جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

بهترین ویژگی های نرم افزار مدیریت قراردادها

نقد و بررسی ویژگی های نرم افزار مدیریت قراردادها

ویژگی های نرم افزار مدیریت قراردادها / حتما شما هم به دنبال ویژگی های نرم افزار مدیریت قراردادها هستید. بدون شک امور مربوط به قراردادها یکی از سخت ترین و پر هزینه ترین موارد در هر شرکت یا سازمان محسوب می شود. استفاده از نرم افزار مدیریت قراردادها علاوه بر کاهش هزینه های سازمان کلیه فعالیت های شرکت هم بهینه می کند. این برنامه کاربردی یکسری ویژگی ها و امکانات در اختیار کاربران قرار می دهد که در ادامه به طور جزئی مورد بررسی قرار می گیرند.

آرشیو تمام قراردادها به صورت الکترونیک

اولین و مهم ترین ویژگی نرم افزار مدیریت قراردادها، آرشیو تمام قراردادهای منعقد شده به صورت الکترونیک است. این دسته بندی امکان دسترسی آسان به قراردادها بر اساس نوع، تاریخ، پیمانکار و… را برای شما ایجاد می کند. همچنین با استفاده از این برنامه کاربردی می توانید به وضعیت قراردادهایتان دسترسی داشته باشید.

ویژگی های نرم افزار مدیریت قراردادها

ایجاد یک لیست از پیمانکاران، دومین ویژگی نرم افزار مدیریت قراردادها

دومین ویژگی نرم افزار مدیریت قراردادها به شما این امکان را می دهد که به تمام اطلاعات پیمانکاران خود از جمله اطلاعات ثبتی، تلفن، آدرس و… دسترسی داشته باشید. با استفاده از این نرم افزار می توانید یک گزارش کامل از قراردادهای منعقد شده با پیمانکارانتان داشته باشید.

چند کاربردی بودن نرم افزار مدیریت قراردادها

یکی دیگر از قابلیت های جذاب نرم افزار مدیریت قراردادها، چند کاربری بودن آن است. به عبارت بهتر تمام افراد از جمله مسئولین کمیسیون، مسئول مناقصه، مسئول قرارداد و… می توانند وارد این نرم افزار شوند.

ویژگی تحت وب بودن نرم افزار مدیریت قراردادها

یکی دیگر از ویژگی های نرم افزار مدیریت قراردادها دسترسی در هر زمان و مکان به اطلاعات است. با استفاده از این برنامه کاربردی می توانید قراردادهای منعقد شده در سازمان یا شرکتتان را به راحتی مدیریت و کنترل کنید.

برخورداری از اخطارها و پیام های لازم، یکی از ویژگی های نرم افزار مدیریت قراردادها

شما به راحتی می توانید قراردادهای منعقد شده خود را به گونه ای تنظیم کنید که هنگام اتمام قرارداد سامانه به طور خودکار به شما هشدار دهد.

ثبت چندین الحاقیه در نرم افزار مدیریت قراردادها

سامانه مدیریت قراردادها قابلیت ثبت چندین الحاقیه و متمم را به طور همزمان برای شما فراهم می کند. این کار باعث می شود خیلی سریع به قراردادهایتان دسترسی پیدا کنید.

نرم افزار مدیریت قراردادها امکان ارائه گزارش و ثبت نمودار هم برای شما فراهم می کند. به طور کلی این برنامه کاربردی دارای قابلیت های زیر است:

  • ایجاد یک فهرست کامل از پیمانکاران بر اساس نوع فعالیت، محل و…
  • ارائه یک گزارش کامل بر اساس نوع قرارداد
  • یک گزارش آماری مطابق با تاریخ مشخص شده
  • یک فهرست از هزینه های درآمدی شرکت

نرم افزار مدیریت قراردادها از یک رابط کاربردی کاملا آسان و کاربرپسند برخوردار است.

ویژگی های نرم افزار مدیریت قراردادها

کاربرد اصلی سامانه مدیریت قراردادها

نرم افزار مدیریت قراردادها به صورت نامحدود قراردادها را ثبت کرده و صورت وضعیت ایجاد می کند. برای هر صورت وضعیت باید یک سری اخطارهای لازم ایجاد شده و در اختیار مسئول مربوطه قرار بگیرد.

قراردادهای هزینه ای و درآمدی باید در نرم افزار مدیریت قراردادها ثبت شوند. همچنین جستجو باید بر اساس یکسری فیلدهای خاص انجام شود. یکی دیگر از ویژگی های مهم و کاربردی نرم افزار مدیریت قراردادها الصاق اصل قرارداد همراه پیوست و دیگر مدارک مورد نیاز است.

تمام گردش های مربوط به امور قراردادها به صورت خودکار طبق اتوماسیون خاصی انجام می شود. به این معنی که افراد برای تایید یا ورود اطلاعات باید وارد کارتابل اصلی خود شوند.

در این مقاله از استادیاری سعی کردیم مهم ترین ویژگی های نرم افزار مدیریت قراردادها را به شما معرفی کنیم. برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

مطلب پیشنهادی: آموزش کار با سامانه مدیریت قرارداد

همه چیز درباره نرم افزار مدیریت قراردادها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *