جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

آشنایی با بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی چیست؟

در این مقاله از استادیاری قصد داریم بازاریابی پیامکی یا sms مارکتینگ را به شما معرفی کنیم. طبق تحقیقات انجام شده افراد در طول روز بیش از ۱۶۰ بار گوشی هایشان را بررسی می کنند. از این موضوع نتیجه می گیریم که تلفن همراه یکی از مهم ترین پل های ارتباطی شما و دوستان یا افراد خانواده تان است.

بازاریابی پیامکی در کنار استفاده از شبکه های اجتماعی می تواند برای شما و کسب و کارتان بسیار سودمند باشد. برای استفاده از این روش کافیست با استراتژی های مهم آن آشنا شوید.

معرفی بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی یا اصطلاحا sms مارکتینگ گونه ای از بازاریابی است که در آن کسب و کارهای برای معرفی محصول یا خدماتشان پیام هایی به مشتریانشان ارسال می کنند. صاحبان مشاغل می توانند با استفاده از sms مارکتینگ جدیدترین اخبارشان را از طریق پیامک به مشتریانشان اطلاع رسانی کنند.

بازاریابی پیامکی مانند بازاریابی ایمیلی یک کانال ارتباطی شخصی است. یعنی شما می توانید به راحتی محتوا و پیامک هایتان را با دیگران به اشتراک گذاشته و روی آن  کنترل کاملی داشته باشید. در ادامه استراتژی های مناسب sms مارکتینگ به شما توضیح داده می شوند.

بازاریابی پیامکی

آشنایی با استراتژی های بازاریابی پیامکی

در نگاه اول ممکن است بازاریابی پیامکی بسیار ساده به نظر بیاید اما باید در اجرای آن کاملا دقت کنید. مهم ترین نکاتی که باید در تدوین استراتژی های بازاریابی پیامکی به آن توجه کنید، عبارتند از:

پیام های خوشامدگویی

معمولا زمانی که مشتریان شما در سایت ثبت نام کرده و شماره شخصیشان را وارد می کنند، یک پیام خوشامدگویی برای آن ها ارسال می شود.

تبلیغات شخصی سازی شده

زمانی که مشتری شما از یک دسته خاص تعدادی محصول خریداری می کند، برای آشنایی بیشتر با دیگر محصولاتتان می توانید آن ها را در قالب پیامک های تبلیغاتی برایشان ارسال کنید.

معرفی محصولات جدید از طریق پیامک های تبلیغاتی

اگر محصول جدیدی وارد کرده اید، مشتریانتان را از طریق پیامک تبلیغاتی از این موضوع مطلع کنید.

بازاریابی پیامکی

اطلاع رسانی در خصوص تخفیف های ویژه و کمپین های تبلیغاتی

شما می توانید به راحتی با استفاده از بازاریابی پیامکی یا sms مارکتینگ مشتریانتان را از تخفیف های آخر فصل، شرایط فروش ویژه یا پیشنهادهای جذاب مطلع کنید.

پر کردن پرسشنامه های متعدد

اگر به تازگی از محصول یا خدمات جدیدی رونمایی کرده اید، به راحتی می توانید برای اطلاع از نظر مشتریانتان درباره محصول یا خدمت مورد نظر برای آن ها یک پرسشنامه ارسال کنید. به این ترتیب مشتریان و کاربران شما می توانند نظرتشان را بدون دردسر و نگرانی با شما در میان بگذارند.

آخرین راه برای ریمارکتینگ برندتان، استفاده از خدمات بازاریابی پیامکی است.

با توجه به مطالب گفته شده در این مقاله به نظر شما استفاده از بازاریابی پیامکی مفید است یا نه؟ شما برای معرفی محصول یا خدمات چه روش هایی را پیشنهاد می دهید؟

برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

پیشنهاد مطالعه:

آشنایی با کاربردهای تبلیغات کلیکی در بازاریابی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *