جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

صفر تا صد کار با الگوریتم مدیک گوگل

آشنایی با الگوریتم مدیک گوگل

امروز قصد داریم یکی از مهم ترین الگوریتم های گوگل یعنی الگوریتم مدیک گوگل را به شما معرفی کنیم. معمولا شرکت گوگل هر ساله روی هسته الگوریتم های خود کار کرده و آن ها را بهبود می دهد. تمام این کارها در کنار هم باعث می شود سایت شما رتبه بهتری در گوگل کسب کند.

چه سایت هایی در معرض خطر جریمه الگوریتم مدیک گوگل قرار دارند؟

معمولا سایت هایی که کلمه های کلیدی خود را برای دسترسی به چندین هدف بهینه می کنند، بیشتر در معرض خطر جریمه شدن توسط الگوریتم مدیک گوگل قرار می گیرند.

مدیک چیست؟

یک بروز رسانی روی هسته الگوریتم گوگل است که به طور رسمی در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. هدف از انتشار الگوریتم مدیک، بهبود فرایند سرچ کاربر است. این الگوریتم کاربردی تاثیر خود را روی تمام سایت ها با هر زبان و مکانی گذاشت. برای مثال سایت هایی با موضوعات پزشکی، سلامت، اقتصاد، تناسب اندام و… همگی تحت تاثیر الگوریتم مدیک گوگل قرار می گیرند.

دلیل نامگذاری الگوریتم مدیک به این دلیل است که بیشترین تاثیر را در سایت های سلامت و پزشکی داشته است.

گوگل اخبار دیگری از این الگوریتم خود منتشر نکرده و آن را صرفا یک بروز رسانی برای هسته الگوریتم مرکزی خوانده است.

الگوریتم مدیک گوگل

روش های رهایی از الگوریتم مدیک گوگل

سایت هایی که تحت تاثیر الگوریتم مدیک قرار گرفتند، برای به دست آوردن جایگاه قبلی باید تلاش زیادی می کردند. برای رهایی از جریمه شدن توسط این الگوریتم موارد زیر را در نظر داشته باشید:

جستجوی خود را بر اساس ۳ عامل اطلاعاتی یا Informational، تحقیقاتی یا Investigational و معاملاتی یا Transactional انجام دهید. روی کلمه کلیدی تمرکز بیشتری داشته باشید تا دقیقا بفهمید کاربر در سایت شما به دنبال چه چیزی است. سپس سایت خود را بر اساس اطلاعات مورد نظر بهینه کنید.

الگوریتم مدیک گوگل

تاثیر الگوریتم مدیک روی سئوی سایت

برای بررسی دقیق نتایج گوگل ابزارهایی به وجود آمده اند که بیشتر آن ها در زمینه پزشکی و سلامت هستند. از بررسی داده های به دست آمده به این نتیجه رسیدیم که الگوریتم مدیک گوگل تغییراتی در زمینه های زیر ایجاد کرده است:

جستجوی برندها

گوگل در نمایش  نتایج برندهای بزرگی مثل IBM یکسری تغییرات ایجاد کرده که باعث ارتقای رتبه بعضی سایت ها مثل مشاغل یا کاریابی های بزرگ شده است.

بهبود سایت های تجاری

عملکرد سایت های تجاری و غیر تجاری نسبت به گذشته بهتر شده است.

الگوریتم مدیک گوگل یکی از ابزارهای مهم و مفید برای ارتقای رتبه سایت هاست. در این مقاله سعی کردیم نکات مهمی درباره نحوه عملکرد این الگوریتم کاربردی به شما ارائه دهیم. شما می توانید از بخش دیدگاه های سایت، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

مطالب پیشنهادی

آشنایی با الگوریتم موش کور گوگل

راهنمای کار با الگوریتم کبوتر گوگل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *