جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

۵ افزونه برتر سئو در گوگل کروم

معرفی بهترین افزونه های سئو در گوگل کروم

افزونه های سئو امکان بررسی سایت های مختلف تنها با یک کلیک را برای کاربران فراهم می کنند. در این مقاله از استادیاری قصد داریم ۵ افزونه برتر سئو در گوگل کروم را به شما معرفی کنیم.

افزونه سئو GrowthBar

یکی از بهترین افزونه های سئو در گوگل کروم GrowthBar است که به کاربر اجازه می دهد به اطلاعات سئوی هر وب سایتی دسترسی داشته باشد. این افزونه کاربردی کلید واژه های سایت ها همراه کانال های رشد را در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربر با نصب افزونه سئوی GrowthBar در گوگل کروم می تواند مواردی از قبیل داده های بک لینک، تعداد کلمات، کلید واژه های کاربردی و قدرت دامنه سایت را شناسایی و مورد بررسی قرار دهد.

برای استفاده از این افزونه رایگان کافیست عبارت مورد نظرتان را در گوگل جستجو کنید. در این شرایط افزونه سئوی GrowthBar معیارهای سئوی مربوط به آن را به شما نمایش داده که با استفاده از آن ها می توانید رتبه سایتتان را بالا ببرید.

افزونه های سئو

پلاگین سئوی BuzzSumo Extension

یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی محتوایی گوگل کروم است که امکان جستجوی مطالب پر بازدید را در اختیار کاربران قرار می دهد.

این ابزار هوشمند به شما کمک می کند تا عملکرد یک محتوای خاص را بدون خارج شدن از صفحه مرورگر مشاهده و بررسی کنید. در واقع شما با استفاده از این افزونه سئوی قدرتمند قادر به مشاهده بک لینک و معیارهای محتوا هستید.

برای استفاده از افزونه BuzzSumo Extension کافیست روی آیکون Extension در گوگل کروم کلیک کرده تا معیارهایی از قبیل تعداد بک لینک های ارسالی برای محتوای مورد نظر همراه اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را مشاهده کنید.

MozBar، افزونه سئو در گوگل کروم

افزونه سئوی MozBar برای اولین بار توسط شرکت نرم افزاری Moz برای مرورگر گوگل کروم طراحی شده است. این برنامه کاربردی امکان بررسی سایت های مختلف همراه نتایج موتور جستجوی گوگل را در اختیار کارشناسان سئو قرار می دهد. تمام نتایج بدون خارج شدن از صفحه مرورگر اتفاق می افتد.

شما می توانید با استفاده از افزونه Moz علاوه بر معیارهای گوناگون سئو، اعتبار دامنه سایتتان هم مورد بررسی قرار دهید. در کل این برنامه اطلاعات ارزشمند و بسیار کاربردی را در اختیار کاربران قرار می دهد. پیشنهاد می کنیم این افزونه کاربردی را روی گوگل کروم خود نصب کنید.

افزونه های سئو

افزونه سئوی vidIQ برای یوتیوب

یکی از بهترین افزونه های سئوی یوتیوب در گوگل کروم است که باعث می شود ویدئوهای شما در کانال یوتیوب رتبه بهتری کسب کنند. با کمک این ابزار کاربردی می توانید فعالیت های رقبای خود را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید.

نسخه رایگان این ابزار قدرتمند قابلیت های مهم و کاربردی مثل Channel Audit، vidIQ Score و vidIQ Competitors Tool را در اختیار کاربران قرار داده اما برای استفاده از امکانات نامحدود این برنامه می توانید نسخه پرمیوم آن را خریداری و دانلود کنید.

Page Analytics by Google

آخرین پلاگینی که در این مقاله به آن پرداخته می شود، افزونه سئوی Page Analytics by Google است که با استفاده از آن می توان تبادل مشتریان با سایت مورد نظر را مشاهده کرد. این افزونه کاربردی اطلاعاتی مثل تعداد بازدیدهای صفحه، میانگین زمان حضور کاربران همچنین نرخ پرش را به کاربر ارائه می دهد. اگر برای بررسی سایت خود از ابزار گوگل آنالیتیکس استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم حتما افزونه Page Analytics by Google را در مرورگر گوگل کروم خود نصب کنید.

برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

مطلب پیشنهادی: آشنایی با کاربردهای گوگل آنالیتیکس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *