جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

آشنایی با افزونه بهینه سازی WP Rocket

افزونه بهینه سازی WP Rocket یکی از ابزارهای فوق العاده برای افزایش سرعت سایت وردپرسی است که با استفاده از آن می توان زمان دسترسی یا همان لود شدن سایت را به طرز عجیبی کاهش داد. امکانات بی نظیر این افزونه کاربردی علاوه بر کاهش هزینه های شما، ترافیک سایتتان هم کاهش می دهد. افزونه بهینه سازی WP Rocket در کنار افزونه های دیگر مثل رنک مث و یواست به بهبود سایت شما کمک زیادی می کند.

افزایش سرعت سایت با افزونه بهینه سازی WP Rocket

دیگر نیازی نیست وقتتان را برای مبارزه با افزونه های پیچیده و تنظیم کردن آن ها به هدر بدهید. نصب WP Rocket تمام مشکلات شما را به راحتی در چند دقیقه برطرف می کند.

امکانات قابل توجه افزونه بهینه سازی WP Rocket

مهم ترین امکاناتی که باعث برتری افزونه بهینه سازی WP Rocket نسبت به سایر افزونه ها می شود، عبارتند از:

صفحات کش

با استفاده از افزونه WP Rocket می توانید صفحاتی برای بالا رفتن سرعت سایت و بهبود موتورهای جستجو ایجاد کنید. با فعال کردن این افزونه کاربردی صفحه کش خود به خود ایجاد می شود.

بررسی وضعیت کش قبل آپلود

افزونه راکت شباهت زیادی با موتورهای جستجو دارد. همین عامل باعث می شود این موتورها راحت تر و سریع تر به سمت سایت شما کشیده شده و صفحات آن را مورد بررسی قرار دهند.

افزونه بهینه سازی WP Rocket

آپلود راحت تر عکس ها

راکت باعث می شود صفحاتی که دارای عکس هستند به سرعت بالا یا اصطلاحا لود شده و هنگام اسکرول به سمت پایین قابل مشاهده شوند.

فشرده سازی فایل ها با افزونه بهینه سازی WP Rocket

یکی دیگر از قابلیت های بی نظیر افزونه WP Rocket، کاهش حجم فایل های CSS، HTML، Java است که باعث می شود سایت با سرعت بیشتری آپلود شود.

توسعه پذیری آسان

کدهایی که در این افزونه وجود دارند کاملا استاندارد هستند. به همین دلیل توسعه دهندگان به راحتی می توانند با آن کار کنند. اگر بخواهیم افزونه WP Rocket را با سایر افزونه های دیگر مقایسه کنیم، به این نتیجه می رسیم که تمام ویژگی های آن کامل و از تمام امکانات پشتیبانی می کند.

افزونه بهینه سازی WP Rocket

سایر ویژگی های افزونه بهینه سازی WP Rocket

تنظیمات این افزونه بسیار راحت و سریع است. از طرفی برای استفاده از آن نیاز به هیچ پیش نیاز یا برنامه ای ندارید. این افزونه کاربردی باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحات شده و عملکرد موتورهای جستجو را افزایش می دهد. از طرفی باعث برقراری ارتباط در سایت هم می شود.

نگهداری اطلاعات کش سایت قبل آپلود باعث معرفی بهتر محتوای سایت در موتورهای جستجو می شود. افزونه بهینه سازی WP Rocket تمام آدرس های موجود در نقشه سایت را بررسی کرده و آن ها را قبل آپلود با افزونه های دیگر مثل یواست، جت پک و… همخوانی می دهد.

نکته مهم دیگر اینکه WP Rocket با افزونه های وردپرس هم سازگاری کامل دارد. وجود کش مرورگر باعث می شود اطلاعاتی مثل تصاویر، فایل های جاوا اسکریپت و سی اس اس در سایت ذخیره شده و کاربر نیاز به آپلود مجدد آن ها نداشته باشد.

بهینه سازی پایگاه های داده امکان پاک کردن و استاندارد سازی آن را فراهم می کند. در واقع با این کار می توانید اطلاعات به درد نخور و اضافی را پاک کرده و جداول را استاندارد کنید.

از دیگر قابلیت های افزونه بهینه سازی WP Rocket می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفظ امنیت
  • استفاده از پروتکل های امنیتی به کمک CDN
  • کاهش زمان ست شدن DNS ها.
  • پشتیبانی از سایت هایی که به طور همزمان چندین کاربر دارد. این سایت ها از دامنه ها به خوبی پشتیبانی می کنند.
  • پشتیبانی از تمام افزونه ها و سایت های تجاری مثل ووکامرس.
  • پشتیبانی از تمام سایت های چند زبانه. همچنین سازگاری کامل با افزونه های WPML و Polylang
  • کاربران می توانند تنها با یک کلیک به سایت مورد نظرشان متصل شده و از آن استفاده کنند.
  • شما به راحتی با استفاده از افزونه بهینه سازی WP Rocket می توانید تنظیمات مورد نظرتان را درون ریزی یا برون ریزی کنید.
  • استفاده از این افزونه برای توسعه دهندگان یک مزیت فوق العاده محسوب می شود.
  • شما با استفاده از برچسب های مورد نظرتان می توانید افزونه WP Rocket را بسته به برندتان شخصی سازی کنید.

در این مقاله از استادیاری سعی کردیم مزایای مهم استفاده از افزونه بهینه سازی WP Rocket را به شما معرفی کنیم. برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

آشنایی با افزونه یواست سئو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *