جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

آموزش کسب درآمد از سایت های خارجی

کسب درآمد از سایت های خارجی

این روزها با توجه به شرایط اقتصادی کشور، کسب درآمد از سایت های خارجی مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. از این رو در این مقاله قصد داریم شما را نحوه کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی آشنا کنیم.

برای خرید و فروش در سایت های خارجی ممکن است ابتدا لازم باشد هزینه زیادی متحمل شده یا سختی بکشید اما این کار ارزشش را دارد. در ادامه بعضی از سایت های خارجی که می توانید از آن پول درآورید را به شما معرفی خواهیم کرد.

سایت های کاربردی برای کسب درآمد اینترنتی

برای کسب درآمد از سایت های خارجی ابتدا باید با بهترین سایت ها آشنا شوید.

انوتو، سایت بازاریابی آنلاین

شرکت انوتو یک مجموعه استرالیایی در زمینه بازاریابی آنلاین است که چندین سال پیش به آمریکایی ها فروخته شد. متاسفانه خرید و فروش در این سایت به دلیل تحریم برای ایرانی ها ممنوع اعلام شده اما با پرداخت هزینه می توان در این سایت پول درآورید. برخی از فعالیت های سایت انوتو عبارتند از:

  • برنامه نویسی؛
  • فیلم سازی
  • گرافیک

سایت انوتو بهترین بازار کسب درآمد ارزی برای ایرانیان است و بدون شک ایرانی ها در این سایت بیش از منابع دیگر پول به دست می آورند.

جالب است بدانید مجموعه انوتو ۷ شرکت را به عنوان زیر مجموعه داشته که تم فارست و کدکنیون از مهم ترین آن ها می باشند.

کسب درآمد از سایت های خارجی

سایت خارجی themeforest

سایت themeforest بیش از ۹ میلیون قالب و پلتفرم وردپرسی برای طراحی سایت دارد که کاربران ایرانی می توانند به راحتی از آن کسب درآمد کنند. نکته ای که باید در نظر گرفت این است که برای فعالیت در این سایت باید خلاقیت داشته باشید زیرا در این مسیر با رقبای زیادی از سراسر دنیا رو به رو خواهید شد.

اکثر قالب هایی که در سایت های ایرانی برای فروش قرار داده شده از همین سایت الگوبرداری شده است. اگر شما هم فکر می کنید که در زمینه برنامه نویسی یا طراحی سایت مهارت دارید، کار خود را از سایت themeforest شروع کنید.

یودمی و کسب درآمد از سایت های خارجی

یکی از راه های کسب درآمد از سایت های خارجی، ثبت نام در سایت udemy (یودمی) است. این سایت فعالیت اصلی خود را به طور رسمی از سال ۲۰۱۲ در فیسبوک شروع کرده و به مرور فعالیت هایش را گسترش داد. این سایت در واقع مانند یک آموزشگاه بزرگ عمل کرده و در آن می توان ویدئوهای آموزشی زیادی در زمینه کسب و کار یا موضوعات دانشگاهی پیدا و استفاده کرد.

تعداد مخاطبین این سایت به قدری بالاست که اگر عملکرد مناسبی در آن داشته باشید، حتما در مدت کوتاهی به موفقیت خواهید رسید.

برای فعالیت در این سایت باید ۲ نکته مهم و اصلی را در نظر بگیرید اول اینکه ارائه تخفیف های ویژه باعث افزایش فروش شما خواهد شد و نکته دوم اینکه حتما برندسازی را در دستور کار خود قرار دهید. زیرا کاربران ابتدا به شما اعتماد نمی کنند بنابراین باید روی برندتان کار کرده تا توجه کاربرانتان را به خود جلب کنید.

 سایت گیکس، پلتفرم کسب درآمد اینترنتی

فعالیت هایی که در سایت گیکس انجام می شود کمی تخصصی تر از سایت های دیگر است. این سایت ۸۰ نفر نیروی کار داشته و حوزه فعالیت آن تولید انواع نرم افزارهای تخصصی است. جالب است بدانید یکی از مشتریان خاص این سایت، خبرگزاری معروف BBC است.

پایگاه اصلی سایت گیکس شهر لندن است. این سایت مناسب تمام افرادی است که قصد ورود به دنیای حرفه ای ها دارد. برای شروع فعالیت در این سایت ابتدا باید رزومه ارسال کنید.

نکته مهمی که باید در کسب درآمد از سایت های خارجی در نظر گرفت این است که کشور ما از طرف این سایت تحریم شده و ممکن است بعضی از حساب های ایرانی با درآمدهای میلیون دلاری را بلوکه کنند. بنابراین پیشنهاد می کنیم قبل شروع فعالیت در این سایت ها حتما اقدامات لازم را انجام دهید.

برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *