زیادی در اختیار کاربران قرار می دهد. برای استفاده از این نرم افزار کاربردی باید اول آن را به درستی نصب و فعال کنید. در ادامه نصب و کرک این برنامه به شما آموزش داده می شود.

مرحله اول نصب نرم افزار ادیوس: دانلود

برای نصب و فعالسازی نرم افزار ادیوس قبل هر چیز آن را از منابع معتبر دانلود کنید. قبل شروع نصب حتما اینترنت و آنتی ویروس را حتما قطع کنید. اگر نسخه های قبلی این برنامه را در سیستمتان دارید، حتما قبل نصب و فعالسازی آن را پاک کنید.

نصب و فعالسازی نرم افزار ادیوس

مرحله دوم: نصب برنامه روی سیستم

بعد دانلود برنامه ادیوس روی فایل مورد نظر کلیک راست کرده سپس گزینه run as administrator را اجرا کنید. برای نصب برنامه تاییدیه هایی که از شما خواسته می شود را قبول کنید. سپس منتظر بمانید تا نرم افزار نصب شود.

بعد تمام شدن مراحل نصب برنامه گزینه Next را فشار داده و آدرسی که می خواهید ادیوس در آن ذخیره شود را وارد کنید. در مرحله بعد حتما تیک گزینه opem the web page to register user information after installing را بردارید. بعد انجام کارهای بالا گزینه install را فشار دهید.

مراحل کرک نرم افزار ادیوس

بعد نصب نرم افزار ادیوس، نوبت به کرک آن می رسد. برای این کار وارد پوشه کرک شوید. سپس سریال مورد نظرتان را در پوشه کرک دانلود شده پیدا کنید. اگر هنگام اجرای برنامه با پیغام Do you wish to activate the license  مواجه شدید، گزینه No را انتخاب کنید.

فعال کردن رجیستری برنامه

در این مرحله باید رجیستری برنامه را فعال کنید. برای این کار روی فایل نصبی آن کلیک راست کرده سپس گزینه merge را انتخاب کنید.

اجرای فایل نصبی برنامه ادیوس

فایل نصب شده نرم افزار را از طریق run as administrator اجرا کنید. در این مرحله گزینه do you want to activate the license مقابل شما ظاهر می شود که باید گزینه No را انتخاب کنید.

فایل لایسنس را جایگزین کنید

در این مرحله نرم افزار ادیوس را از طریق پوشه license manager اجرا کنید. در این مرحله روی آیکون activation  offline کلیک کنید. مسیر موردنظرتان را در پوشه کرک انتخاب کرده و در نهایت روی گزینه repair  offline  کلیک راست کنید.

دسترسی برنامه به اینترنت را قطع کنید

برای اینکه دسترسی اینترنت برنامه را به طور کامل قطع  کنید باید روی یکی از نرم افزارهای موجود در برنامه کلیک راست کنید. یکی از این نرم افزارها one click firewall است که بعد نصب آن می توانید گزینه block internet access  را انتخاب کنید.

در این مقاله از استادیاری نصب و فعالسازی نرم افزار ادیوس را به طور کامل به شما آموزش دادیم. برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

پیشنهاد مطالعه: آشنایی با نرم افزار Edius

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *