جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

آموزش نصب نوار ابزار ماز در وردپرس

صفر تا صد نصب نوار ابزار ماز در سایت وردپرسی

در این مقاله از استادیاری قصد داریم صفر تا صد نصب نوار ابزار ماز در سایت های وردپرسی را به شما آموزش دهیم. آتوریتی یا اعتبار دامنه یکی از شاخص های مهم در سئوی سایت هاست که این روزها مورد توجه بسیاری از طراحان و مدیران وب سایت های مختلف قرار گرفته است.

اعتبار دامنه یکی از شاخص های مهم سئو و یک روش معتبر برای مقایسه ۲ سایت با یکدیگر است. بنابراین نتیجه می گیریم هر سایت دارای یک دامنه یا آتوریتی است که بهترین روش برای مشاهده آن نوار ابزار ماز است. در ادامه نصب این ابزار کاربردی روی وردپرس را به شما آموزش می دهیم. همراه ما باشید.

مراحل نصب نوار ابزار ماز روی سایت

در حال حاضر نوار ابزار Moz تنها برای مرورگر گوگل کروم موجود است و شما می توانید این ابزار کاربردی را از سایت افزونه های کروم دانلود و روی سایتتان نصب کنید.

برای این کار ابتدا روی گزینه Add to Chrome کلیک کرده سپس دکمه Add extension را انتخاب کنید. سپس دکمه MozBar درست بالای  مرورگر شما برایتان نمایش داده می شود.

نصب نوار ابزار ماز

نکته ای که باید هنگام نصب ابزار در نظر داشته باشید این است که حتما در سایت moz.com یک حساب کاربری داشته باشید. در این مرحله باید وارد اکانتتان شوید. برای ورود به حساب کاربریتان وارد مسیر https://moz.com/login شوید.

حالا برای استفاده از ابزار ماز کافیست روی دکمه MozBar کلیک کنید. به این ترتیب یک نوار افقی در بالای صفحه نمایش داده می شود که تمام اطلاعات سایت از جمله دامین آتوریتی صفحه و دامنه نمایش داده می شود.

نمادهای مربوط به اعتبار دامنه سایت

در ادامه نمادهای مربوط به اعتبار دامنه به شما معرفی می شوند:

PA: اعتبار دامنه یا دامین آتوریتی مربوط به همان صفحه ای است که داخل آن هستید.

DA: به آن اعتبار دامنه گفته شده و تمام سایت را شامل می شود.

Spam Score: رتبه اسپم سایت را بررسی می کند. هر چقدر این شاخص کمتر باشد، سایت شما از نظر سئو وضعیت بهتری دارد. کنار گزینه Spam Score دکمه ای به نام Page Analysis وجود دارد که یک تحلیل کلی از سایت به شما ارائه می دهد. این دکمه دارای سربرگ های مختلفی است که با کلیک روی هر کدام از آن ها اطلاعات مربوط به آن نمایش پیدا می کند.

نصب نوار ابزار ماز

اگر تمام مراحل بالا را به درستی انجام داده باشید، در این مرحله باید نوار ابزار ماز روی سایت شما نصب شده باشد. شما می توانید سوالات خود درباره نصب و استفاده از ابزار کاربردی Moz را از طریق همین صفحه با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

پیشنهاد مطالعه: معرفی ابزار بهینه سازی و سئوی Moz

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *