جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

معرفی ۶ پلاگین پر کاربرد فیگما

معرفی پلاگین های پر کاربرد فیگما

در این مقاله قصد داریم ۶ پلاگین پر کاربرد فیگما را به شما معرفی کنیم اما قبل آن باید با برنامه فیگما و کاربردهای آن آشنا شوید. برنامه فیگما یک نرم افزار طراحی UI و UX مبتنی بر فضای ابری است که قابل نصب روی انواع سیستم عامل از جمله ویندوز و مک را دارد. یکی از مزایای استفاده از این برنامه کاربردی تشکیل تیم های چند منظوره برای طراحی است. این کار در وقت و زمان شما صرفه جویی کرده و لذت طراحی را چندین برابر می کند. یکی دیگر از مزایای استفاده از نرم افزار فیگما قابلیت کامنت گذاری برای همکاران تیم شماست.

روش های استفاده از برنامه فیگما

برای استفاده از برنامه پر کاربرد فیگما می توانید آن را روی کامپیوتر یا لپ تاپتان نصب کرده یا از نسخه های تحت وب آن استفاده کنید. برای نصب برنامه باید با استفاده از فیلترشکن وارد سایت فیگما  شده سپس نسخه ویندوز یا مک را مربوط به آن را دانلود کنید. استفاده از نسخه تحت وب آن هم با استفاده از تغییر آی پی امکان پذیر است.

پلاگین پر کاربرد Wireframe

یکی از پلاگین های پر کاربرد فیگما، Wireframe است که گزینه ای عالی برای ساخت یک نمونه زیبا از پروتوتایپ هاست به طوری که با استفاده از این پلاگین فوق العاده دیگر نیازی به هیچ مهارت دیگری ندارید. وجود این پلاگین باعث می شود طراح وقت خود را صرف فکر کردن درباره ایده های شگفت انگیز کند نه صرفا اصول طراحی.

Wireframe فهرستی از قالب های از پیش طراحی شده را برای کامپیوتر یا موبایل در اختیار کاربران قرار می دهد که علاقمندان می توانند با کلیک روی قالب مورد نظرشان آن را به صفحه اصلی برنامه اضافه کنند. پیشنهاد می کنیم برای استفاده از افزونه Wireframe قبل هر کار چارچوب های مورد نظرتان را بررسی کنید تا متوجه شوید به کدام یک نیاز دارید.

نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که همه فایل های نرم افزار فیگما قابل ویرایش بوده و کاربر می تواند بر اساس نیاز خود آن ها را به راحتی مدیریت کند.

 

 color palettes؛ ۶ پلاگین پر کاربرد فیگما

یکی از بهترین پالت های رنگی در نرم افزار فیگماست که معمولا برای ایجاد طرح های چشم نواز به کار می رود. با استفاده از این پالت رنگ می توانید شماره یا کد رنگ مورد نظرتان را جستجو کرده و آن را در طرح هایتان اعمال کنید.

6 پلاگین پر کاربرد فیگما

پلاگین پر کاربرد Logo Creator

همانطور که از نام این پلاگین پیداست اغلب برای ساخت لوگو به کار می رود. در نرم افزار فیگما می توانید به راحتی یک افزونه لوگو انتخاب کرده و با استفاده از مجموعه لوگوهای قبلی آن را انتخاب کنید. برای این کار افزونه را انتخاب کرده و سعی کنید بهترین لوگوتان را بسازید.

Illustration، یکی از ۶ پلاگین پر کاربرد فیگما

این پلاگین یک کتابخانه رایگان با بیش از ۲۵۰ تصویر را در اختیار شما قرار می دهد که تنها با یک کلیک می توانید آن ها را به طرح هایتان اضافه کنید.

6 پلاگین پر کاربرد فیگما

افزونه برنامه ریز یا Product Planner

یکی دیگر از محصولات فیگما، افزونه برنامه ریز یا همان Product Planner است که اغلب برای طراحی رابط کاربری استفاده می شود. با استفاده از این افزونه کاربردی می توانید مشکلات را به راحتی شناسایی و عیب یابی کنید.

پلاگین Brand Colors

یکی از پلاگین های پر کاربرد فیگما است که به شما این امکان را می دهد که رنگ مورد نظر برندتان را اعمال کرده و مخاطبینتان را شگفت زده کنید. این افزونه کاربردی اغلب برای برندهای تجاری به صورت رایگان اعمال می شود.

در این مقاله از استادیاری سعی کردیم ۶ پلاگین کاربردی فیگما را به شما معرفی کنیم. برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *