جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

معرفی برنامه حسابداری تیپ

نقد و بررسی قابلیت های برنامه حسابداری تیپ

برنامه حسابداری تیپ یکی از نرم افزارهای حرفه ای در زمینه مالی و حسابداری است که قابلیت های زیادی از جمله مشاهده سود و زیان لحظه ای به تفکیک هر فاکتور را برای کاربران فراهم می کند. از دیگر ویژگی های کاربردی برنامه حسابداری تیپ می توان به نمایش اطلاعات میزان سود مورد نیاز یک کالا یا همان حاشیه سود اشاره کرد.

روش محاسبه حاشیه سود در برنامه حسابداری تیپ

برای محاسبه دقیق حاشیه سود باید اول اطلاعات دقیقی از هزینه های مستقیم و غیر  مستقیم انجام شده روی یک کالا داشته باشید. به این ترتیب می توانید قیمت تمام شده آن را حساب کرده و قیمت فروش آن را با حاشیه سود مورد انتظار قیمت گذاری کنید. نرم افزار تیپ بهای تمام شده هر کالا را به طور صحیح و هوشمند برای کاربران مشخص می کند.

یکی از مهم ترین عواملی که در تصمیم گیری درست به مدیران شرکت کمک می کند، محاسبه دقیق میزان سود است. اطلاع از میزان دقیق سود می تواند باعث افزایش فروش یک شرکت شود. برنامه حسابداری تیپ با استفاده از ماژول اقساط تمام موارد مربوط به خرید و فروش اقساطی، اعتبارات، تسهیلات، اجاره ها و… را به طور کاملا هوشمند ثبت می کند. به این ترتیب به راحتی می توانید با وارد کردن یک مبلغ اضافی و نرخ سود از تمام این قابلیت های گفته شده استفاده کنید.

برنامه حسابداری تیپ

مهم ترین امکانات نرم افزار تیپ

نرم افزار تیپ اولین برنامه حسابداری در کل کشور است که موفق به دریافت گواهی امنیت شده است. این برنامه حسابداری کاربردی امکان تهیه صورت های مالی همراه یادداشت های توضیحی را برای کاربران و مدیران در کسری از ثانیه فراهم می کند. برای درک بهتر مدیران کلیه طبقه بندی حساب ها به صورت استاندارد انجام می شود.

برنامه حسابداری تیپ گزینه ای مناسب برای انجام کارهای مالی بنگاه های اقتصادی، شرکت های دولتی و خصوصی، کسب و کارهای بزرگ و کوچک و … است. این نرم افزار با توجه به نیاز شرکت ها، موسسات و فروشگاه ها در زمینه های مختلف طراحی و وارد بازار شده است.

یکپارچگی برنامه حسابداری تیپ

یکی از مهم ترین قابلیت های برنامه حسابداری تیپ یکپارچگی آن است. به این معنا که تمام سیستم های نرم افزار مثل خزانه داری، انبار، چند ارزی و… بعد خرید نرم افزار قابل استفاده هستند. با استفاده از این برنامه کاربردی می توانید تمام هزینه های خرید و فروش محصولات خود را به صورت کاملا هوشمند مدیریت و کنترل کنید. همچنین این برنامه به مدیران مالی این امکان را می دهد که هزینه های مضاعف یا تکراری خرید و فروش اعم از حمل، بارگیری، تخلیه و نصب را در برنامه وارد کرده و محاسبات آن ها را به طور سیستمی انجام دهند.

نرم افزار حسابداری تیپ تمام گزارش های مدیریتی شرکت های بزرگ و کوچک را خیلی سریع دریافت کرده تا مشتریان بتوانند کسب و کار خودشان را منعطف کنند. تیپ دارای بیش از ۸۴۰۰ گزارش متنوع است که بر اساس ۲۸ مدل می توان از آن ها خروجی دریافت کرد.

برنامه حسابداری تیپ

یکی از موارد مهم در این نرم افزار، پیشتیبانی آن است. برنامه حسابداری تیپ دارای ۱ سال پشتیبانی رایگان است و قیمت آن به نسبت سایر نرم افزارهای مالی مناسب است.

از دیگر ویژگی های برنامه حسابداری تیپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نصب آسان برنامه
  2. کاربران برای استفاده از نرم افزار حسابداری تیپ نیاز به دانش فنی خاصی ندارند.
  3. رابط کاربردی ساده در کنار راهنمای جامع استفاده از برنامه.
  4. بروز رسانی های منظم که قابلیت های نرم افزار را بالا می برد.
  5. اطلاع رسانی به مشتریان به صورت آنلاین.
  6. قابلیت نصب روی انواع سیستم عامل ها.
  7. کنترل لحظه ای به وسیله مدیران مالی شرکت ها.
  8. مطمئن شدن از ثبت درست اسناد حسابداری
  9. رعایت استانداردهای مالی توسط این برنامه
  10. اجرای حسابداری مدیریت
  11. انجام تمام امور حسابداری به صورت اتوماتیک و سیستمی.
  12. مدیران مالی با استفاده از برنامه حسابداری تیپ از نیروهای انسانی کمتری در بخش حسابداری استفاده می کنند. زیرا تمام امور مالی شرکت به صورت اتوماتیک انجام می شود.

این برنامه کاربردی به راحتی می تواند با فروشگاه اینترنتی سایت همگام شود.

برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *