جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

روش های کسب درآمد از توییتر با فروش توییت

چگونگی کسب درآمد از توییتر

تا الان چیزی درباره کسب درآمد از توییتر شنیدید؟ اگر عبارت کسب درآمد از توییتر براتون یکمی عجیبه حتما این مقاله رو تا آخر بخونید.

حتما براتون جالبه که چرا دیگران باید از شما توییت بخرند. این مربوط به سئو و بهینه سازی صفحه های سایت میشه که بعدا براتون بیشتر توضیح میدم.

اگر موتور جستجوی گوگل ببینه که مطلب کسب درآمد از بیت کوین در فلان سایت داخل توییتر خیلی لایک شده فکر میکنه این مطلب خیلی خیلی با ارزشه و اون رو با کلمه های کلیدی مهم بالا می آره!

کسب درآمد از توییتر

خیلی از سایت ها حاضر میشن که توییت یا لایک های شما رو بخرن. مثلا اگه توییت های شما ۱۰۰ تا لایک بخوره ما حاضر میشیم که یکی از مطالبمون رو در صفحه تون باز نشر کنید و بابتش بهتون ۵ هزار تومن هم پرداخت می کنیم.

شما می تونید با لایک کردن پست های دیگران مبلغ های مناسبی دریافت کنید.

با این کار ممکنه میلیونر نشید اما این هم در نظر بگیرید که این کار هیچ ریسکی نداره و برای انجامش هم نیاز به سرمایه خاصی ندارید.

این کسب درآمد در هر شبکه اجتماعی انجام میشه ولی به نظرم بین همشون توییتر یه چیز دیگه است. به شرط اینکه صفحه شما مخاطب یا بازدید داشته باشه.

مثالی برای درک کسب درآمد از توییتر با فروش توییت

فرض کنید یک صفحه توییتر درباره هنر و وسایل تزئینی دارید که ۱۰ هزار تا فالوور هم داره. خب حالا فکرش رو بکنید که یه فایل آموزشی چند ساعته درباره آموزش تزئین وسایل داخل صفحتون بزارید و مبلغ ۱۹ تومن هم براش در نظر بگیرید. چند نفر ازتون خرید می کنند؟ اگر تابلوهاتون رو برای فروش بزارید چند نفر می خرند؟

وقتی که شما یک هدف رو برای پیجتون دنبال می کنید کسب درآمد براتون راحت تر می شه. چون مخاطباتون رو هدفمند انتخاب کردید. مثلا اگر فایل آموزشی ۱۹ تومنی شما رو ۱۰۰۰ نفر خریداری کنند، جمعا ۱۹ میلیون تومن درآمد کسب کردید.

کسب درآمد از توییتر با اینفلوئنسر مارکتینگ

در این روش باید مهارت داشته باشید از توییتر مشتری های جدید به دست بیاورید. مثلا اگر یک برنامه نویس هستید، هر روز یک توییت در توییتر درباره مزایای برنامه نویسی بگذارید. با این کار دیگران حتما شما رو می بینند و ممکنه تا آخر عمر سفارش هاشون رو به شما بدهند.

رابطه همکاری در فروش و توییتر

یکی دیگر از راه های کسب درآمد از توییتر ثبت نام در سایت های فروشگاهی مثل دیجی کالا هست. می تونید یکی از محصولات پر طرفدار دیجی رو انتخاب کنید و با لینک شخصیتون محصول رو به اشتراک بگذارید تا هر کسی اون رو خرید، دیجی کالا به صورت خودکار سود شما رو به حسابتون واریز کنه.

در این مقاله سعی کردیم روش های کسب درآمد از توییتر رو به طور کامل بهتون توضیح بدیم. شما می تونید نظراتتون رو با ما و دوستانتون به اشتراک بگذارید.

برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *