جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

آموزش گام به گام کسب درآمد از سایت you tube

آموزش نحوه کسب درآمد از سایت you tube

در این مقاله قصد داریم آموزش کسب درآمد از سایت you tube را در اختیار شما قرار دهیم. معمولا راه های مختلفی وجود دارند که با استفاده از آن ها بتوانید از سایت you tube درآمد کسب کنید. در ادامه این راه ها به شما معرفی می شوند.

اولین راه برای آموزش کسب درآمد از سایت you tube، استفاده از سرویس Youtube Partner Program است. شما به راحتی می توانید در این سرویس عضو شده و محصولات یا خدمات خود را تبلیغ کنید. برای کسب درآمد از سایت you tube با استفاده از سرویس Youtube Partner Program باید تنظیمات مربوط به درآمدزایی آن را فعال کنید.

نکته ای که باید برای عضویت در سرویس Youtube Partner Program در نظر بگیرید این است که قبل هر چیز باید تمام سیاست ها و بیانیه های یوتیوب را بپذیرید. نکته دوم اینکه نباید جزء کشورهای تحریم شده توسط گوگل باشید که این مورد درباره ایران صدق می کند. بنابراین برای عضویت و کسب درآمد از سایت you tube، باید مشخصات یکی از دوستان یا آشنایان خود در خارج از کشور را وارد کنید.

گام دوم برای عضویت در سرویس you tube این است که طی یکسال گذشته تعداد فالوورهای اکانت شما باید به ۱۰۰۰ نفر رسیده باشد در غیر این صورت you tube از کسب درآمد شما جلوگیری می کند.

گام سوم این است که ویدئوهای شما در you tube باید ۴۰۰۰ ساعت مورد بازدید افراد قرار گرفته باشد. در ادامه با نحوه فعالسازی کسب درآمد از یوتیوب آشنا می شوید.

آموزش کسب درآمد از سایت you tube

چگونگی کسب درآمد از سایت you tube

قبل هر چیز وارد حساب کاربریتان در you tube شوید.

روی نماد گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. سپس گزینه Youtube Studio را فعال کنید.

در منوی سمت چپ وارد مسیر زیر شوید:

Other Features > Monetization

در این مرحله شرایط عضویت در you tube را مطالعه کرده و آن را تایید کنید.

به این ترتیب یک حساب کاربردی در سایت you tube برای شما ایجاد می شود که می توانید از آن کسب درآمد داشته باشید.

تنظیمات در آموزش کسب درآمد از سایت you tube

بعد ساختن اکانت you tube خود وارد آن شده سپس روی گزینه Analytics در سمت چپ کلیک کنید. گزینه Revenue را انتخاب کرده و صفحه را رو به پایین بکشید.

آموزش کسب درآمد از سایت you tube

درآمد فعالان سایت یوتیوب چقدر است؟

موقعیت مکانی شما در میزان درآمدتان کاملا موثر است. اگر ساکن ایران هستید و قصد کسب درآمد از سایت you tube را دارید، درآمد شما بستگی به موقعیت مکانی مخاطبین و وی پی ان آن ها دارد.

به عبارت بهتر اگر ویدئوهای شما در گشورهای اروپایی نمایش داده شوند، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. اگر قصد کسب درآمد از کانال های فارسی یوتیوب را داشته باشید، برای هر ۱۰۰۰ تبلیغ می توانید ۳ تا ۷ دلار دریافت  کنید.

در این مقاله سعی کردیم آموزش کسب درآمد از سایت you tube را در اختیار شما قرار دهیم. برای کسب درآمد از این سایت باید تبلیغات را در اولویت قرار دهید. برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

مطلب پیشنهادی: روش های کسب درآمد از یوتیوب

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *