جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

آموزش افزایش فالوور در فروشگاه اینستاگرام

راهنمای افزایش فالوور در اینستاگرام

افزایش فالوور در کنار ایجاد یک صفحه فروشگاهی قوی در اینستاگرام سبب موفقیت در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و جذب کاربران بیشتر می‌شود.

یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در کسب و کارهای مجازی، تبدیل کاربران به مشتریان فعال است. لذا در این مقاله شما را با روش‌های افزایش فالوور در فروشگاه اینستاگرام آشنا می‌کنیم.

مسلماً شما نمی‌توانید از صفحه‌ای که تعداد دنبال کنندگان (فالوور) های کمی دارد، درآمد زیادی کسب کنید. در ادامه تکنیک‌هایی برای جذب بیشتر کاربران در فضای مجازی ارائه خواهد شد تا با مطالعه این موارد موفقیت بیشتری در کسب و کارتان به دست بیاورید.

تکنیک‌های افزایش فالوور در فضای مجازی

برای موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی و مجازی باید قبل هر چیز اهدافی را برای خود مشخص کرده و برای دستیابی به آن‌ها تلاش کنید. در ادامه اصول مهمی معرفی شده که استفاده از آن‌ها سبب افزایش فالوورهای فروشگاه مجازی شما خواهد شد.

فراخوانی مشتریان به فروشگاه اینستاگرام

اگر صاحب فروشگاه اینترنتی هستید، برای افزایش فالوورهای خود، آدرس پیج اینستاگرام فروشگاه خود را در معرض عموم قرار داده و از مشتریان بخواهید برای اطلاع از تخفیف‌های ویژه پیج شما را دنبال کنند.

افزایش فالوور

تبلیغ در سایر شبکه‌های اجتماعی

لینک فروشگاه اینستاگرامی خود را در سایر شبکه‌های اجتماعی هم قرار دهید. به این ترتیب کاربران با محصولات و امکانات سایت شما بیشتر آشنا می‌شوند.

هرگز لایک و فالوور نخرید

یکی از اشتباهات رایج مدیران کسب و کارهای مجازی، خریداری لایک و فالوور است. با بررسی دقیق در برخی صفحات اینستاگرام متوجه این موضوع خواهید شد.

صفحات فوق دارای هزاران لایک و فالوور بوده اما با انتخاب هر محصول تعداد کمی لایک و کامنت نمایش پیدا می‌کند که نشانگر جعلی بودن دنبال کنندگان است.

پیشنهاد مطالعه: صفر تا صد تبلیغ نویسی در اینستاگرام

استفاده از اسامی واقعی

اگر دارای فروشگاه اینترنتی، سایت یا برند خاصی هستید، حتماً همان نام را برای فروشگاه اینستاگرام خود انتخاب کنید. انتخاب اسامی جعلی باعث بی اعتمادی کاربران خواهد شد.

صفحات دیگر را دنبال کنید

برای شروع فعالیت در اینستاگرام یک صفحه در زمینه کسب و کار خودتان را دنبال کنید. با این کار کاربران را به سمت پیج خود می‌کشانید. در نتیجه تعداد فالوورهای شما افزایش خواهد یافت.

افزایش فالوور

تگ دوستان، راه افزایش فالوور

تگ (tag) کردن یعنی هنگام انتشار تصاویر، نام کاربری افراد را زیر پست قرار دهید. با این کار عکس منتشر شده در صفحه دوستانتان به اشتراک گذاشته می‌شود.

نکته: در استفاده از قابلیت بالا حد تعادل را نگه دارید زیرا در صورت زیاده روی در تگ، اینستاگرام شما را به عنوان یک منتشر کننده اسپم خواهد شناخت.

رسمی کردن صفحه در اینستاگرام

برای جلب رضایت کاربران، آدرس ایمیل و شماره تماستان را در صفحه به طور دقیق ذکر کنید همچنین حتماً لوگوی شرکت خود را در پیج فروشگاهی خود قرار دهید.

برای افزایش فالوور حتماً آدرس پیج اینستاگرام خود را در سایت یا وبلاگتان منتشر کنید.

هشتگ گذاری دقیق

هشتگ در شبکه‌های اجتماعی حکم برچسب و کلمه کلیدی در سایت را دارد. این قابلیت جستجوی محصول شما را راحت‌تر خواهد کرد.

طریقه هشتگ گذاری در اینستاگرام

برای هشتگ گذاری دقیق در اینستاگرام ابتدا علامت «#» را گذاشته سپس کلمه کلیدی مورد نظر را بدون فاصله بنویسید.

نکته: در استفاده از هشتگ هیچ محدودیتی وجود ندارد. هر چه تعداد هشتگ های بیشتری زیر پست منتشر کنید، دنبال کنندگان بیشتری خواهید داشت.

نکته ۲: برای اطلاع از هشتگ های پر کاربرد از گوگل کمک بگیرید. برای این کار کافیست اسم محصول مورد نظر را در گوگل جستجو کرده و از پیشنهادات پایین صفحه آن استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: آموزش اتصال اینستاگرام به فیس بوک

توضیح مختصر درباره محصول

برای افزایش فالوور، توضیح مختصری از محصول زیر عکس آن قرار دهید. سعی کنید برای معرفی محصولات خود از لحن دوستانه استفاده کنید.

یکی از راه‌های موفقیت در این کار، شناخت علائق کاربران و دنبال کنندگانتان است.

 

 

افزایش فالوور

ایجاد جذابیت در صفحه اینستاگرام

برای افزایش دنبال کنندگان، مطالب جذاب و متنوع منتشر کنید. برای این کار بهتر است media شخصی، آموزشی و طنز درباره کسب و کار خود داخل صفحه قرار دهید.

بروزرسانی مرتب پست‌ها

پست‌های خود را در زمان بندی‌های مشخص، به روز کرده و نظرات کاربران خود را به موقع پاسخ دهید. این کار باعث شناخت نقاط ضعف شما و بهبود کسب و کارتان خواهد شد.

از فیلترهای اینستاگرام کمتر استفاده کنید

هدف فیلترهای اینستاگرام، ایجاد تصاویر با کیفیت است اما استفاده بیش از اندازه از این ابزار، تصاویر را به طرز قابل توجهی غیر واقعی جلوه می‌دهد. این مسئله نه تنها سبب افزایش فالوور نشده، بلکه تعداد آن‌ها هم کاهش می‌دهد.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از مشکلاتی از قبیل فیلترینگ اینستاگرام، صفحه فروشگاهی خود را ساده درست کنید و در بخش Bio، صفحه را به سایت اصلی لینک دهید.

این کار سبب شده تا علاوه بر افزایش فروش اینستاگرامی، یک فروشگاه اینترنتی با درگاه مستقیم پرداخت داشته باشید.

برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *