جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

آموزش نصب نرم افزار Canva در کامپیوتر

صفر تا صد نصب نرم افزار Canva

نصب نرم افزار Canva / یکی از دغدغه های اصلی کاربران، نصب نرم افزار Canva است. از این رو در این مقاله از استادیاری قصد داریم مراحل نصب نرم افزار Canva را به طور کامل برای شما توضیح دهیم. در ادامه همراه ما باشید.

نرم افزار Canva را می توانید از منابع معتبر مثل گوگل پلی دانلود کنید. سپس با اجرای این برنامه می توانید ۲ بخش اصلی آن شامل طراحی و شابلون ها را مشاهده کنید. نرم افزار Canva به طور پیش فرض روی بخش شابلون ها تنظیم شده است. شما می توانید تمام قالب ها و فریم های نرم افزار را در دسته بندی های جداگانه مشاهده کرده و با کلیک روی هر بخش وارد آن شوید.

با ورود به بخش طراحی ها، تمام پروژه های شما قابل مشاهده می باشد. با کلیک روی علامت + می توانید طرح های جدید خود را وارد نرم افزار کنید.

نصب نرم افزار Canva روی ویندوز

برای نصب نرم افزار Canva روی کامپیوتر قبل هر چیز باید تجهیزات زیر را آماده کنید.

  • یک برنامه شبیه سازی که می توانید آن را از منابع معتبر دانلود و استفاده کنید.
  • بعد دانلود برنامه شبیه ساز، آن را روی سیستمتان نصب کنید.
  • فایل نصبی برنامه Canva را دانلود کنید.
  • برنامه شبیه ساز را اجرا کرده و در بخش نصب برنامه، فایل نصبی نرم افزار Canva را انتخاب کنید. سپس روی آن کلیک کرده و تا پایان فرایند اجرا صبر کنید.
  • نکته مهمی که در این مرحله باید در نظر بگیرید این است که در بعضی از برنامه های شبیه ساز، کانوا به صورت وارونه انجام می شود که باید در این مرحله حالت اصلی را انتخاب کرده و برنامه را اجرا کنید.

نصب نرم افزار Canva

قابلیت های جذاب برنامه Canva

برنامه Canva امکان انتشار کلیه تصاویر و طرح ها را در شبکه های اجتماعی فراهم می کند. این برنامه سرعت بالایی در ایجاد طرح های گرافیکی دارد. همچنین بیش از ۶۰۰۰ قالب آماده دارد که کاربران می توانند با استفاده از آن ها طرح های مورد علاقه شان را خلق کنند.

رابط کاربری این نرم افزار به قدری آسان طراحی شده که افراد تازه کار و حرفه ای می توانند با آن کار کنند. همچنین برنامه کانوا مناسب تمام دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های هنر به خصوص گرافیک است.

نکته پایانی اینکه برای اجرای نرم افزار Canva نیاز به اینترنت نداشته و می توانید به راحتی آن را در حالت آفلاین اجرا کنید. برای ورود به این برنامه که ایمیل خود را در آن وارد کنید.

نصب نرم افزار Canva برای بسیاری از افراد تازه کار یک چالش مهم به حساب می آید. به همین دلیل در این مقاله از استادیاری سعی کردیم ابتدا روش نصب این برنامه کاربردی در ویندوز را به شما آموزش دهیم. سپس مهم ترین قابلیت های آن را به شما معرفی کردیم. برای آشنایی بیشتر با برنامه کانوا به مقاله معرفی برنامه طراحی  Canva مراجعه کنید. برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *