جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

انواع کیف پول ارز دیجیتال

کار با انواع کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول ارز دیجیتال محلی برای ذخیره و نگهداری ارزهای شما می باشد. در حال حاضر انواع مختلفی از کیف پول ارزهای دیجیتال در بازار موجود است که شما می توانید به راحتی بیت کوین و سایر ارزهای خود را در آن ها ذخیره کنید.

در این مقاله قصد داریم ابتدا شما را با کیف پول ارز دیجیتال و انواع آشنا کنیم. سپس نحوه ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال در آن ها به شما آموزش دهیم. همراه ما باشید.

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

یک فضای مجازی و کاملا آنلاین است که کاربر می تواند ارزهای رمزنگاری شده خود را در آن ذخیره کند. به عبارت ساده شما باید قبل ورود به حوزه ارز دیجیتال باید با مفهوم والت یا همان کیف پول آشنا شوید. زیرا قبل خرید هر نوع ارز باید فکر ذخیره سازی آن باشید.

کیف پول به شما این امکان را داده تا امنیت کوین های خریداری شده خود را حفظ و از آن ها نگهداری کنید. همچنین با کمک این کیف پول ها می توانید به سراسر دنیا ارز فرستاده یا دریافت کنید.

والت های ارز دیجیتال انواع مختلفی دارند که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم اما قبل آن باید بدانید والت های ارز دیجیتال از نظر امنیت با یکدیگر تفاوت هایی داشته و در یک سطح قرار نمی گیرند.

کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول کاغذی چیست؟

یکی از والت های ارز دیجیتال و جنس آن کاغذ است. معمولا از این کیف پول برای نگهداری ارزهای دیجیتال به مدت طولانی استفاده می شود. اگر جزء آن دسته از کاربرانی هستید که برای نگهداری ارزهای دیجیتال خود از کیف پول استفاده می کنید، باید در استفاده از آن نهایت استفاده را به خرج دهید. این کیف پول ارز دیجیتال باید در مکانی نگهداری شود که آسیب یا خدشه ای به آن وارد نشود.

نکته مهم اینکه اطلاعات ارز کاغذی شما کاملا محرمانه است. لذا از نشان دادن آن به افراد کاملا بپرهیزید.

کیف پول نرم افزاری

یکی از پرکاربردترین والت های ارز دیجیتال است و اکثر معامله گران این حوزه برای نگهداری دارایی های خود از این کیف استفاده می کنند. شما به راحتی می توانید کیف پول نرم افزاری را روی تلفن همراه یا کامپیوتر خود نصب کرده و همیشه و همه جا از آن استفاده کنید. از طرفی امنیت این کیف پول ها بسیار زیاد و دارای انواع مختلفی هستند. در حال حاضر تراس والت محبوب ترین کیف پول ارز دیجیتال نرم افزاری می باشد.

کیف پول ارز دیجیتال

قابلیت های کیف پول سخت افزاری

کیف پول های سخت افزاری را می توان امن ترین کیف پول های دنیا به حساب آورد. این کیف پول ها از نظر ظاهری کاملا شبیه یک فلش USB عمل می کنند. با استفاده از این کیف پول دیگر هکرها قادر به دسترسی به اطلاعات شما را ندارند. تنها نقطه ضعف این کیف پول، قیمت بالای آن است.

این روزها با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از افراد تمایل به سرمایه گذاری در حوزه دیجیتال دارند. کیف پول ارز دیجیتال محلی برای ذخیره و نگهداری کوین یا انواع دیگر ارزها است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارزهای دیجیتال و چگونگی سرمایه گذاری در آن ها می توانید به مقاله ” آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران” مراجعه کنید.

برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *