جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

اهمیت تبلیغات بنری در کسب و کارهای آنلاین

نکات مهم تبلیغات بنری در بازاریابی دیجیتال

تبلیغات بنری یکی از روش های مرسوم و قدیمی برای معرفی کسب و کارهاست. این نوع تبلیغات اغلب در بازاریابی دیجیتال استفاده می شود. در این مقاله به سوالات زیر پاسخ داده می شود.

تبلیغات بنری چیست؟

مزایا/ معایب استفاده از تبلیغات بنری در بازاریابی دیجیتال

نکات مهم برای موفقیت در زمینه تبلیغات بنری

شرکت ها معمولا برای معرفی محصولات و خدمات خود و افزایش بازدید سایتشان، شروع به تبلیغ برند خود در سایت های پربازدید می کنند که به آن تبلیغات بنری گفته می شود. بنرهای تبلیغاتی معمولا در ۲ نوع ثابت و متحرک در سایت ها قرار گرفته و باعث افزایش ترافیک آن ها خواهد شد.

هدف از اجرای تبلیغات بنری چیست؟

شرکت های نوپا معمولا برای جذب مخاطبین بیشتر، معرفی بهتر محصولات یا خدمات خود، افزایش ترافیک سایت و معرفی تخفیف های محصولات یا سرویس های سایت خود از بنرهای تبلیغاتی استفاده می کنند.

پیشنهاد مطالعه: تکنیک های مهم سوشیال مارکتینگ

مزایای استفاده از بنرهای تبلیغاتی

کلیک روی بنرهای تبلیغاتی، بازدید سایت شما را افزایش می دهد. از طرفی استفاده از گیف در تبلیغات، میزان جذب کاربران را بیشتر خواهد کرد.

محدودیت های تبلیغات به صورت بنری کدامند؟

استفاده بیش از حد از تبلیغات بنری، بازدیدکنندگان را آزار می دهد از طرفی کلیک غیر هدفمند در این نوع تبلیغات، نرخ پرش سایت را افزایش می دهد. سایر محدودیت های تبلیغات بنری عبارتند از:

  1. هزینه بالا؛
  2. بنرهای تبلیغاتی میزان بازدید سایت شما را بالا می برد اما ممکن است مخاطبین هدفمندی برایتان ایجاد نکند.
  3. حجم بالای مطالب سایت باعث می شود تبلیغ مورد نظر شما در سایت مورد توجه قرار نگیرد.

برای موفقیت در عرصه تبلیغات به خصوص طراحی بنرهای تبلیغاتی لازم است نکاتی را در نظر بگیریم. در ادامه این نکات به شما معرفی خواهند شد.

اصول تبلیغات بنری

شرکت ها می توانند بنرهای تبلیغاتی خود را در ابعاد و طرح های مختلف پیاده کنند. اما قبل آن باید بدانند تبلیغات خود را در چه فضایی و برای کدام دسته از مخاطبین آماده می کنند. بهترین سایزهای بنرهای تبلیغاتی در جدول زیر آورده شده است:

نوع بنر ابعاد
عمودی ۱۲۰ در ۶۰۰ پیکسل
افقی ۷۲۸ در ۹۰پیکسل
افقی

۹۷۰ در ۲۵۰ پیکسل

افقی ۳۰۰ در ۱۰۰ پیکسل
افقی ۳۰۰ در ۲۵۰ پیکسل

بیشتر بخوانید: چگونه یک برند حرفه ای داشته باشیم؟

حتما در تبلیغات خود از لوگوی شرکت استفاده کنید

لوگو شرکت یکی از مهم ترین مواردی است که حتما باید در بنر شرکت شما وجود داشته باشد. برای معرفی بهتر محصول یا خدماتتان و آگاهی بیشتر کاربران درباره برند شما، حتما در اجزای بنر، لوگو را برجسته تر طراحی کنید.

ارزش پیشنهادی را در تبلیغات جدی بگیرید

ارزش پیشنهادی در واقع سود یا منفعتی است که خدمات شما به مشتریانتان می رساند. شما می توانید با ایجاد تخفیف های ویژه مشتریان بیشتری جذب کنید. یک تیتر تبلیغاتی جذاب هم می تواند ارزش پیشنهادی محصول یا خدمات شما را افزایش دهد.

استفاده صحیح از دکمه ها

دکمه ها یکی دیگر از ابزارهای مهم در تبلیغات بنری هستند. با انتخاب دکمه های مناسب برای بنر خود می توانید نرخ کلیک بالایی کسب کنید.

قبل طراحی بنر یک چارچوب مشخص کنید

بنر تبلیغاتی استاندارد باید کاملا واضح و دارای گرافیک بالا باشد. مثلا اگر تبلیغ شما سفید رنگ است، در طراحی بنر حتما از رنگ طوسی برای حاشیه ها استفاده  کنید.

متن تبلیغاتی را در اندازه و فونت مناسب تایپ کنید

متن تبلیغ شما باید در یک نگاه توسط کاربران خوانده شود. برای نگارش متن نباید از فونت ریز استفاده کنید. همچنین ارائه اطلاعات زیاد مانند آدرس، شماره تماس، آیدی شبکه های اجتماعی و… کاری بسیار اشتباه و بدتر از آن نوشتن این اطلاعات با فونت ریز است.

استفاده از تصاویر متحرک در بنرهای تبلیغاتی باعث جذابیت بیشتر آن ها می شود. اما این تصاویر نباید ذهن مخاطبین را از هدف اصلی منحرف کند.

 تبلیغات بنری

بنر تبلیغاتی را مناسب محیط سایت انتخاب کنید

برای جلب اعتماد کاربران سعی کنید بنرهای تبلیغاتی خود را مناسب و سازگار با سایت پذیرنده انتخاب کنید. تبلیغات شما باید همیشه قابل مشاهده و کلیک باشد.

در تبلیغات بنری از رنگ های مناسب استفاده کنید

اولین چیزی که در بنر تبلیغاتی جلب توجه می کند، رنگ آن است. بنابراین در طراحی بنرهای تبلیغاتی حتما به این آیتم توجه کنید.

فایل های خود را کم حجم انتخاب کنید

بهترین حجم برای فایل های تبلیغاتی، کمتر از ۱۵۰ کیلوبایت است. معمولا تصاویر تبلیغاتی با حجم بالا در بارگزاری دچار مشکل شده و همین امر باعث بی اعتمادی کاربران نسبت به برند شما می شود.

نکته آخر در طراحی بنرهای تبلیغاتی، استفاده از فرمت مناسب  است. فراموش نکنید، فایل نهایی تبلیغتان را در فرمت های JPG، PNG، GIF یا HTML5 به کاربران ارائه دهید.

چگونه بنر تبلیغاتی مناسب بسازیم؟

سادگی یکی از آیتم های مهم در تبلیغات بنری است. به عبارت بهتر یک بنر ساده همراه یک کال تو اکشن مناسب، تعداد کلیک های آن را افزایش می دهد.

سایز مناسب بنرهای تبلیغاتی چقدر است؟

سایز بنر بسته به فضای تبلیغات آن متفاوت است. مثال بارز این مطلب را می توان در تفاوت بنرهای شبکه های اجتماعی و سایت های بربازدید پیدا کرد.

برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای آشنایی با تکنیک های راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام به ویدئوی “تکنیک های راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام” مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *