جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

۴ پیشنهاد عالی برای مدیریت کارهای روزانه

آموزش مدیریت کارهای روزانه

معمولا مدیریت کارهای روزانه یکی از چالش های اصلی افراد به خصوص خانم های کارمند و خانه دار است. هر روز صبح که بیدار می شوید، با حجم زیادی از وظایف و مسئولیت ها مواجه می شوید که انجام آن ها ساده به نظر نمی رسد. رسیدگی به پروژه های کاری، ثبت نام بچه ها در کلاس های فوق برنامه، خریدهای روزانه و هزاران مسئولیت ریز و درست که انجام آن ها کلی زمان می برد.

مدیریت کارهای روزانه راه رفع این چالش های روزمره است. اما چگونه باید یک برنامه ریزی مناسب و استاندارد برای کارهای روزانه خود داشته باشیم؟

در این مقاله همراه ما باشید تا ۴ پیشنهاد عالی برای برنامه ریزی کارهای روزانه تان به شما پیشنهاد دهیم.

یادداشت برداری، یکی از تکنیک های مدیریت کارهای روزانه

یکی از تمرین های مدیریت و برنامه ریزی کارهای روزانه، نوشتن آنهاست. این کار استرس و بدقولی شما در طول روز را کاهش می دهد. تمام کارهای خود در طول روز را لیست سپس آن ها را اولویت بندی کنید. نوشتن برنامه ها ذهن شما را از کارهای ریز و درشت پاک کرده تا دیگر نگران چیزی نباشید.

تعیین هدف

بعد تهیه لیست کارهای روزانه، هدف هایتان را مشخص کنید. آیا برای انجام این کارها با محدودیت زمانی مواجه هستید یا باید آن ها را سر موقع تحویل دهید؟

باید با کسی تماس بگیرید یا به او ایمیل بزنید؟

بعد تهیه لیست روزانه با توجه به اولویت های موجود آن ها در برنامه روزانه یا ماهانه خود قرار دهید.

 مدیریت کارهای روزانه

مدیریت کارهای روزانه از طریق تمرکز بر وظایف مهم

یک کار مهم در زندگی کاری یا شخصیتان انتخاب کنید. حتما لزومی ندارد که این کارها سخت یا زمان بر باشند. مثلا تصمیم بگیرید گزارشات هفتگی خود را در روز دوشنبه برای رئیستان ارسال کنید. سپس ساعاتی از روز را به پیاده روی یا آموزش زبان انگلیسی اختصاص دهید.

این کارها به شما کمک می کند تا مهم ترین مسئولیت های خود را به طور مرتب انجام دهید.

چند کار کوتاه و آسان انتخاب کنید

تمام روز خود را به انجام کارهای بزرگ و زمان بر اختصاص ندهید. بعضی کارها در مدت زمان کوتاهتری انجام می شوند. این کارها را در لیست روزانه خود قرار داده و معمولا زمانی انجام دهید که انرژی کمتری داشته یا خسته اید. مثلا پرداخت قبوض ماهیانه یا شارژ ساختمان، بنزین زدن، بررسی یادداشت ها یا ایمیل های روزانه و…

مدیریت کارهای روزانه به شما کمک می کند تا کارهای روزانه خود را با آرامش و تمرکز بیشتری انجام دهید. دقت شما در جنبه های مختلف زندگی بالا برده و به شما کمک می کند تا در راستای رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت قدم های بلندتری بردارید. از همین امروز شروع به مدیریت کارهای روزانه خود کنید.

برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: تکنیک های مهم ارتباط موثر با دیگران

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *