جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

همه چیز درباره الگوریتم MUM گوگل

آنچه درباره الگوریتم MUM گوگل نمی دانید

الگوریتم MUM گوگل یکی دیگر از ابزارهای جستجوی سئو است که توسط این شرکت معرفی شده است. معمولا زمانی که ابعاد جدیدی از جستجو در اختیار کاربران قرار می گیرد، رقابت بین آن ها افزایش پیدا می کند. در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره ابزار MUM و نحوه کار با آن در اختیار شما قرار دهیم.

قابلیت های الگوریتم MUM گوگل

این ابزار کاربردی جستجو می تواند ۷۵ زبان مختلف متنی و تصویری را فهمیده و ترجمه کند. با روی کار آمدن الگوریتم MUM  دیگر باید با ابزار BERT به طور کامل خداحافظی کنیم.

آپدیت های جدید الگوریتم مام

هدف از بروز رسانی های الگوریتم MUM گوگل، پاسخ به نیازهای کاربران است. این الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی و دارای قابلیت سرچ آنلاین است. کاربران هنگام کار با این ابزار کاربردی با موانع جغرافیایی زیادی مواجه می شوند که نشانه عدم درک و شهود موتورهای جستجوی گوگل است.

ابزار MUM گوگل، نیاز کاربران به جستجوهای متعدد را از بین برده و توانایی درک و ارائه راهکارهای بر اساس محتوای متنی را دارد.

این الگوریتم کاربردی ارتباط بین کوئری ها را بازخوانی کرده و دسترسی افراد را تغییر می دهد. به روز رسانی های ابزار MUM گوگل اطلاعات مفیدی در اختیار کاربران قرار می دهد. شرکت گوگل اعتقاد دارد این بروز رسانی ها به نوعی یک راهکار مفید به حساب آمده و انقلابی جدید در موتورهای جستجو ایجاد کرده است.

 

دلایل اهمیت  MUM گوگل

این ابزار کلیه موانع زبانی را از بین برده و قابلیت های بسیاری در خصوص استفاده از موتورهای جستجو در اختیار کاربران قرار می دهد. الگوریتم MUM نسبت به ابزارهای دیگر جستجو بسیار کامل تر و گسترده تر عمل کرده و ظرف کسری از ثانیه پاسخ کاربر را می دهد.

کلمه کلیدی مناسب همراه محتوای بهینه شده یکی از روش های رهایی از جریمه شدن توسط الگوریتم MUM گوگل است.

الگوریتم MUM گوگل

مزایای استفاده از الگوریتم MUM گوگل

قابلیت های الگوریتم MUM گوگل فراتر از یک سوال ساده است و به کاربر در ابعاد مختلف و سئوی سایت کمک بسیاری می کند.

کاربران با استفاده از این برنامه با پاسخ های دقیق خداحافظی کرده و از قصد و نیت کاربران با خبر می شوند.

مزیت دیگر استفاده از الگوریتم MUM تسلط به افکار کاربران می باشد. فرض کنید قصد مسافرت به یک نقطه از دنیا را دارید، برای شروع کار باید محل اقامت، مشخصات جغرافیایی، آب و هوا یا مراکز واکسیناسیون آن را پیدا کنید.

از بین برنده موانع زبانی

ابزار MUM گوگل گنجینه ای از اطلاعات منطقه ای به زبان های مختلف را در اختیار کاربران قرار می دهد. هدف از انتشار این الگوریتم این است که کاربر به یک متخصص و مترجم تبدیل شود.

با استفاده از الگوریتم MUM گوگل جستجوهای کاربران دیگر تنها به کلمات بستگی نداشته و پاسخ های آن ها دقیق تر خواهد بود.

شکستن موانع زبانی به کاربران اجازه می دهد تا پاسخ های مرتبط بیشتری دریافت کرده و در عالم بازاریابی این به معنای رقابت بیشتر است. کاربران بدون سرچ دقیق نمی توانند به اطلاعات که جزء جدایی ناپذیر تصمیم گیری است، دسترسی پیدا کنند.

الگوریتم MUM گوگل

 

الگوریتم MUM گوگل و ساختار چند وجهی آن

الگوریتم MUM هزار برابر بهتر و قدرتمند تر از الگوریتم BERT عمل می کند. این الگوریتم به سوالات شما پاسخ می دهد حتی سوالات پیچیده!

این ابزار کاربردی به دنبال درک اطلاعاتی است که کاربر به دنبال آن است. به عبارت دیگر کاربر نمی تواند به تمام سوالات پاسخ مناسبی دهد، بنابراین انتشار ابزار MUM می تواند کاربران را در این زمینه کمک کند.

برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

مطلب پیشنهادی:

صفر تا صد کار با الگوریتم مدیک گوگل

آشنایی با الگوریتم موش کور گوگل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *