جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

۱۰ تکنیک ورود به گوگل دیسکاور

آشنایی با گوگل دیسکاور

گوگل دیسکاور یا Google Discover روشی برای جستجو در موبایل است که محتوا را بدون نیاز به جستجو و با توجه به علاقه شخصی کاربران نمایش می دهد. گوگل دیسکاور یک روش متفاوت جستجو در موبایل را به شما پیشنهاد داده و محتواهای جدید را بر اساس فعالیت های شما نشان می دهد. در این مقاله از استادیاری قصد داریم نحوه کار با Google Discover را به شما توضیح دهیم. در ادامه مقاله همراه ما باشید.

گوگل دیسکاور تمام محتواهای مورد نیاز شما را کشف و نمایش می دهد. این روش یک تجربه جستجوی کاملا متفاوت است که کاربر با  هر بار ورود به آن به سادگی می تواند به محتواهای جدید دسترسی داشته باشد.

روش گوگل دیسکاور چیست؟

گوگل کلیه فعالیت ها و برنامه های مورد استفاده کاربران را مورد بررسی قرار می دهد. سپس کاربر می تواند برای ساخت پروفایل خود از این برنامه ها استفاده کند. Google Discover یک ابزار هوشمند است که به کاربر نشان می دهد چگونه بدون استفاده از جستجو به جدیدترین و بهترین محتواها دسترسی پیدا کند. اگر شما دقیقا بدانید که دنبال چه چیزی هستید، گوگل به راحتی محتواها را نشان می دهد.

گوگل دیسکاور

نحوه نمایش محتوا در Google Discover

نمایش محتوا در گوگل دیسکاور با بهینه سازی سئو تفاوت چندانی نداشته و تمام اصول آن یکی است. شرط ورود به گوگل دیسکاور این است که تکنیک های سئو را به درستی روی سایت خود پیاده کنید. برای موفقیت در Google Discover باید محتواهای خود را کاملا با کیفیت و جذاب نوشته و هدف از نگارش محتوا را مخاطبان خود در نظر بگیرید نه موتور جستجو.

در ادامه نکاتی را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن ها بتوانید شانس خود برای ورود به Google Discover را امتحان کنید.

تولید محتوای با کیفیت، شرط ورود به گوگل دیسکاور

تولید محتوای با کیفیت یکی از اصول مهم و اساسی در ورود به گوگل دیسکاور است. برای موفقیت در ورود به Google Discover باید سعی کنید در مقاله خود به سوالات مخاطبینتان پاسخ مثبت دهید.

 تولید محتوای بهتر از رقیبان

بهترین راه ورود به گوگل دیسکاور، تحلیل رقبا و نوشتن متنی عالی تر از آن هاست. اگر برای برندتان از محتوای اختصاصی استفاده می کنید، ورود شما به گوگل دیسکاور کمی آسان است. اما اگر در خصوص موضوعات عمومی محتوا تولید می کنید، بهتر است روی کیفیت آن ها بیشتر تمرکز کرده زیرا با رقیبان زیادی رو به رو هستید.

یک روش دیگر برای ورود آسان به Google Discover این است که سوالات کاربران را از قبل در ذهن خود تحلیل کرده و سعی کنید به آن ها پاسخ مناسبی دهید که برای کاربر قابل درک و آسان باشد. برای این کار می توانید از روش داستان سرایی هم استفاده کنید.

 انتشار به موقع محتوا

گوگل دیسکاور قابلیت این را دارد که محتوا را در یک لحظه شناسایی کند. شما می توانید به راحتی از این قابلیت کاربردی استفاده کرده و شانس حضور خود در Google Discover را افزایش دهید.

تاثیر بهبود اعتبار در ورود به گوگل دیسکاور

یکی از موارد جالب در مورد Google Discover ، نمایش محتواهای سایت بر اساس الگوریتم E-A-T گوگل است. بر این اساس می توان برخی از سوالات مشابه را در نظر گرفته و مدیران سایت را ترغیب کرد که آن ها را در جستجوهای خود در نظر بگیرند.

محتواهای خود را به اسکیما مجهز کنید

برای نمایش درست محتوای خود در گوگل دیسکاور حتما مطمئن شوید که بخش هایی از اسکیما روی آن اعمال شده است. اگر مقاله خود را به داده های ساختار یافته اسکیما مجهز کنید، موتورهای جستجو می توانند آن را به خوبی پیدا و به کاربران نشان دهند.

گوگل دیسکاور

بصری کردن محتوا در گوگل دیسکاور

مهم ترین بخش در ورود به گوگل دیسکاور، جنبه بصری محتواست. یکی از  مهم ترین مواردی که کاربر روی آن تاکید دارد، جلوه های بصری مقاله است. تصاویر محتوای شما باید به قدری جذاب باشد که در نگاه اول مخاطب را به سمت خود جذب کند. برای این کار سعی کنید از تصاویر با عرض حداقل ۱۲۰۰ پیکسل استفاده کرده و تنظیمات max-image-preview:large  را برای آن فعال کنید.

این موضوع در نمایش محتواهای ویدئویی در گوگل دیسکاور هم صدق می کند.

بهبود سایت

اگر به دنبال نمایش صحیح سایت خود در Google Discover هستید، باید مطمئن شوید که سایت شما در موبایل هم بدون مشکل نمایش داده می شود. سایت شما علاوه بر ریسپانسیو مناسب باید یک تجربه کاربری عالی در اختیار کاربر گذاشته و سرعت بالایی داشته باشد.

استفاده از گوگل وب استوری

 Google Discover به شما کمک می کند چیزهایی که حتی به آن فکر هم نمی کنید را به راحتی پیدا کنید. برای نمایش بهتر محتوا در گوگل دیسکاور، بهتر است گوگل وب استوری را امتحان کنید. ایجاد داستان برای محتوا یکی از راه های آسان و سرگرم کننده برای ورود به فیدهای دیسکاور است.

سایر نکات در ورود به google Discover

کنسول google Discover  به شما کمک می کند علاوه بر جستجوی عملکرد اطلاعاتی درباره سایتتان هم به دست بیاورید. برای ورود آسان به گوگل دیسکاور هر از گاهی عملکرد سایت خود را مورد بررسی  قرار دهید.

به عنوان نکته پایانی باید بدانید که Google Discoverیک موجود زنده و کاملا هوشمند است که داده ها را بر اساس رفتار و سلیقه شما نمایش می دهد. برای پیشرفت و رقابت با برندهای مشابه بهتر است داده های خود را به طور مرتب مورد تحلیل و بررسی قرار دهید.

شما می توانید از بخش نظرات و دیدگاه های همین صفحه تجربیات خود در زمینه استفاده از گوگل دیسکاور را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

مطلب پیشنهادی: آشنایی با کاربردهای گوگل آنالیتیکس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *