جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

معرفی نرم افزار طراحی Sketch

دلایل استفاده از نرم افزار طراحی Sketch در طراحی سایت

درباره نرم افزار طراحی Sketch چه می دانید؟ همانطور که می دانید امروزه اغلب کسب و کارها به دنبال معرفی هر چه بهتر خدمات یا محصولات خود هستند. داشتن یک سایت به شما این امکان را می دهد تا محصولات خود را بهتر دسته بندی کرده و در اختیار کاربران قرار دهید.

این روزها ابزارهای مختلفی برای طراحی سایت وجود دارند که یکی از آن ها نرم افزار طراحی Sketch یا اسکچ است. این برنامه یکی از ابزارهای کاملا برداری است که به بازاریابان، توسعه دهندگان و طراحان این امکان را می دهد تا به راحتی طرح اولیه برنامه های موبایلی یا نمونه های سایت را بسازند.

کار با نرم افزار طراحی Sketch مناسب چه افرادی است؟

در پاسخ به سوال بالا باید بگوییم نرم افزار طراحی Sketch مناسب تمام افرادی است که به دنبال خلاقیت در کارهایشان هستند. به عبارت بهتر فرقی ندارد که یک فرد مبتدی هستید با یک طراح سایت حرفه ای. تمام افراد در هر سطح و دانشی می توانند اسکچ را به راحتی یاد بگیرند.

نرم افزار طراحی Sketch یک ابزار فوق العاده و بدون دردسر برای تمام طراحان سایت و توسعه دهندگان است.

این نکته را فراموش نکنید که نرم افزار اسکچ تنها در سیستم عامل مک پشتیبانی شده و در ویندوز اجرا نمی شود. البته با استفاده از یک برنامه تحت وب می توانید این برنامه را در سیستم عامل ویندوز خود باز کنید اما امکان ویرایش فایل های نرم افزار اسکچ در ویندوز وجود ندارد.

 نرم افزار طراحی Sketch

مزایای استفاده از برنامه اسکچ در سیستم عامل مک

امروزه نرم افزار طراحی اسکچ مورد توجه بسیاری از طراحان سایت و توسعه دهندگان اپلیکیشن های موبایلی قرار گرفته است. اما به راستی دلیل این همه محبوبیت این برنامه چیست؟ در ادامه همراه ما باشید تا این سوال شما را پاسخ دهیم.

کار با نرم افزار اسکچ بسیار راحت است و افراد در هر سن و دانشی می توانند آن را به راحتی یاد بگیرند.

در این نرم افزار طرای یک بخش پیش نمایش وجود دارد که با استفاده از آن می توانید پروژه خود را قبل خروجی در دستگاه های مختلف تست کرده و نتیجه آن را ببینید.

یکی دیگر از قابلیت های مهم نرم افزار طراحی Sketch امکان اشتراک گذاری و همگام سازی فایل های مختلف است. این برنامه آموزش های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد که با استفاده از آن ها می توانند فایل های خود را به راحتی طراحی یا بارگیری کنند.

بسیاری از افراد نرم افزار Sketch را از نظر برخی ویژگی ها مشابه فتوشاپ می دانند. چون هر ۲ برنامه تقریبا عملکرد مشابهی دارند.

در این مقاله از استادیاری سعی کردیم شما را با یکی از ابزارهای طراحی سایت به نام نرم افزار طراحی Sketch آشنا کنیم. شما می توانید تجربیات خود در زمینه استفاده از این برنامه جذاب را با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

پیشنهاد مطالعه:

معرفی فضای کاری photoshop

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *