جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

آموزش ساخت اکانت در لینکدین

صفر تا صد ساخت اکانت در لینکدین

امروز قصد داریم صفر تا صد ساخت اکانت در لینکدین را با هم مرور کنیم. لینکدین یکی از شبکه های مهم و کاربردی برای بندهای شخصی و کسب و کارهاست که مدیران می توانند با استفاده از آن بدون هیچ دردسری نیروی متخصص و کارآمد خود را پیدا کنند. وجود یک حساب کاربردی در لینکدین موقعیت های شغلی بهتری را در اختیار شما قرار می دهد.

در اکانت لینکدین خود می توانید خلاصه ای از مهارت ها و دستاوردهای شغلی خود را برای آشنایی بهتر قرار دهید. ساختن اکانت لینکدین کار اصلا سختی نیست. کافیست یک ایمیل معتبر و چند دقیقه وقت خالی داشته باشید. در ادامه مراحل ساختن حساب در لینکدین را به صورت مرحله ای به شما آموزش می دهیم.

مرحله اول ساخت اکانت در لینکدین

برای شروع قبل هر چیز وارد سایت linkedin.com شده و از نوار ابزار بالای آن گزینه Join now را انتخاب کنید. یک صفحه برایتان باز می شود که باید اطلاعات اولیه مثل نام، نام خانوادگی و ایمیل خود را در آن وارد کنید.

ساخت اکانت در لینکدین

مرحله دوم: تاییدیه ایمیل

بعد انجام مراحل بالا یک تاییدیه به ایمیل شما فرستاده می شود. باید وارد ایمیل خود شده و اکانت خود را تایید کنید. کد ایمیل را در لینکدین وارد کرده یا روی لینک confirm کلیک کنید.

ساخت اکانت در لینکدین

مرحله سوم: همگام سازی ایمیل در لینکدین

بعد تایید ایمیل لینکدین این امکان را به شما می دهد تا از لیست مخاطبان خود یک ایمیل برای پیدا کردن افراد در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. اگر قصد دارید از این امکان استفاده کنید، گزینه continue را انتخاب کرده در غیر این صورت روی گزینه skip کلیک کنید.

ساخت اکانت در لینکدین

اکانت free یا premium لینکدین ؟

در این مرحله لینکدین برای تکمیل مراحل ثبت نام ممکن است از شما بخواهد که نوع حساب خود را مشخص کنید. معمولا ۲ اکانت در لینکدین وجود دارد. اکانت رایگان یا free و اکانت premium (پیشرفته). برای استفاده از اکانت پرمیوم باید حق اشتراک پرداخت کنید.

پیشنهاد می کنیم برای شروع از اکانت رایگان لینکدین استفاده کنید.

در این مقاله سعی کردیم روش ساخت اکانت در لینکدین را به شما آموزش دهیم. برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

پیشنهاد مطالعه:

آموزش مقدماتی لینکدین

آموزش تکنیک های طلایی در بازاریابی لینکدین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *