جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

آشنایی با اصول اس ام اس مارکتینگ

از اصول و قوانین اس ام اس مارکتینگ چه می دانید؟

اصول و قوانین اس ام اس مارکتینگ به شما این امکان را می دهد تا برندتان را بهتر معرفی کرده و در فروش موفق تر عمل کنید. به همین دلیل در این مقاله از استادیاری قصد داریم قوانین و اصول بازاریابی را به طور کامل به شما معرفی کنیم.

انتخاب زمان مناسب در قوانین اس ام اس مارکتینگ

در روش ایمیل مارکتینگ پیام های شما ممکن است بعد چند روز مشاهده شود اما در روش اس ام اس مارکتینگ شما می توانید به راحتی پیامک هایتان را بررسی کنید. سعی کنید برای ارسال پیامک زمان مناسبی را انتخاب کنید. به این ترتیب افراد با دقت و تمرکز بیشتری متن شما را بررسی خواهند کرد.

نکته ای که باید در استفاده از این روش در نظر بگیرید این است که در هر بار می توانید تعداد پیامک محدودی ارسال کنید. بنابراین باید از شانستان به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. اگر پیامتان را در زمان نامناسبی برای مخاطبینتان ارسال کنید، نشان می دهید که برای زمانتان ارزشی قائل نیستید.

در بعضی از کشورها برای ارسال پیام های تبلیغاتی قوانینی وجود دارد. برای مثال در کشور فرانسه ارسال پیامک در روزهای یکشنبه و تعطیل ممنوع است. همچنین بعد از ساعت ۱۰ مجاز به ارسال پیام های تبلیغاتی نیستید.

اصول اس ام اس مارکتینگ

اجازه گرفتن برای ارسال پیامک

زمانی که کاربر در سایت شما ثبت نام می کند، به این معنی نیست که می توانید هر زمان برای او پیام ارسال کنید. بهتر است زمان عضویت از کاربرتان بپرسید که آیا مایل به دریافت پیام تبلیغاتی هست یا نه. این کار یعنی شما برای مشتریتان ارزش قائل هستید.

استفاده از لحن مناسب یکی از اصول و قوانین اس ام اس مارکتینگ

برای استفاده بهتر از اس ام اس مارکتینگ باید لحن مناسبی داشته باشید داشتن لحن مناسب نه تنها در ارسال پیامک بلکه در نوشتن متن برای وبلاگ سایت یا سایر شبکه های اجتماعی هم بسیار مفید و موثر است.

تعداد کاراکترهای متن را جدی بگیرید

بسیاری از افراد برای ارسال پیام های تبلیغاتی تعداد کاراکترهای متن را در نظر نمی گیرند. همین عامل باعث می شود پیامشان مورد توجه کاربران ومشتریان قرار نگیرد. سعی کنید برای ارسال پیام های تبلیغاتی از متن های کوتاه و مختصر استفاده کنید.

نام برند را در پیامتان فراموش نکنید

زمانی که پیام های انبوه ارسال می کنید، اغلب شماره شرکت یا تلفن همراهتان نمایش داده نمی شود. بنابراین برای شناسایی بهتر حتما در متن تبلیغاتیتان نام برند را ذکر کنید.

اصول اس ام اس مارکتینگ

استفاده از اس ام اس مارکتینگ برای استراتژی دیجیتال مارکتینگ

بزرگترین مزیت بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ، تعامل بالا با مشتریان است. این روش ها در کنار هم سیستم بازاریابی شما را تقویت می کنند. اس ام اس مارکتینگ و بازاریابی ایمیلی به نوعی مکمل یکدیگر بوده و از هر ۲ روش می توانید برای راه اندازی کمپین های تبلیغاتیتان استفاده کنید.

در این مقاله از استادیاری سعی کردیم مهم ترین اصول و قوانین اس ام اس مارکتینگ را به شما معرفی کنیم. برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

پیشنهاد مطالعه:

آشنایی با بازاریابی پیامکی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *