جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

۱۰ ترفند حرفه ای افزایش امنیت در اینستاگرام

نکات مهم برای افزایش امنیت در اینستاگرام

افزایش امنیت در اینستاگرام این روزها یکی از چالش ها و دغدغه های اصلی کاربران به خصوص بلاگرهای این شبکه اجتماعی محبوب است. حتما بارها و بارها برایتان اتفاق افتاده که پیجتان ناگهان از کار افتاده یا یکسری افراد اطلاعات شخصیتان را هک کرده اند.

ترفندهایی که در این مقاله به شما آموزش داده می شوند، باعث افزایش امنیت پیج شما و جلوگیری از هک شدن اطلاعاتتان توسط افراد ناشناس خواهد شد.

در ادامه همراه ما باشید تا این نکات را به شما توضیح دهیم.

روش های افزایش امنیت در اینستاگرام

برای افزایش امنیت در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام راه های زیادی وجود دارند که اغلب آن ها بسیار ساده و قابل اجرا هستند.

روش اول: صفحه تان را شخصی سازی کنید

اولین و راحت ترین راه برای جلوگیری از انتشار اطلاعات شخصی شما، شخصی کردن پیج یا اصطلاحا تبدیل صفحه به حالت private است.

این کار احتمال هک شدن اطلاعات شما توسط افراد ناشناس را پایین می آورد.

افزایش امنیت در اینستاگرام

نصب و بروز رسانی اینستاگرام از فروشگاه های معتبر

سعی کنید اینستاگرام خود را همیشه بروز نگه دارید. زیرا با نصب و بروز رسانی مداوم، امکانات جدیدی به این نرم افزار اضافه شده همچنین ایرادهای مختلف و باگ های امنیتی رفع می شوند. از طرفی سعی کنید نرم افزار مورد نظر را از فروشگاه های معتبر دانلود کنید.

پسورد پیج را به طور دوره ای تغییر دهید

یکی دیگر از ترفندهای افزایش امنیت اینستاگرام، تغییر رمز به صورت دوره ای است. همچنین سعی کنید در رمز عبور خود از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نشانه ها استفاده کنید.

احراز هویت ۲ مرحله ای را فعال کنید

فعالسازی احراز هویت ۲ مرحله ای یکی از ترفندهای مهم برای افزایش امنیت پیج در اینستاگرام است. در این صورت هیچکس به غیر از خودتان نمی تواند به اطلاعات و عکس های شخصی شما دسترسی داشته باشد.

حفظ امنیت تلفن همراه، ترفند افزایش امنیت در اینستاگرام

سعی کنید امنیت گوشی خود را افزایش دهید. اگر گوشی خود را به تازگی خریداری کردید، از اثر انگشت خود می توانید به عنوان رمز گوشی هم استفاده کنید.

ترجیحا سعی کنید یک آنتی ویروس قوی روی گوشی خود نصب کنید. به این ترتیب می توانید از ورود برنامه های مخرب به تلفن همراه خود جلوگیری کنید.

عدم ذخیره اطلاعات در مرورگر

بسیاری از افراد برای ورود به اینستاگرام از مرورگر خود استفاده می کنند. سعی کنید در این موارد هیچ اطلاعاتی روی مرورگر خود ذخیره نداشته باشید.

از نصب و راه اندازی برنامه های مشکوک جدا خودداری کنید

سعی کنید از نصب برنامه های مشکوک جلوگیری کنید. از طرفی برنامه های مورد نیازتان را حتما از منابع معتبر دانلود کنید.

بلاک کردن افراد ناشناس، ترفند افزایش امنیت در اینستاگرام

سعی کنید درخواست افراد ناشناس برای ورود به صفحه تان را نپذیرید. اگر صفحه خود را به صورت عمومی در نظر گرفته اید باید افراد ناشناس را بلاک کنید.

برای استوری های شخصی از قابلیت کلوز فرند یا دوستان نزدیک استفاده کنید

با استفاده از ترفند کلوز فرند تصاویری که به صورت شخصی در پیجتان منتشر می کنید، تنها برای دوستان و آشنایان نزدیکتان نمایش داده می شود.

لینک های ناشناس را باز نکنید

آخرین ترفند افزایش امنیت اینستاگرام، باز نکردن لینک های ناشناس است. بهتر است در صورت مشاهده لینک های ناشناس حتما از سالم بودن آن مطمئن شده سپس روی آن کلیک کنید.

برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *