جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

آموزش طریقه استفاده از افزونه امنیتی Really Simple SSL

از کار با افزونه امنیتی Really Simple SSL چه می دانید؟

در این مقاله از استادیاری قصد داریم افزونه امنیتی Really Simple SSL و کاربردهای استفاده از آن را به صورت کاملا شفاف به شما آموزش دهیم. این روزها تقریبا همه افراد به اهمیت اینترنت و فضای وب پی برده اند. راه های زیادی برای افزایش امنیت وب سایت های تازه تاسیس وجود دارند که یکی از آن ها استفاده از گواهی SSL است. در این مقاله سعی می کنیم روش های فعالسازی افرونه امنیتی Really Simple SSL در وردپرس را به طور کامل به شما آموزش دهیم. در ادامه همراه ما باشید.

آشنایی با گواهینامه SSL

حتما تا به حال بارها و بارها هنگام ورود به سایت پروتکل http را مشاهده کرده اید. معمولا سایت هایی که ابتدای دامنه آن با Http شروع می شود، گواهی SSL را فعال کرده اند. وجود این گواهینامه باعث می شود تمام اطلاعاتی که با کاربران به اشتراک گذاشته می شود، به طور کامل رمزنگاری شده و امنیت بالایی داشته باشند.

اگر شما هم صاحب کسب و کار هستید و به تازگی برای معرفی خدمات یا محصولات خود سایت طراحی کرده اید، پیشنهاد می کنیم هر چه سریع تر این پروتکل های امنیتی را روی سایتتان نصب کنید.

افزونه امنیتی Really Simple SSL چیست؟

گاهی اوقات با وجود نصب گ.اهینامه SSL، آیکون قفل کنار دامنه سبز نمی شود. در این مرحله بهترین کار استفاده از افزونه امنیتی Really Simple SSL است.

پلاگین Really Simple SSL مانند تمام افزونه های دیگر دارای یک نسخه پولی و یک نسخه رایگان است. بدون شک شما با خرید نسخه پولی این افزونه می توانید از مزایای بیشتر آن استفاده  کنید.

افزونه امنیتی Really Simple SSL

پلاگین Really Simple SSL چگونه کار می کند؟

سوال اصلی اغلب کاربران این است که افزونه امنیتی Really Simple SSL چگونه کار می کند؟ برای پاسخ به این سوال همراه ما باشید.

در مرحله اول افزونه Really Simple SSL گواهی SSL سایت شما را به طور کامل بررسی می کند. بعد تایید گواهینامه، پلاگین مورد نظر تمام محتوای سایت شما را از http به https منتقل می کند. بعد راه اندازی و نصب افزونه Really Simple SSL کافیست وارد بخش تنظیمات وردپرس شده سپس روی گواهی SSL کلیک کنید. در این مرحله می توانید تنظیمات مورد نظر در افزونه را تک تک انجام دهید.

۲ نکته ای که هنگام این کار باید در نظر بگیرید این است که بعد این تغییرات فرایند ایندکس صفحات سایت شما بدون مشکل انجام می شود. نکته دوم اینکه بک لینک هایی که قبل انتقال برای صفحات خود انجام داده اید، کاملا دست نخورده و بدون تغییر می مانند.

در ادامه بخش های مهم افزونه امنیتی Really Simple SSL به شما معرفی می شوند.

بخش های مهم پلاگین  امنیتی Really Simple SSL

پلاگین مورد نظر به غیر از بخش هایی که قبلا به شما معرفی شدند، ۲ بخش مهم و اساسی دیگر هم دارد که عبارتند از:

پیکربندی یا configuration

شما به راحتی با استفاده از این بخش می توانید فعال بودن یا نبودن افزونه امنیتی Really Simple SSL را مشاهده  کنید.

بخش Debug (اشکال زدایی)

شما می توانید با فعال کردن این بخش ها به راحتی خطاهای مورد نظرتان درباره افزونه را شناسایی و هر چه زودتر آن ها را برطرف کنید.

با خرید نسخه pro این پلاگین فوق العاده، ابزارها و امکانات متنوع تری در اختیار شما قرار می گیرد.

افزونه امنیتی Really Simple SSL

امکانات نسخه pro افزونه امنیتی Really Simple SSL

شما می توانید به راحتی تنها با خرید نسخه پولی افزونه Really Simple SSL از قابلیت های فوق العاده آن بهره مند شوید. جالب است بدانید پلاگین مورد نظر به ۲ شیوه دستی و خودکار تمام محتواهای سایت شما را اسکن و بررسی می کند. به علاوه قبل منقضی شدن گواهینامه SSL حتما ایمیل اطلاع رسانی برای شما فرستاده می شود.

در پایان باید بگوییم استفاده از پلاگین امنیتی Really Simple SSL نه تنها آسیبی به عملکرد سایت شما وارد نمی کند بلکه سرعت و امنیت آن را بالا هم می برد. از طرفی تمام مواردی که در بالا هم به آن اشاره کردیم به طور خودکار برای سایت شما انجام می شود.

برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *