جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

آشنایی با ابزار تحلیل گوگل سرچ کنسول

معرفی امکانات ابزار تحلیل گوگل سرچ کنسول

ابزار تحلیل گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یک سرویس کاملا رایگان است که اولین بار توسط google برای بررسی و ارزیابی وب سایت های مختلف طراحی و وارد بازار شد. با استفاده از این ابزار کاربردی می توانید سایتتان را در نتایج گوگل بررسی کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل آن را هر چه سریع برطرف کنید.

برای اینکه در نتایج گوگل قرار بگیرید، نیاز به ثبت نام در گوگل سرچ کنسول ندارید فقط کافیست وضعیت سایتتان را با استفاده از آن بررسی کنید.

امکانات ابزار تحلیل گوگل سرچ کنسول برای بررسی سایت

ابزار تحلیل Google Search Console نحوه قرارگیری و مطالب شما در سایتتان را بررسی و تایید می کند. همچنین تمام مشکلاتی که در سایت شما رخ می دهد را به ادمین سایتتان اطلاع می دهد. این ابزار کاربردی میزان بازدید از وب سایت شما را نمایش می دهد. گوگل سرچ کنسول هنگام مشاهده هرزنامه یا اسپم به شما اطلاع می دهد. از دیگر امکانات این ابزار تحلیلی کاربردی می توان به نمایش سایت هایی که به سایت شما لینک داده اند و نمایش مشکلات مربوط به نسخه موبایل سایتتان اشاره کرد.

ابزار تحلیل گوگل سرچ کنسول

google search console مناسب چه افرادی است؟

تمام افرادی که به بخش مدیریت سایت دسترسی دارند، توانایی نصب و استفاده از ابزار google search console را دارند.

 صاحبان کسب و کار

صاحبان مشاغل اولین افرادی هستند که می توانند از ابزار google search console استفاده کنند. اگر خودتان به طور مستقیم نمی خواهید از این سرویس استفاده کنید باید با اصول و استانداردهای آن آشنا باشید.

بازاریابان دیجیتالی یا کارشناسان سئو

ابزار تحلیل گوگل سرچ کنسول به شما این امکان را می دهد تا روی ترافیک سایتتان مدیریت کامل داشته باشید.

مدیران سایت

استفاده از ابزار google search console مناسب تمام مدیران سایت و افرادی است که به طور مستقیم با طراحی و مدیریت سایت درگیر هستند. با استفاده از این ابزار کاربردی می توانید تمام خطاهای مربوط به نحوه بارگزاری فایل ها، هاست و سرور را برطرف کنید.

با توجه به مطالب گفته شده در این مقاله به این نتیجه می رسیم که ابزار google search console یک سرویس و راهی برای ارتباط گوگل با مدیران وب سایت های مختلف، همچنین یک مرکز کنترل است. برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *