جذب مدرس جهت ضبط ویدئو آموزشی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
0

صفر تا صد کار با گوگل ادوردز

آشنایی با کاربردهای گوگل ادوردز در بازاریابی

گوگل ادوردز یا همان گوگل ادز سیستمی است که می توان از آن برای بازاریابی محصولات یا خدمات سایتتان در گوگل یا سایت های مشابه استفاده کرد. در این روش متن تبلیغاتی برای کوئری های مرتبط نشان داده می شود. یعنی شما میتوانید از طریق سرمایه گذاری و مزایده جایگاه تبلیغات سایتتان را در گوگل مشخص کنید.

تبلیغات در گوگل ادوردز به صورت متن های کوتاهی انجام می شود که اغلب در بردارنده ۲ عنوان، توضیحات و لینک سایت یا صفحه خاصی از آن است. این تبلیغات معمولا در بالا یا پایین صفحات نتایج گوگل مشاهده شده و کاربر می تواند به راحتی جایگاه تبلیغاتش را بر اساس مزایده مشخص کند.

تحقیقات انجام شده نشان دهنده این مطلب است که ۸۷ درصد کاربران صفحه های بعدی نتایج را جستجو نمی کنند. بنابراین هر چقدر جایکاه تبلیغات شما بالاتر باشد، تعداد بازدیدکنندگان بیشتری را به خود جذب می کند.

دلایل استفاده از گوگل ادوردز

بازدید کنندگانی که به طور طبیعی از سایت بازدید می کنند با بازدید کنندگانی که از سمت گوگل ادوردز وارد سایت می شوند، رفتار متفاوتی دارند و دلیل آن کاملا مشخص است. تبلیغاتی که از سئو به دست آمده مربوط به بازدید کنندگانی است که اغلب به دنبال اطلاعات هستند. در حالی که بازدید کنندگان تبلیغات پولی می دانند با کلیک روی تبلیغ مورد نظر دنبال خرید محصول یا خدمات مورد نظر خود هستند.

نتیجه می گیریم شما به بازدید کنندگان طبیعی برای سایت خود نیاز ندارید بلکه به بازدید کنندگانی نیاز دارید که روند هدفمندی داشته و از طریق گوگل ادوردز وارد سایتتان شده باشند.

گوگل ادوردز

آیا تبلیغات در گوگل ساده است؟

برای اینکه بتوانید ترافیک سایت خود را به هوبی افزایش داده و جایگاه مناسبی در صفحات گوگل به دست بیاورید باید روی عبارت های مورد نظرتان مزایده خوبی داشته باشید.

شما می توانید به راحتی اکانت گوگل ادوردز خود را ظرف مدت چند دقیقه به راحتی تنظیم و راه اندازی کنید. اما باید بدانید مدیریت نادرست این تبلیغات علاوه بر اینکه بودجه شما را تمام می کند، باعث نا امیدی کاربرانتان هم می شود. در چنین شرایطی کاربر به عقب برگشته و همین عامل باعث می شود بودجه و مشتریان احتمالی سایتتان را از دست بدهید.

مدیریت صحیح و موثر گوگل ادوردز نه تنها باعث می شود ترافیک هدفمندی در سایتتان ایجاد کنید بلکه باعث صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتتان هم می شود.

دسته بندی تبلیغات گوگل

هنگامی که گوگل درباره جایگاه تبلیغ و مزایده خود تصمیم گیری می کند، فاکتورهایی را در نظر می گیرد که بر اساس آن تبلیغات از طریق تعداد کلیکی که از سمت کاربران انجام می شود، قابل بررسی است. به عبرات بهتر گوگل ادوردز اولویت اول خود را روی تبلیغات موثر می گذارد. اگر تبلغ و مقصد مورد نظر شما با هم ارتباط داشته باشند، بازدید کننده به مشتری تبدیل می شود.

هزینه گوگل ادز

عوامی بسیاری در هزینه گوگل ادوردز تاثیر گذارند که یکی از مهم ترین آن ها میزان رقابت کلمه کلیدی و بهینه سازی سایت شماست.

گوگل ادوردز

تاثیر سئو بر گوگل ادوردز

سئو به فرایندهایی گفته می شود که از طریق آن ها سایت بهینه سازی شده و بازدید بیشتری در نتایج گوگل خواهد داشت. هر چقدر روی سئوی سایت خود بیشتر کار کنید، هزینه گوگل ادوردز سایت شما کمتر خواهد شد.

تبلیغات گوگل را از کجا شروع کنیم؟

اگر قصد استفاده از گوگل ادوردز را داشته اما نمی دانید از کجا باید شروع کنید، همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

برای اطلاع از تخفیف های آموزشی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

آشنایی با کاربردهای تبلیغات کلیکی در بازاریابی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *